Λάβαμε το παρακάτω ηχητικό μήνυμα το οποίο αποτελεί τμήμα ενός κηρύγματος που έλαβε χώρα σε μια Πεντηκοστιανή εκκλησία της Αττικής. Ακούστε το:

[audio:http://news.sporeas.com/audio/aaa.mp3]

 

Επειδή μας ζήτησαν να το σχολιάσουμε, απαντούμε:

Εν πρώτοις, ο ομιλητής επειδή δεν έχει καμία παιδεία δηλώνει ότι ο ιερός Χρυσόστομος έχει γράψει 10 τόμους! Τόσους τόμους έχουν κυκλοφορήσει οι εκδώσεις ο Λόγος σε κείμενο και μετάφραση, οι τόμοι που αποδίδονται στον Χρυσόστομο είναι πολύ περισσότεροι αν έκανε τον κόπο να ανοίξει την Πατρολογία MIGNE (Μινιέ), εάν βεβαίως γνωρίζει ο ομιλητής τι είναι. Το χειρότερο είναι ότι ο Χρυσόστομος δεν έχει γράψει παρά ελάχιστα, οι τόμοι αυτοί είναι απλά τα κηρύγματα που διέσωσαν ταχυγράφοι αντιγραφείς, όπως σήμερα τα CD’s για τον ομιλητή..

Δεύτερον, αν είχε λίγο αίσθημα σεβασμού και συναίσθησης του πόσο μικροί είμαστε όλοι μας μπροστά σε τέτοια μεγέθη, σε έναν άνθρωπο που μοίρασε όλη την περιουσία του στους φτωχούς, που συντηρούσε 3.000 χήρες και ορφανά, που πέθανε στην εξορία επειδή συγκρούσθηκε με τους εξουσιαστές της εποχής του και τα αποστατημένα ιερατεία δεν θα μιλούσε έτσι. Από τότε που πρώτοι οι Λουθηρανοί τύπωσαν τα πρώτα έργα του Χρυσοστόμου μέχρι σήμερα έχουν τυπωθεί αναρίθμητα βιβλία και μόνο στο Ίντερνετ -αν έκανε μια μικρή περιήγηση, θα έβλεπε ότι- 3.000.000 σάϊτς κάνουν αναφορά στο έργο και τα κηρύγματα του και δεν θα θεωρούσε τον εαυτό του σοφώτερον παρά επτά σοφούς γνωμοδότας (Παροιμίες: 26[κς]:16).

Γιατί όμως αυτή η πολεμική και ειρωνεία κατά των πρώτων Πατέρων της Εκκλησίας;

Μα γιατί αυτοί θεωρούν τον εαυτό τους ως μοναδικό φορέα της αληθείας, ως ανώτερους ερμηνευτές των Γραφών από εκείνους που διαφύλαξαν τις Γραφές!

«Μπορεί κανείς που δαπάνησε πολλά χρόνια στη μελέτη, να δικαιολογηθεί εάν δεν πρόσθεσε σε αυτή την μελέτη τους Πατέρες; τους πιό αυθεντικούς σχολιαστές των Γραφών, καθώς βρισκόταν και πολύ κοντά στις πηγές και συνεχώς είχαν την πλήρωση από εκείνο το Πνεύμα που μας έδωσε τις Γραφές. Γίνεται απλά κατανοητό ότι μιλώ κυρίως για εκείνους που έγραψαν πρίν την Σύνοδο της Νικαίας. Αλλά ποιός δεν θα επιθυμούσε να έλθει σε επαφή με αυτούς που τους ακολούθησαν; με τον αγ. Χρυσόστομο, Βασίλειο, Αυγουστίνο και πάνω απ’ όλους, με τον άνθρωπο με την ραγισμένη καρδιά, τον Εφραίμ τον Σύρο (Ιωάννης Γουέσλεη, 1703-1791).

Δέν είναι μόνοι τους και πολλοί Μεσαιωνιστές με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον πατρολόγο Σ. Παπαδόπουλο ελέγχουν(!) τους Πατέρες της Εκκλησίας διότι δεν ακολουθούν Μεσαιωνικές πρακτικές και ειδικά εδώ το νηπιοβάπτισμα: «Όλα τα είδε, όλα τα αναχώνεψε ο Γρηγόριος (Θεολόγος) και ας μην ήταν ακόμη βαπτισμένος χριστιανός. Ακολουθούσε και αυτός την κακή παράδοση πολλών χριστιανών της εποχής του να βαπτίζονται σε μεγάλη ηλικία.» («Πληγωμένος Αετός», Εκδ. Αποστολική Διακονία – Αθήνα).

Κρίμα, οι γονείς του, ο αγ. Γρηγόριος και η αγ. Νόννα που ήταν πολλά χρόνια Χριστιανοί και ειδικά ο μεγαλύτερος αδελφός του Γρηγόριος, επίσκοπος Ναζιανζού από το 328, πως δεν φρόντισαν να του δώσουν το νηπιακό μπανιάρισμα όταν γεννήθηκε το 329 μ.Χ.;

Και καλά ο Παπαδόπουλος δικαιολογείται, γιατί είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις προνόμια και θέσεις χάριν της αλήθειας, ο Πεντηκοστιανός αυτός ομιλητής τι έχει να χάσει; Έναν υπανάπτυκτο θρησκευτικό λόγο που βασίζεται στην συρραφή σλόγκαν διανθισμένο με αρκετή δόση μνησικακίας για κάθε έναν που δεν ανήκει στην τοπική παρέα του; Τελικά ίσως είχε δίκιο η χημική έρευνα των κηρυγμάτων της τοπικής παρέας του ότι μάλλον αυτοί δεν βαπτίσθηκαν σε νερό αλλά σε ξύδι. Ο ίδιος επιπρόσθετα θέλει να αγνοεί ότι η εκκλησιαστική ομολογία στην οποία ανήκει, σύμφωνα με Συνοδική απόφαση του Οκτ. 2007 θέλει να βαδίζει, «με κανόνα το Ευαγγέλιο και συγκρίνοντας… με την πρώτη Αποστολική εκκλησία και την Μεταποστολική, με τους γνήσιους πατέρες των πρώτων 300 ετών», όπως αυτή δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα τους «Χριστιανισμός», φύλο 288, Δεκ. 2007, σελ. 2.

Αλλά με τόσο γάλα που πίνουν, μόλις πέσει στο στομάχι λίγο πατερικό κρέας, τους έρχεται βαρύ και ψάχνουν για σόδες και perier του τύπου “εμείς διαβάζουμε μόνο τη Γραφή και κανένα άλλο βιβλίο“. Όμως αφού διαβάζουν μόνο τη Γραφή γιατί κάθονται και ακούνε κάθε βδομάδα σε τακτές μέρες τα σχόλια και τις ιδιωτικές ερμηνείες του κάθε άσχετου και μάλιστα τα μοιράζουν σε «τόνους» CD; Μάλλον φαίνεται ότι τα δικά τους σχόλια είναι θεόπνευστα και θεσπέσια μπροστά στα φτωχά του… «πολυλογά» Χρυσόστομου!!!

Και να σκεφθεί κανείς ότι οι άνθρωποι καθοδηγούν ανθρώπους και συνειδήσεις και προφανώς μετά το κήρυγμα θα πήγαν πολλοί απλοί άνθρωποι και θα του είπαν: «Πολύ μας ευλόγησες και μας διαφώτισες σήμερα …»!

Ευχαριστούμε τον Κύριο στο εσχατολογικό περιβάλλον που ζούμε για τους διασκεδαστές που υπάρχουν αλλά και προσευχόμαστε να τους ανοίξει το νου και να μάθουν τι θα πει έλεος θέλω και ταπεινοφροσύνη.

sporeas

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Από Γιώργος Οικονομίδης

Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.