– Εάλω η πόλις – Ορθοδοξία –

(Η αντιγραφή κειμένου έγινε από τον Γιώργο Οικονομίδη, κατόπιν ευγενικής αδείας, αποκλειστικά στον “sporeas.gr”, από τον συγγραφέα κ. Στυλ. Ι. Χαραλαμπάκη)

 

Η κλίση και το πάθος της αισχροκέρδειας και της εκμεταλλεύσεως δεν μένουν ποτέ σε στασιμότητα. Κινούνται όπως το ΕΙΤΖ και ο καρκίνος.

Η “αγία” ζώνη
το μέσον αισχροκέρδειας των καλογήρων.

 

Οι τελευταίες ημέρες μίλησαν γι’ αυτό το θέμα και βούϊξαν γι’ αυτά τα λυπηρά φαινόμενα.

Πολλά στόματα διαμαρτυρίας άνοιξαν.

Πολλά τηλεοπτικά κανάλια ασχολήθηκαν. Πολλά φύλλα του ημερήσιου τύπου έγραψαν. Τα στόματα όμως που θα έπρεπε να λαλήσουν έμειναν κλειστά και σφραγισμένα.

Βρέθηκε πάντως ένα στόμα που άνοιξε έστω και με μισόλογα για να δικαιολογήσει τον κανόνα των εξαιρέσεων.

Δριμύ κατηγορώ κατά ιεραρχών και υπευθύνων των Μονών του Αγίου Όρους, ότι μεταφέρουν ιερά λείψανα και κειμήλια από πόλη σε πόλη με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων, εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος. Αφορμή για το ξέσπασμα του Μητροπολίτη αποτέλεσαν τα όσα διαδραματίζονται τις τελευταίες ημέρες στην εκκλησία του Αγίου Κοσμά της Ν. Φιλαδέλφειας, όπου εκτίθεται σε λαϊκό προσκύνημα η Αγία Ζώνη της Παναγίας”.

Συνεχίζοντας το κατηγορώ του ο Μητροπολίτης λέγει:

“Σε μια ευτελή αργυρολογία που προσβάλει τη χριστιανική πίστη, διασύρει το κύρος της Εκκλησίας και τραυματίζει βαρύτατα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια… η ηθική και θρησκευτική ζωή του λαού δέχεται κατά καιρούς ισχυρά πλήγματα, τα οποία τείνουν να γενικευθούν και να θεσμοθετηθούν…

Αυτό είναι το μήνυμα του Αγίου Όρους προς τον σύγχρονο κόσμο; Έτσι αντιλαμβάνεται την αποστολή του; Αυτή είναι η Ορθοδοξία μας; Έτσι θα καλλιεργηθεί και θα αναγεννηθεί ο ελληνικός λαός; Αυτή την τροφή θα προσφέρουμε στον σύγχρονο άνθρωπο; Οι ναοί μεταβάλλονται πραγματικά σε οίκους εμπορίου, όπου τα όσια και τα ιερά προσφέρονται ως εμπορεύματα. Γι’ αυτό ο γνήσια πιστός λαός αντιδρά με τις λέξεις: Χριστέμποροι, θεομπαίχτες, αγυρτεία, λειψανολατρεία, αγιογδύτες κ.λ.π.” “… ενταλμένοι κατασκευάζουν και μερικά θαύματα, ιάσεις και θεραπείες για να είναι η παραπλάνηση, η εκμετάλλευση και η απάτη του απλοϊκού λαού πλήρης και ολοκληρωμένη” (ΕΘΝΟΣ: 31-5-95)

Με αυτή τη σκληρή γλώσσα μίλησε ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος (στο τηλεοπτικό κανάλι MEGA).

Με την ίδια περίπου σκληρότητα μίλησε και ο Πανεπιστημιακός καθηγητής κ. Αγουρίδης, ο οποίος χαρακτήρισε την ενέργεια αυτή ως ειδωλολατρεία.

Κατόπιν αυτών γεννάται εύλογον το ερώτημα:

Σ’ αυτήν την ειδωλολατρεία οικοδομούν την Ορθόδοξη Εκκλησία οι ιερείς και οι καλόγεροι;

Απ’ αυτά τα μέσα θα περιμένει ο λαός την “ίασιν των ψυχών και σωμάτων”;

Απ’ αυτές τις ψευδείς ελπίδες θα περιμένει ο λαός το Έλεος του Θεού;

Οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας αποτελούνται από χριστέμπορους, θεομπαίχτες, αγύρτες, λειψανέμπορους, και αγιογδύτες, καθώς λέγει ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος;

Σ’ αυτά τα κατασκευασμένα θαύματα δείχνει την “υπεροχή” της η Ορθόδοξη Εκκλησία;

Δικαιολογημένα είπε επίσης ο Μητροπολίτης:

“Σκέπτεται κανείς τι θα έκαμνε ο Χριστός αν επισκεπτόταν ένα τέτοιο ναό; Όχι μαστίγιο και φραγγέλιο, αλλά ατομική βόμβα θα χρησιμοποιούσε για να ανατινάξει και συντρίψει τους πάντας και τα πάντα” (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 27-5-95).

“Το φαινόμενο είναι απ’ αυτά που δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητα…

Σαφέστατη εκμετάλλευση του θρησκευτικού αισθήματος του λαού και των ελπίδων των πασχόντων αποτελεί αυτή η περιφορά, απο πόλη σε πόλη, ιερών λειψάνων και κειμηλίων των Μονών του Αγίου Όρους, που τελικά προσβάλει την χριστιανική πίστη και μετατρέπει τους ναούς σε οίκους εμπορίου” (ΕΘΝΟΣ: 31-5-95).

“ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ Η ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ”

Δηλαδή όλα τα σφάζετε, όλα τα μαχαιρώνετε, όλα τα εξευτελίζετε, όλα τα πουλάτε, όλα τα ιερά και όσια αυτού του τόπου τα φτύνετε, τα εμπορεύεσθε, τα διαπομπεύετε… Κάποτε ο Γιός της Θεοτόκου άρπαξε τον βούρδουλα κι’ έδιωξε απο τον Ναό τους αλητήριους.

Σήμερα στην Ελλάδα οι αλητήριοι αρπάζουν τα ιερά και τα όσια και τα μετατρέπουν σε ευτελή αντικείμενα εκμεταλλεύσεως και θησαυρισμού…

Την Ελληνική Εκκλησία, την Ορθοδοξία, την λογχίζουν, την τοξοβολούν, την λιθοβολούν αμέτρητοι εχθροί, οι οποίοι δεν ξεπερνούν ορισμένα όρια βαρβαρότητας… Δεν απέμεινε πλέον σ’ αυτή την χώρα, τίποτε το σεβαστό για τους αλητήριους υβριστές, κάθε αξίας, κάθε ιδανικού, κάθε μεγέθους. Άλλη μια φορά αίσχος” (ΑΥΡΙΑΝΗ: Κ. Διακογιάννης 1-6-95).

Τα δυσάρεστα αυτά σχόλια των εφημερίδων και οι δυσμενείς κρίσεις των τηλεοπτικών καναλιών, τοποθετούν την Εκκλησία του Χριστού στην κατώτερη βαθμίδα, στο μηδέν.

Όλ’ αυτά τα είδε και τα άκουσε η Ιεραρχία, αλλά “φωνή βοώντος εν τη ερήμω”. Γιατί; Διότι:

1. Αν υψώσει φωνή θα κατηγορήσει τον εαυτό της.

Εκείνη δημιουργεί αυτές τις καταστάσεις. Πώς;

Εγκρίνει και προβάλλει πάντοτε την προσκύνηση των ιερών λειψάνων, παραβαίνουσα τις θεϊκές συνήθειες της πρωτοχριστιανικής Εκκλησίας και την απαγορευτική απόφαση της Συνόδου της Καρθαγένης, η οποία όρισε, όχι μόνον να μή προσκυνούνται τα ιερά λείψανα, αλλά αν είναι δυνατόν να εξαφανίζονται και οι τόποι που παρουσιάζουν τα λείψανα για προσκύνηση.

2. Αδιαφορεί για την αρχαία θεϊκή συνήθεια της Μεταποστολικής Εκκλησίας, η οποία απέδιδε μόνο σεβασμό και εκτίμηση προς τα ιερά λείψανα – ποτέ δεν τα προσκυνούσε.

Ο χαρακτηρισμός του κ. Αγουρίδη ότι η προσκύνηση προς την Αγία Ζώνη είναι ειδωλολατρία, είναι σωστός, για τον εξής λόγο: Θα έχει ασφαλώς υπ’ όψη του, ότι η ευλογία και η Χάρις του Θεού δεν μεταδίδονται με τις κλοτσιές και τα στημόνια κάποιας ζώνης ή κάποιου φορέματος.

Οι ιεροί συγγραφείς του Ευαγγελίου αναφέρονται στη Χάρη του Ιησού Χριστού, την οποίαν χορηγεί μόνον Εκείνος στις καρδιές που είναι έτοιμες να τον δεχτούν.

Δυσάρεστη πάντως εντύπωση μας έκαμαν και οι δυο διαμαρτυρόμενοι γι’ αυτήν την ειδωλολατρία, ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος και ο καθηγητής κ. Αγουρίδης, που αποσιώπησαν τις απαγορευτικές εντολές και συνήθειες της αρχεγόνου Εκκλησίας και αναφέρθηκαν μόνο στην εμπορικοποίηση της “Αγίας Ζώνης”, που ανενόχλητος ο καλόγερος του “αγίου” όρους Μονής Βατοπεδίου εισέπραξε από τον αφελή λαόν 80.000.000 δρχ. και έφυγε.

Εάν αναφέροντο σ’ αυτό θα απέφευγαν και τις κρίσεις των “έξυπνων” που υποστηρίζουν τα προκατασκευασμένα “θαύματα” και την προσκύνηση των ειδώλων.

Φρονώ λοιπόν ότι έκαμαν λάθος. Τολμηρό για τους “ορθόδοξους” αλλά σωστό ήταν αυτό που είπεν ο κ. Αγουρίδης περί προσκυνήσεως: “Κύριον τον Θεόν σου προσκυνήσεις…”.

Δεν υπάρχει καμιά απολύτως Βιβλική μαρτυρία ούτε της Παραδόσεως σύσταση, που να αναφέρεται στην προσκύνηση των ιερών λειψάνων.

Όλ’ αυτά και πολλά άλλα ξένα στοιχεία, που εισεχώρησαν στο εκκλησιαστικό πολίτευμα, τοποθετούνται στην παρακμή της Εκκλησίας, απο το 400 ή 500 μ.Χ.

Σε παρηκμασμένες καταστάσεις δεν υπάρχουν, ποτέ σωστά αποτελέσματα. Ο σοφός του γένους Διδάσκαλος, ο Αδαμάντιος Κοραής, επικαλούμενος πολλές σχετικές μαρτυρίες, παρουσιάζει τον μεγάλο “θησαυρό της ιερατικής εμπορίας” από τα ιερά λείψανα. Γράφει:

“Όσα καλά επροξένησαν με τον λόγο τους και με το παράδειγμα τους οι μάρτυρες του Χριστού, τόσης φθοράς αφορμήν έδωκαν μετά τον θάνατον τους εις τους λαοπλάνους τα ιερά λείψανα”.

Το εμπόριον αυτό των λειψάνων επεχείρησεν να εμποδίσει με νόμον ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ο Μέγας το 400 μ.Χ. αλλά δεν το επέτυχε.

Ενώ λοιπόν ο Μέγας Θεοδόσιος απαγόρευσε την προσκύνηση στα “ιερά λείψανα”, η μυθολογία του Συναξαριστή αναφέρει ότι “ο γιός του Μ. Θεοδοσίου, ο Αρκάδιος, το έτος 395, έστειλε και έφερεν από τα Ιεροσόλυμα εις την Κωνσταντινούπολιν την Τιμίαν Ζώνην της Θεοτόκου”.

Σε ένα άλλο σημείον αναφέρει ο μύθος του Συναξαριστή ότι “μετεκομίσθη η Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου από της ανύπαρκτης επισκοπής της τουρκικής πόλεως Ζήλας στην Κωνσταντινούπολη, επί Κων. του Ρωμανού, το έτος 919.

Επίσης, ο παραμυθολόγος Συναξαριστής παρατηρεί “ότι η Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου μετεφέρθη από της επισκοπής Ζήλας επί Ιουστινιανού του βασιλέως εν έτει 530”.

Ότι θέλει ο καθένας ας πιστέψει. Υπάρχει ποικιλία γνωμών από την ίδια μυθολογική πηγή. Μεγάλοι οι καλόγεροι και θαυμαστά τα έργα τους!

Πατέρες της Εκκλησίας καταφέρθηκαν δριμύτατα εναντίων αυτής της εμπορίας, αλλά τα λόγια τους πνίγηκαν. Ανυπόφορη ήταν η εμπορία των λειψάνων και στις μέρες του ιερού Αυγουστίνου γι’ αυτό το δαιμονικό εμπόριο. Γράφει:

Ο πονηρότατος διάβολος διέσπειρε παντού τόσους υποκριτές σε σχήμα Μοναχών, οι οποίοι περιέρχονται ασυστόλως τις επαρχίες και πωλούν μέλη μαρτύρων κ.λ.π. Δεν ίσχυσαν όμως ούτε νόμοι βασιλικοί ούτε εκκλησιαστικές επιτιμήσεις να χαλινώσωσι των Μοναχών την αναίδειαν…”.

Εναντίον αυτής της αισχρής εμπορίας, η Σύνοδος της Καρθαγένης έδωσε εντολή να εξαφανίζονται αν είναι δυνατόν οι τόποι που παρουσιάζουν τα λείψανα σε προσκύνηση και να διδάσκονται οι λαοί να μη συχνάζουν εκεί, γιατί είναι καθαρή ειδωλολατρία.

Οι λειψανέμποροι καλόγεροι όμως δεν το έλαβαν υπ’ όψη τους. Οι καλόγεροι με τους ιερείς παρουσίασαν και τον ομφαλό του Χριστού και την ακροβυστία Του για προσκύνηση. Πόση αναισχυντία…

Επίσης φυλάσσουν μέσα σε χρυσή θήκη ένα φτερό Στρουθοκαμήλου και ισχυρίζονται ότι έπεσε από την πτέρυγα του αρχαγγέλου Γαβριήλ. Τι λυπηρόν για την Εκκλησία!

Στη Μονή Βατοπεδίου του “αγίου” όρους φυλάσσονται ψευδή τεμάχια από το καλάμι εκείνο με το οποίον πότισαν ξύδι τον Χριστό όταν στον σταυρό είπε “διψώ”. Φυλάσσουν και την κάρα του Ιωάννου του Χρυσοστόμου (Φώτο αριστερά).

“Μίαν άλλη κάραν του Χρυσοστόμου έστειλεν η Μονή Βατοπεδίου το έτος 1816 εις την Ρωσίαν, την οποίαν είχε ζητήσει ο Τσάρος Αλέξανδρος ο Α’. Οι καλόγεροι όμως που εβρέθηκαν προ του διλήμματος ή να δυσαρεστήσουν τον ισχυρόν προστάτην των, ή να στερηθούν ένα σπουδαίον λείψανον, διέπραξαν απάτην και απέστειλαν εις τον Τσάρον ένα άλλο κρανίον το οποίον έγινε δεκτόν εις την Ρωσίας με πάσαν ευλάβειαν”.

Έτσι τον άγιο Χρυσόστομο οι καλόγηροι τον έκαμαν τέρας με δυο κεφαλές.

Ο ιστορικός Κων. Παπαρρηγόπουλος καταδικάζοντας την φοβερή αυτή πληγή αναφέρει στο έργο του “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ” ένα ποίημα του 7ου αιώνος μ.Χ. το οποίον έγραψε κάποιος επίσκοπος της Μυτιλήνης Χριστόφορος σε ένα Μοναχό Ανδρέα και του σημειώνει: (μεταφρασμένο)

“Έχεις πολλά κιβώτια με θεία λείψανα,

τα οποία ανοίγεις και στους φίλους σου τα δείχνεις.

Του μάρτυρος Προκοπίου δέκα χέρια,

του Θεοδοσίου δεκαπέντε σιαγόνες,

του Νεστορίου μέχρι οχτώ πόδια,

του Γεωργίου τέσσερις μαζεμένες κάρες,

της νικηφόρου Βαρβάρας μαστούς πέντε.

Και τώρα έχεις τα οστά δώδεκα βραχιόνων

του Καλλινίκου μάρτυρος Δημητρίου,

και τώρα μάλιστα έχεις είκοσι κνήμες

από όλα τα μέλη του Παντελεήμονος

(πολύ μεγάλο πλήθος).

Λέγεις δε ότι όλα τα έχεις και τα πιστεύεις

δεν αμφιβάλεις και δεν απιστείς.

Στα κιβώτια απονέμεις πολύν σεβασμό.

Τα προσκυνάς σαν να είναι των μαρτύρων Χριστού.

Πώ, πώ, τι ζωντανή η πίστη σου, Ανδρέα.

Σε πείθει να νομίζεις τους αθλητές ως ύδρες.

Τους μάρτυρες δε ως κυνηγετικούς σκύλους,

αυτούς να έχουν μύριες κεφαλές,

άλλους δε πάλιν να έχουν πλήθος μαστών

σαν να είναι σκύλες.

Δια της πίστεως σου μεταμορφώθηκε

ο μάρτυς Νέστωρ σε ψάρι

εμφανιζόμενο σαν χταπόδι.

Η πίστη σου δείχνει και τον Προκόπιο σαν

να έχει εκατό χέρια

βριάρεων να υπερηφανεύεται για το πλήθος

των χεριών.

Λέγεις συ ο σεμνός ότι κατέχεις της Θέκλας

της πρωτάθλου

εξήντα δόντια (αλοίμονον τι πλάνη)

και του Προδρόμου έχεις τις άσπρες του τις τρίχες”.

Είναι λοιπόν, το σατανικό πνεύμα της πανουργίας και θεοκαπηλείας, το οποίον επεκράτησε με αφορμή την προσκύνηση των “ιερών λειψάνων” και το οποίον αυτός που έγραψε αυτό το ποιηματάκι στηλιτεύει αυτή την αντιχριστιανική συνήθεια.

Με την θεοκαπηλεία τους αυτή έκαμαν τους αγίους και τις αγίες πολυκέφαλους, γεννήματα της Λερναίας Ύδρας, σαν τέρατα με πλήθος χεριών και ποδιών, σαν σκυλόψαρα με πολλές σιαγόνες, σαν κροκόδειλους με πολλά δόντια και σαν κουνέλια με πολλούς μαστούς.

Τα δε κόκκαλα του προβάτου χρησιμοποιήθηκαν ως κόκκαλα του αγίου Πρόβου. Πιθανόν οι θεοκάπηλοι να πίστευαν στην μετεμψύχωση, ώστε οι άγιοι μετά θάνατον να έγιναν… σαρανταποδαρούσες.

Αυτά είναι και λέγονται τερατώδη σημεία που μοιάζουν με το επτακέφαλον τέρας της Αποκαλύψεως, εναντίον του οποίου, η αληθινή αρχέγονη Ορθόδοξη Εκκλησία (σημ. “Σπορέα”: στην οποία προΐσταται ο Στυλιανός Χαραλαμπάκης) αγωνίζεται να επαναφέρει την Ορθοδοξία στα πρώτα της στάδια – την εποχή που οι χριστιανοί από ευλάβεια τιμούσαν τα ιερά λείψανα, αλλά δεν τα προσκυνούσαν, δεν τα περιέφεραν απο τόπου εις τόπον “προς ίασιν ψυχών και σωμάτων” ούτε τα θύμιαζαν, ούτε απ’ αυτά περίμεναν κάποια θεϊκή χάρη ή ευλογία.

Η ανάμνηση των αρετών των μαρτύρων τους ζωογονούσε την πίστη και την αφοσίωση προς τον Θεόν.

Σήμερα, όταν θέλει το ιερατείον να εισπράξει χρήματα έχει εύκολο τον τρόπο: Περιφέρει κάποιο “ιερό λείψανο” αμφιβόλου προελεύσεως, σαν το φτερό Στρουθοκαμήλου, διαφημίζει το γεγονός και ο αφελής λαός τρέχει να δώσει τον όβολόν του για να βρει χάρη και ευλογία, κάποιο καλό.

Ακούστε όμως την αποδοκιμασία του Χριστού:

“Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν. Ουαί υμίν οδηγοί τυφλοί… (Ματθαίος: κγ’ 14-16)

Η προσέλευση του λαού να προσκυνήσει την λεγομένη “αγία ζώνη” κατασκεύασμα του 12ου αιώνος, δείχνει ότι αισθάνεται κενό μέσα του και θέλει κάπου να πιαστεί, και σεις του προσφέρετε νεκρά λείψανα, κλωστές και στημόνια.

Ο Θεός όμως υπέδειξε τον Χριστό και είπε: “Αυτός είναι… αυτού ακούετε” (Ματθαίος: ιζ’ 5)

Ποιοί απο τους Αποστολικούς Πατέρες και πρώτους Απολογητές του χριστιανισμού, που εδίδαξαν την ορθοδοξία, εδίδαξαν μια παρόμοια κατάσταση; Κανείς, απολύτως κανείς.

Γιατί θέλετε την Ορθόδοξη Εκκλησία στο μηδέν; Δεν φοβάστε τον Θεό; Δεν τρέμετε την ημέραν της κρίσεως; Δεν σέβεστε την ιστορία της;

Από τα νεκρά αντικείμενα επιχειρεί το ιερατείον να μεταδίδει “φώς”, θεϊκή χάρη και ουράνια ευλογία, γιατί έχασε το “Αληθινόν φως το φωτίζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον” (Ιωάννης: α’ 9).

“Εκ του μηδενός μηδέν παράγεται”.

Έχασαν τον Υιόν της Παρθένου, για τον Οποίον είπεν ο Θεός: “Θα σε δώσω φώς εις τα έθνη, δια να είναι η σωτηρία μου έως εσχάτου της γής” (Ησαΐας: μθ’ 6β).

Έτσι ασχολούνται έκτοτε οι ιερείς και καλόγεροι μόνο με τα ζωνάρια της Μητέρας Του, για να ζωστούν, αλλά πάντα φαίνονται τα αθέατα κάλλη τους, άνευ φύλλου συκής, τσίτσιδοι και χωρίς μπουρνούζι.

Κατά παρόμοιο τρόπο ενεργούν και με το “άγιον φως“. Ισχυρίζονται ότι ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων αοράτως ανάπτει τη λαμπάδα του απο τον Τάφο του Χριστού, ενώ παίρνει πλαστό φως απο ένα καντήλι, το οποίον, ο “Σκευοφύλακας μεταφέρει το Μεγάλο Σάββατον κεκαλυμμένη με αργυρούν κάλυμμα, μιαν ειδική κανδήλα αναμμένη, την οποίαν τοποθετεί πάνω απο τον Τάφο του Χριστού. Απο αυτήν ανάπτει τον πυρσόν του ο Πατριάρχης και μεταδίδει το λεγόμενον “άγιο φως”. Η πληροφορία προέρχεται απο ιερέα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.

Το απατηλόν αυτό “φως” μεταφέρει κάθε χρόνο ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στην Αθήνα, “μετά φανών και λαμπάδων”, με λιτανείες και υποκρισίες μυσταγωγικές. Έτσι δεν αφήνουν ακαλλιέργητο το ψεύδος του διαβόλου και την υποκρισία των υποκριτών (βλέπε: “ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ” Στυλ. Ι. Χαραλαμπάκη).

Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ διαμαρτύρεται και συνιστά στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας να λάβει μέτρα πριν ξεσπάσει η οργή του Θεού. Έχετε τον πατερικό θησαυρό απο τον οποίον μπορείτε να μάθετε την Ορθόδοξη διδαχή, αλλά τον κλείσατε στο αρχείον και έχετε μια μάταιη καύχηση.

Γιατί δίδετε αφορμή να διασύρεται η Εκκλησία απο κοινούς ανθρώπους και να εξευτελίζεται η κοινωνία των πιστών;

Γιατί είσθε η γενεσιουργός αιτία της ειδωλολατρικής προσκυνήσεως και αγανακτεί ο κόσμος εναντίον σας και λέγει ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί και σήμερα για σας ο βούρδουλας του Ιησού Χριστού ή η βόμβα του ατόμου; Γιατί λογχίζετε την Ορθοδοξία, τοξοβολείτε την ιστορία της και λιθοβολείτε την σύστασή της; Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι κτήμα σας. Ή σεβαστείτε την ή φύγετε. Ο Θεός φροντίζει για τους ποιμένες της. Το φρικτόν της υποθέσεως δεν σταματά μέχρις εκεί.

Για την θρησκεμπορία αυτή των καλογήρων παρατάχθηκαν εκατοντάδες Αστυνομικοί να τιμήσουν και να φυλάξουν μια κατάσταση των στείρων πνευμάτων, που την ονόμασαν “αγία ζώνη” και δεν βρέθηκε ούτε ένας να φυλάξει τον δημόσιο υπάλληλο, ταμία του Νοσοκομείου Νικαίας, τον οποίον σκότωσαν εκείνοι, που το ιερατείον δεν τους ενέπνευσε την αξία και την τιμή της πίστεως και την έμπνευση των θείων ιδανικών.

 

Αυτή η ντροπή βαρύνει τόσον την πολιτική όσον και την θρησκευτική ηγεσία.

************

ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Ανδρ. Μεταξά 26

2ος όροφος

Αθήνα 

Προϊστάμενος: Στυλιανός Χαραλαμπάκης

τηλ: +30 211 405 1531

 

απόδοση κειμένου και επιμέλεια

Γιώργος Οικονομίδης
www.sporeas.gr
www.BibleMedia.tv

 

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Από Γιώργος Οικονομίδης

Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.