του Γιώργου Οικονομίδη
Στυλιανός Χαραλαμπάκης, πρώην ιερέας. |
Κυκλοφορεί βιβλίο του παπά Αντώνη Αλεβιζόπουλου, πρώην προέδρου του Αντιαιρετικού Αγώνος, και αναφερόμενος στις διάφορες αιρέσεις (εκτός της… Ορθοδοξίας φυσικά), γράφει για τον κ. Στυλιανό Χαραλαμπάκη (πρώην Αρχιμανδρίτη που αποσχηματίστηκε εκούσια) ότι τον καθαίρεσε η Εκκλησία λόγω μνηστείας, δηλαδή ότι, ενώ ήταν ιερέας αρραβωνιάστηκε κρυφά και αυτό έγινε αιτία να καθαιρεθεί από την Εκκλησία της Ελλάδος στο Συνοδικό Δικαστήριο. Τον ισχυρισμό αυτόν του παπά Αλεβιζόπουλου, η Ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ με τον πρωτοστάτη σπερμολόγο της, κ. Νικόλαο Μαυρομάγουλο, τον έκανε σημαία της και έγραψε άρθρο επί του θέματος αναπλάθοντας τον ψευδή ισχυρισμό του παπά, με αποτέλεσμα να ρίχνει κατ' εξακολούθηση "λάσπη" στο πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη.
Η ενέργεια αυτή του διδύμου Αλεβιζόπουλος – Μαυρομάγουλος, σκοπό είχε να υποβαθμίσει την αλήθεια για την πλάνη και την αποστασία της Ορθόδοξης Εκκλησίας από την Βιβλική γραμμή, που ο κ. Χαραλαμπάκης απέδειξε μέσα από σωρεία βιβλίων που έγραψε λαμβάνοντας επαίνους από πλείστους ιεράρχες καθώς και βραβεύσεις από τον Σύλλογο Ελλήνων Λογοτεχνών. Προσπάθησαν λοιπόν να το πετύχουν αυτό με την λασπολογία τους για να αμαυρώσουν το πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη. Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης που θα έχει στα χέρια του τα βιβλία του Στυλιανού Χαραλαμπάκη, γνωρίζοντας το "ποιόν" του συγγραφέα μέσα από την αντίχριστη συκοφαντία των Αλεβιζόπουλου-Μαυρομάγουλου, θα είναι προδιατεθειμένος αρνητικά και δεν θα δώσει την πρέπουσα προσοχή στο περιεχόμενο, παραμένοντας στο σκοτάδι. Αυτή την τακτική, που είναι αντιχριστιανική και Ναζιστική (ο Αλεβιζόπουλος γνώριζε την τακτική αυτή), την ακολουθεί και ο Μαυρομάγουλος με την ΟΟΔΕ, όχι μόνο για το πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη αλλά και προς πάσα μη ορθόδοξη κατεύθυνση.
Ο "Σπορέας" γνωρίζοντας από "πρώτο χέρι" την αλήθεια, βλέποντας τον "Κιτρινισμό και την Λασπολογία" του κ. Μαυρομάγουλου, απάντησε στο άρθρο του για αποκατάσταση της αλήθειας. Η αντίδραση του Μαυρομάγουλου ήταν ανάλογη του ψυχικού του κόσμου, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε μέσα από την αντιπαράθεση του με τον "Σπορέα" όπου και θα βρείτε στην Ιστοσελίδα www.sporeas.gr.
Θα γράψω λίγα λόγια για τον τρόπο που ο παπά Αλεβιζόπουλος "ερευνούσε" την ζωή του κάθε "κατηγορουμένου" του για να προβεί στην συνέχεια στην γνωστή συκοφαντική του τακτική.
Ο Αλεβιζόπουλος, προκειμένου να αμαυρώσει κάποιο πρόσωπο, οι ενέργειες του ήταν να ρωτά δεξιά και αριστερά και αυτά που άκουγε, χωρίς -καθώς αποδεικνύεται- να τα διασταυρώνει, τα έγραφε σε βιβλίο παραπλανώντας τον αναγνώστη. Για το πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη, ο Αλεβιζόπουλος "ερεύνησε"(!) και με τον εξής τρόπο. Το έτος 1979, ο Αλεβιζόπουλος επισκέφτηκε το Σύδνεϋ της Αυστραλίας, όπου και φιλοξενήθηκε από τον τότε Προξενικό Λιμενάρχη του Σύδνεϋ κ. Παντελή Ρήγα. Αφού επήλθε η σχετική "φιλία" μεταξύ τους, στην επιστροφή του στην πατρίδα ο Αλεβιζόπουλος τηλεφώνησε στον κ. Ρήγα ζητώντας του πληροφορίες για τον κ. Θάνο Καρμπόνη (ποιμένα της Ελευθέρας Ευαγγελικής Εκκλησίας Αθηνών) προκειμένου να γράψει κάτι γι αυτόν. Στην σοφία του ο κ. Ρήγας του απάντησε ότι, εφ' όσον ενδιαφέρεσαι για τον κύριο Καρμπόνη μπορείς να του τηλεφωνήσεις στον αριθμό (…).
Μετά από καιρό τηλεφωνεί και πάλι ο Αλεβιζόπουλος στον κύριο Ρήγα ζητώντας πληροφορίες για το πρόσωπο του κυρίου Στυλιανού Χαραλαμπάκη. Με την ίδια σοφία απάντησε ο κ. Ρήγας λέγοντας του ότι, εφ' όσον ενδιαφέρεσαι για τον κύριο Χαραλαμπάκη μπορείς να του τηλεφωνήσεις στον αριθμό 461-8461 (το τηλέφωνο του τότε). Χωρίς όμως ο Αλεβιζόπουλος να το γνωρίζει, ο Προξενικός Λιμενάρχης κ. Παντελής Ρήγας που τον φιλοξένησε, είναι ο αδελφός της κυρίας Στέλλας Χαραλαμπάκη που είναι και η σύζυγος του Στέλιου Χαραλαμπάκη.
Αυτός ήταν και ένας από τους τρόπους που ο Αλεβιζόπουλος "ερευνούσε" για το κάθε πρόσωπο γράφοντας την κάθε σπερμολογία στο βιβλίο του. Ακούγεται ότι, ο Αλεβιζόπουλος πριν τον θάνατο του ζήτησε συγνώμη από τον Θεό για τις λασπολογίες που εκτόξευσε σε διάφορα πρόσωπα διότι οι πληροφορίες του ήταν σπερμολογίες που συνέλεγε από δεξιά κι' αριστερά. Εύχομαι να αληθεύει αυτό διότι ο Θεός και την ύστατη στιγμή δέχεται τη συγνώμη μας.
Έρχεται τώρα ο κ. Μαυρομάγουλος και επικαλείται την "συγγραφική αυθεντικότητα" του Αλεβιζόπουλου, συνεχίζοντας την λασπολογία του Αλεβιζόπουλου προς πάσα κατεύθυνση και περισσότερο στο πρόσωπο του κυρίου Χαραλαμπάκη. Παρ' όλες τις αποδείξεις που του παρουσίασα, ο κ. Μαυρομάγουλος επιμένει στον ανόητο και ψευδή ισχυρισμό του περί δήθεν καθαιρέσεως του κ. Χαραλαμπάκη λόγω μνηστείας, και όχι επί "Εκουσίω Αποσχηματισμώ" του, όπως είναι πράγματι. Θέλω να πιστεύω ότι, μετά και από αυτό μου το άρθρο ο Νικόλαος Μαυρομάγουλος θα προβεί επιτέλους στην εκτέλεση του χρέους του προς τον κύριο Χαραλαμπάκη να ζητήσει δημόσια συγνώμη για την λασπολογία εναντίον του, καθώς το υποσχέθηκε και στο παρελθόν ότι θα το κάνει αν του παρουσιάσω στοιχεία αντικρούοντας τον ισχυρισμό του Αλεβιζόπουλου. Πρέπει να δείξει ο κ. Μαυρομάγουλος ότι έχει μέσα του κάποιο ίχνος χριστιανικής συνείδησης, αλλά και ότι δεν φοράει άσκοπα τα παντελόνια που φοράει, …εκτός αν αυτά τα παντελόνια του υπάγονται στην… γαλλική μόδα.
Καθ' όλη την διάρκεια αντιπαράθεσης του μαζί μου, ο Μαυρομάγουλος μας έφερνε διάφορες δικαιολογίες για να μη παρουσιάσει τα "στοιχεία" που έλεγε ότι κατείχε από το έγγραφο. Την μια έλεγε ότι δεσμεύεται από την προστασία προσωπικών δεδομένων(sic) και δεν μπορεί να αποκαλύψει τα "στοιχεία" του, την άλλη μας έλεγε ότι ζήτησε αντίγραφο των στοιχείων και του το αρνήθηκαν γι αυτό και δεν έχει τα στοιχεία, και διάφορες τέτοιες ασυναρτησίες μη μπορώντας τελικά να αποδείξει τον ισχυρισμό του.
Ας δούμε όμως και κάποια άλλα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια αντικρούοντας τα ψεύδη του Νικόλα Μαυρομάγουλου.
Ο κ. Κυριακός Τσουρός, πρόεδρος του Αντιαιρετικού Αγώνος, μας δήλωσε:
- "Δεν υπάρχει καμιά κακολογία εναντίον του κ. Χαραλαμπάκη. Επειδή έφυγε από κληρικός, έπρεπε να τον κατατάξουμε με τους λαϊκούς. Είναι Συνοδικός νόμος αυτό".
Τον νόμο αυτόν, τον εγνώριζε και τον σεβόταν απόλυτα και ο κύριος Χαραλαμπάκης, γι αυτό εξ' άλλου και προχώρησε στην τήρηση του νόμου γράφοντας την παρακάτω επιστολή -που βρίσκεται στην κατοχή του "Σπορέα"- μετά που αποσχηματίστηκε, στις 14 Φεβρουαρίου 1955, καταθέτοντας το ράσο του.
20 Φεβρουαρίου 1955 Προς την Αρχιεπισκοπή Αθηνών Α Θ Η Ν Α Μακαριότατε, Λόγοι φιλομαθείας και θεολογικής καταρτίσεως με ώθησαν να μελετήσω πολύ τα θέματα της πίστεως, της Ιερωσύνης, τα μυστήρια κ.λπ., που αφορούν την θέση του Ιερέως. Κατάπληξη με κατέλαβε διαπιστώνοντας από τις μελέτες μου ότι οι αιώνες επέτρεψαν και η Ορθόδοξη Θεολογία δεν πρόσεξε και εισεχώρησαν ξένα στοιχεία στο πολίτευμά της. Αυτό με ώθησε και σχετίσθηκα με τους χριστιανούς της Ευαγγελικής Εκκλησίας. Ήταν ευχής έργον, διότι απ΄αυτούς έμαθα ότι πρέπει να ερευνήσω μόνο την Αγία Γραφή για τα θέματα που με απασχολούν. Από την Ορθόδοξη Θεολογία ήξερα ότι ταμειούχοι της θείας Χάριτος είναι οι ιερείς. Αυτοί έχουν την Εξουσία του «δεσμείν και λύειν». Η Αγία Γραφή όμως και η αρχέγονη Εκκλησία ομιλούν περί του αντιθέτου. Η Ιερωσύνη μετετέθη στο Πρόσωπον του Ιησού Χριστού (Εβρ. Ζ' 23-25) και το «Βασίλειον Ιεράτευμα» (Α' Πέτρου, Β' 5, 9) είναι οι πιστεύοντες σ’ Εκείνον, η δε άφεση των αμαρτιών παρέχεται, όχι από ανθρώπους ιερείς, αλλά από τον σταυρωθέντα Χριστόν (Ματθ. Θ' 9), τον Ιερέα και Αρχιερέα (Εβρ. Θ' 12) του Οποίου «το Αίμα καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας» (Α’ Ιωάν. Α' 7). Αυτό σημαίνει ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παραβιάζει τις θεϊκές αυτές πληροφορίες. Σε κανένα σημείον της Καιν. Διαθήκης δεν αναφέρεται ότι ο Κύριος άφησε την Εκκλησία σε ιερείς, αλλά σε πρεσβυτέρους, τους οποίους Αποστόλους ονόμασε και αυτοί σε κανένα σημείον δεν αναφέρουν ότι το υπούργημα του «αφιέναι αμαρτίας» δίδεται από ιερείς. Όλα αυτά με εμόρφωσαν στην παιδεία του Κυρίου, την πραγματική Θεολογία και για λόγους συνειδήσεως, φόβου Θεού και ειλικρίνειας, στις 14 Φεβρουαρίου 1955 αποσχηματίστηκα ελεύθερα και αβίαστα, προσχωρήσας στις τάξεις της Διαμαρτυρόμενης Εκκλησίας. Ένεκεν τούτου έχω την τιμήν να σας παρακαλέσω όπως προβείτε στην σχετική διαδικασία κατά τους Κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας και με κατατάξετε στις τάξεις των λαϊκών. Επί τούτοις, Διατελώ μετά πολλής της εν Χριστώ αγάπης Στέλιος (Σεραφείμ) Ι. Χαραλαμπάκης |
Στις 14 Φεβρουαρίου 1955 καταθέτει το ράσο και στις 20 του ιδίου μηνός γράφει την επιστολή αυτή, και καταλαβαίνουμε την εντιμότητα αυτού του ανδρός. Μετά και από την επιστολή αυτή, η Εκκλησία της Ελλάδος, αφού κάλεσε προς "απολογία" τον κ. Χαραλαμπάκη στο Συνοδικό Δικαστήριο, και άκουσε από τα χείλη του ότι:
- "Διάβασα την Αγίαν Γραφήν, και ο Θεός μου ήνοιξεν τους οφθαλμούς βλέποντας το φώς του Ευαγγελίου, και έγινα πραγματικά Χριστιανός Ορθόδοξος, γι' αυτό και καταθέτω το ράσο μου",
προέβη στη συνέχεια, το έτος 1956, στην καθαίρεση του κ. Χαραλαμπάκη κατατάσσοντας τον στις τάξεις των λαϊκών, όχι για λόγους μνηστείας του, αλλά ΕΠΙ ΕΚΟΥΣΙΩ ΑΠΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩ, όπως διαβάζετε και παρακάτω.
Υπάρχει εγκύκλιος του 1982 της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, προς όλες τις ενορίες εξ αιτίας της εκδόσεως του περιοδικού "Πνευματικοί Αντίλαλοι" του Στυλ. Χαραλαμπάκη, και λέει τα εξής, απ' αυτά που μας ενδιαφέρουν:
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ Αριθ. πρωτοκόλλου Φ.955/80 Προς τους ευλαβεστάτους Εφημερίους και διακόνους της καθ' ημάς Ιεράς Αρχιεπισκοπής ΕΝΤΑΥΘΑ Ώς εγνώρισεν ημίν η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, δια την υπ' αριθμ. 2308/83/20/11-01-1982 εγκυκλίου αυτής, εσχάτως κυκλοφορεί περιοδικόν υπό τον τίτλον "Πνευματικοί Αντίλαλοι" όπερ και αυτοχαρακτηρίζεται ως όργανο της Αδελφότητας Ορθοδόξου Μεταρρυθμίσεως. Εκδότης και διευθυντής του περιοδικού τούτου είναι ο αποστάτης Σ. Ι. Χαραλαμπάκης, πρώην ορθόδοξος κληρικός καθαιρεθείς το 1956 δυνάμει του υπ' αριθμ: 6/26-01-1956 αποφάσεως του Συνοδικού Δικαστηρίου επί "ΕΚΟΥΣΙΩ ΑΠΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩ"… (κ.λ.π) Εντολή του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ ο Πρωτοσύγκελος Αρχιμανδρίτης Μάξιμος Ξύδας 18/01/1982
|
(…) Υπάρχει και άλλη εγκύκλιος που αναφέρει τον αποσχηματισμό του κ. Χαραλαμπάκη ως "Αυτοβούλως" με δική του βούληση δηλαδή.
Μετά από την "λάσπη" που έριξες κ. Ν.Μ., περιμένουμε, όπως τουλάχιστον δήλωσες, την ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ, όπως αρμόζει σε Χριστιανούς, εάν κατ' υπόθεσιν θεωρείς τον εαυτό σου Χριστιανό, και την αποκατάσταση του ονόματος του κ. Χαραλαμπάκη στην Ιστοσελίδα σου.
Μετά πλέον τον εκούσιο αποσχηματισμό του, ο κ. Χαραλαμπάκης αρραβωνιάστηκε στις 28 Απριλίου 1955, όπου και παντρεύτηκε στις 28 Αυγούστου του 1955. Διαβάστε μέρος της Ληξιαρχικής πράξης του γάμου του.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Ειδικό Ληξιαρχείο Αθηνών, αριθ. πρωτοκόλλου 12509 Απόσπασμα Ληξιαρχικής πράξεως 61, έτος 1955 Χρονολογία τέλεσης γάμου, 28 Αυγούστου 1955 ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, πατρώνυμο: Ιωάννης Μητρώνυμο: Κυριακή Βαθμός γάμου: Α' (πρώτος) Της συζύγου:, Ρήγα Στυλιανή… κ.λ.π. |
Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την Ιερά Σύνοδο της Ελλάδος, 20/09/2007, όσον αφορά το θέμα του εγγράφου, αφού επίμονα ζητούσα να μιλήσω με τον τον κ. Τσουρό, υπεύθυνο του Αντιαιρετικού Αγώνα, μίλησα τελικά με την κ. Καραμπίνη από το γραφείο του κ. Τσουρού, παρουσία και του ιδίου, για το αν τελικά αληθεύει ότι έγινε καθαίρεση του τότε Αρχιμανδρίτη Στυλιανού Χαραλαμπάκη λόγω μνηστείας του, και μου είπε ότι:
- "αυτή είναι παλαιά υπόθεση και εμείς δεν την ξέρουμε εδώ, δεν έχουμε κάτι τέτοιο στο γραφείο μας. Δεν αμφισβητούμε ότι ο κ. Χαραλαμπάκης μόνος του έβγαλε τα ράσα, και όπως εξήγησε και ο πατήρ Κυριακός Τσουρός, δεν γνωρίζει πως βγήκε αυτή η απόφαση και δεν γνωρίζει την Ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ διότι δεν είναι της Εκκλησίας αυτή η Ιστοσελίδα. Εξήγησε ο πατήρ Τσουρός ότι, αφού αυτοκαθαιρέθηκε ο κύριος Χαραλαμπάκης, μετά η Εκκλησία κάνει καθαίρεση, καταλάβατε; Αυτοκαθαιρέθηκε, νυμφεύθηκε, οπότε η Εκκλησία μετά προχωρεί στην καθαίρεση. Η Εκκλησία δεν έκανε την ενέργεια μόνη της αλλά την έκανε μετά την αυτοκαθαίρεση. Όταν η Εκκλησία πήρε την απόφαση για την καθαίρεση (σημ. Σπορέα: το 1956), ο κ. Χαραλαμπάκης είχε ήδη νυμφευθεί (σημ. Σπορέα: το 1955), διότι αν θυμάμαι καλά, ο κ. Χαραλαμπάκης ενυμφεύθει αμέσως μετά τον αποσχηματισμό του".
Για περεταίρω διευκρινήσεις, τηλεφώνησα και πάλι στις 25/09/2007, όπου μίλησα με εκπρόσωπο του γραφείου του κ. Τσουρού, και πάλι παρουσία του ιδίου. Εξήγησα στον κύριο αυτόν ότι έχω μια αντιπαράθεση με την ΟΟΔΕ και τον Νικόλαο Μαυρομάγουλο, και με ρώτησε: "Σας ενόχλησε τώρα τελευταία"; Αυτό μου έδωσε να καταλάβω ότι αυτός ο κύριος τουλάχιστον γνωρίζει την υπόθεση με τον Μαυρομάγουλο. Του ζήτησα να μου πει για το έγγραφο αυτό αν υπάρχει και μου απάντησε ότι:
- "Αυτό είναι ξεχασμένο θέμα, μιλάμε για 50 χρόνια δηλαδή, ε, όχι τώρα ευλογημένε, έχουμε άλλα να ασχοληθούμε, είναι παλαιό θέμα αυτό, μην ασχολείστε πλέον. Αυτό που λέτε τώρα είναι περισσότερο από 50 χρόνια".
- Θέλω να μάθω, του είπα, αν καθαιρέθηκε λόγω μνηστείας, και μου απάντησε:
- "Εντάξει, τα έχουμε πει αυτά, πάντως καθαιρέθηκε μετά".
ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΠΛΕΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΣΠΟΡΕΑ", ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΝΗΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΟΧΟ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗ ΚΛΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΙΚΟ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ… ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ, Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΟΜΑΓΟΥΛΟΣ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ…!!! ΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ;;;
Το συμπέρασμα είναι ότι, τα βιβλία του Στυλιανού Χαραλαμπάκη για τις ορθόδοξες κακοδοξίες θα συνεχίζουν να ενοχλούν όσους αρέσκονται στο καλλιεργημένο ψεύδος και η λασπολογία εναντίον του δεν θα πάψει. Αποδείξαμε και με αυτό το άρθρο μας ότι, ο ισχυρισμός Αλεβιζόπουλου – Μαυρομάγουλου για δήθεν καθαίρεση του κ. Χαραλαμπάκη από τους ιερατικούς κύκλους λόγω κρυφής μνηστείας του, είναι πέρα για πέρα αναληθής. Η αποκατάσταση του προσώπου του πρέπει να γίνει αμέσως από τους ανθρώπους που τον έβλαψαν ηθικά, διότι στα μάτια του Θεού ο κ. Χαραλαμπάκης είναι όχι "αιρετικός", αλλά… εξαιρετικός. Δεν ενοχλεί το γεγονός ότι ο Μαυρομάγουλος τον αποκαλεί όργανο του σατανά. Ένας ψεύτης, συκοφάντης και αρνητής της αλήθειας, όπως είναι ο κ. Μαυρομάγουλος, μόνο τέτοιο λεξιλόγιο μπορεί να χρησιμοποιήσει.
Απευθύνομαι σε όσους κατέχουν τα βιβλία του κ. Χαραλαμπάκη, θέλοντας να πω ότι πρέπει να τα ερευνήσουνε σε βάθος χωρίς να επηρεάζονται από τα ψεύδη και τις συκοφαντίες κάποιων ανεγκέφαλων εθελοτυφλούντων που εκτοξεύουν εναντίον του ανδρός αυτού. Πάνω απ' όλα όμως, η βαθύτερη και συνεχόμενη έρευνα της αλήθειας για την Χριστιανική πίστη και το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού, πρέπει να γίνεται μέσα από την Αγία Γραφή που είναι ο μόνος αληθής οδηγός για την πνευματική μας πορεία.
Εύλογο είναι ότι, μετά από τόση ένταση, εξ' αιτίας του Νικόλαου Μαυρομάγουλου και της Ιστοσελίδας ΟΟΔΕ που εκπροσωπεί, θα κλείσει εδώ ο "Σπορέας" το θέμα Χαραλαμπάκη, περιμένοντας όμως την δημόσια συγνώμη του κ. Μαυρομάγουλου, για να επανέλθω, για λίγο μόνο, να τον συγχαρώ για την πράξη του αυτή, αν το κάνει. ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ.
Γιώργος Οικονομίδης
"sporeas.gr"
04/10/2007