Στον λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή, διαβάζουμε:«Άγιοι γίνεσθε, διότι εγώ είμαι Άγιος» (Α΄ Πέτρου: α΄ 16).
Αυτή είναι μια προτροπή του Κυρίου σε όσους τον δεχτήκαμε προσωπικό μας Σωτήρα. Με τον τρόπο αυτό θα είμαστε πάντα κοντά σ΄ Αυτόν που είναι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή.
«ΑΓΙΟΙ ΓΙΝΕΣΘΕ»
Θα μπορούσε κανείς να φανταστεί μια Βιομηχανία που αντί για κουκλάκια να παράγει… «αγίους»; Και όμως υπάρχει!!!Λέγετε «ορθόδοξη» Βιομηχανία. Η εντολή Του Θεού είναι να γινόμαστε Άγιοι. Η Ορθόδοξη εκκλησία αντέστρεψε αυτόν τον όρο του «γίνεσθε», και το αποτέλεσμα είναι να παράγει η ίδια άγιους όταν θέλει και όποιον θέλει, ανάλογα με τις ανάγκες της (!!!).
Το παράδοξο είναι ότι αυτή η ενέργεια, όχι μόνο τυφλώνει τον άνθρωπο, αλλά και κλέβει την δόξα από τον Θεό αφού την δίνει στους εγκεκριμένους από την ορθοδοξία «αγίους».
Με ποια όμως κριτήρια “κατασκευάζονται” αυτοί οι «άγιοι»;
Πρώτη προϋπόθεση είναι να περάσει ένας αιώνας από τον θάνατο τους. Έτσι δεν θα υπάρχει κάποιος ζωντανός που να μαρτυρεί το παρελθόν του εν λόγω «αγίου». Φυσικά σήμερα έπαψαν οι … σύγχρονοι «άγιοι» διότι υπάρχουν τα ΜΜΕ (μέσα μαζικής ενημέρωσης) που καταγράφουν κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.
Δεύτερον εάν ο νεκρός δεν λιώνει στον τάφο του, η ορθοδοξία το θεωρεί … θαύμα (!) και τον ανακηρύσσει «άγιο», άσχετα το παρελθόν του και την αμαρτωλή ζωή του. Τις μεσιτείες του επικαλείται και την σωτηρία του αμαρτωλού εμπιστεύεται σ΄ αυτόν.
Άλλο πάλι κριτήριο είναι, για να σκεπάσει κάποιο έγκλημα ή σκάνδαλο του παρελθόντος, φτιάχνει «άγιο» τον εν λόγω εγκληματία – εάν υπηρέτησε τα συμφέροντα τους – και έτσι ο αμαθής λαός τον προσκυνάει και προσφέρει στο όνομά του. Δεν είναι παράξενο λοιπόν, που κάθε μέρα του χρόνου γιορτάζουν και κάποιον άγιο. Φυσικά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και τους αληθινά ΑΓΙΟΥΣ που στο πέρασμά τους δόξασαν Τον Θεό και μαρτύρησαν γι΄ Αυτόν. Η Καινή Διαθήκη έχει πολλούς τέτοιους μάρτυρες της πίστεως να μας συστήσει. Όμως, τι ειρωνεία, αυτοί «δεν μπορούν» να κάνουν θαύματα, δεν μπορούν να σώσουν, δεν δοξάζονται διότι είναι γραμμένοι μέσα στην Καινή Διαθήκη, ενώ μόνο οι μουσαντένιοι «άγιοι» της ορθοδοξίας έχουν αυτά τα «χαρίσματα».
Η φαντασία των καλόγερων, ως απόστολοι του πνευματικού σκότους, τύφλωσε την διάνοια των ανθρώπων και με τους «ειδικούς ιερείς» που εφεύρανε οδηγούν τον αμαθή λαό στο σκοτάδι και την αβεβαιότητα.
Η Καθολική εκκλησία είχε το θάρρος να διαγράψει από το εορτολόγιο της τον «άγιο» Γεώργιο διότι, όπως αποδείχθηκε, υπήρξε μεν ως άνθρωπος, όμως δεν ήταν και τόσο «άγιος». Και μαζί μ΄ αυτόν άλλους σαράντα «άγιους» αφαίρεσε από το καλενδάριο της. Έκπληκτοι οι καθολικοί πιστοί είδαν από τηλεοράσεως έναν Ιρλανδό ιερέα της Μασαχουσέτης να σύρει έξω από τον Ναό ένα άγαλμα της «αγίας» Φιλομένης και να το πετάει στα σκουπίδια … μουσαντένια κι΄ αυτή.
Η «αγία» Βερονίκη (αριστερά) εορτάζεται και… σώζει (;;;!!!) και όμως ήταν και αυτή κατασκεύασμα των παπάδων. Ο Αδαμάντιος Κοραής γράφει: «Έφερεν άλλος μανδήλιον απο την Ιερουσαλήμ τυπωμένον με του Χριστού το πρόσωπον, η βαρβαρότης το επίστεψε και με βάρβαρον όνομα το ονόμασε VERONICA (ήγουν VERA ICON, αληθής εικών) και εκ του ονόματος έπλασε παρα το μανδύλιον την «αγίαν» Βερονίκη (SAINTE VERONICA) διπλασιάζουσα τοιουτοτρόπως τα κέρδη των ιερωμένων. Ώ! πόσος θυσαυρός ιερατικής εμπορίας» (Επιστολή Τριών Επισκόπων).
Η Ορθοδοξία καυχιέται για τον «Μέγα πατέρα της» τον Κύριλλο Αλεξανδρείας. Τον εορτάζει και τις μεσιτείες του επικαλείται, όμως οι ιστορικοί δεν σιωπούν για το ΤΕΡΑΣ αυτό, όπως τον αποκαλούν. Αυτός ήταν ο ηθικός αυτουργός στην δολοφονία της Φιλοσόφου ΥΠΑΤΙΑΣ που την χαρακτήρισε μάγισσα, διότι σαν καθηγήτρια μαθηματικών που ήταν, ασχολούνταν με αριθμούς. Τυφλωμένος από μίσος, τόσο αυτός όσο και η ακολουθία του, αφού γύμνωσαν την Υπατία, με όστρακα ξέσκισαν τις σάρκες της και την έκαψαν τον Μάρτιο του 414 μ.χ. Η ορθόδοξη εκκλησία όμως ακόμα τον έχει «άγιο» της γι΄ αυτό το κατόρθωμα του, όπως και τόσους άλλους.
Για να καλυφθεί όμως αυτό το φοβερό έγκλημα, οι παπάδες «στις 25Νοεμβρίου το 1897, εορτήν της αγίας Αικατερίνης, εόρτασαν τηνΥπατία εις Δενισλή της Μ. Ασίας και συμφώνησαν τότε να τηςαλλάξουν το όνομα το οποίον αναστάτωσε τους Χριστιανούςμε το νέο που τις έδωσαν … ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ !!! (Βιογραφία Φιλοσόφου Υπατίας – Β. Μυρσιλίδης).
Φρίττει ο λογικός άνθρωπος με το στείρο πνεύμα των «ειδικών ιερέων». Όταν προέκυψε πρόβλημα «αγίου» για την ΕΛ.ΑΣ (Ελληνική Αστυνομία), αφού όλοι είχαν τον «άγιο» τους, τότε τα στείρα πνεύματα εφεύρανε τον «άγιο» Αρτέμιο τον Ενωτικό, και επίσημα στις 4 Φεβρουαρίου 1987, με το υπ΄ αριθμόν 9002/ 1/ 1/ 30-1-1987 έγγραφο, καθιερώθηκε προστάτης της ΕΛ.ΑΣ. Δηλαδή «άγιο» εδώ και… τώρα!
Ο “άγιος” Αρτέμιος καθιερώθηκε το έτος 1987 προστάτης της ΕΛ.ΑΣ. Τυφλωμένος στο δεξί του μάτι, καθοδηγεί την Ελληνική Αστυνομία να… “βλέπει” το έγκλημα. Πριν την καθιέρωση του, ποιός προστάτευε την ΕΛ.ΑΣ;Που είναι το χέρι Του Θεού; Πώς καθιερώνει «αγίους» η ορθόδοξη εκκλησία και με πια κριτήρια; Μόνη της αποφασίζει και μόνη της ενεργεί. Τον Θεό τον έκλεισαν έξω. Είναι στ΄ αλήθεια Άγιοι αυτοί, ή μήπως όργανα του διαβόλου για να τυφλώνουν τον άνθρωπο; Μάλλον το δεύτερο! Από Ορθόδοξη πέννα γράφτηκε ακόμη μια αλήθεια στο «ΒΗΜΑ» 26-9-1962. «Πολλαπλή θρησκευτική άγνοια και αμάθεια επικρατεί στην Ελλάδα» (Α. Αλιβιζάτος).
Όμως δεν σταματάει μόνο εδώ η «ορθόδοξη βιομηχανία». Πάντα εφευρίσκει και κάτι νέο. Στο «Άγιον Όρος» οι καλόγεροι έχουν την καθαριότητα… εχθρό τους, και την βρώμα… φίλη τους. Έτσι ως «απόστολοι του πνευματικού σκότους» έχουν την ρυπαρότητα σαν αγιαστικό στοιχείο και την ονομάζουν…«αγία λύγδα» (Βασίλειον Ιεράτευμα – Στυλ. Χαραλαμπάκη, σελίδα 150).
Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να συγκρατήσω την πέννα μου όμως αν το έκανα θα γαργαλούσα αυτή την κατάσταση και θα ήμουν ένοχος τόσο στους αναγνώστες μου, όσο και στην συνείδηση μου. Είναι καιρός λοιπόν να ξυπνήσουν οι ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝΤΕΣ και να αφήσουν την μάταια προσπάθεια για σωτηρία και μεσιτεία από τους μουσαντένιους ψευτο-αγίους. Ούτε οι αληθινά Άγιοι μπορούν να σώσουν γιατί αυτό είναι αποκλειστικό προνόμιο του Μοναδικού Σωτήρα και Κυρίου, του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. (Πράξεις Αποστόλων: δ΄ 12).
Η κατάσταση της ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ άλλαξε με την ΝΕΑ ΔΙΑΘΗΚΗ. Τότε η σχέση μεταξύ Θεού και ανθρώπου ήταν σχέση Κριτού και αμαρτωλού. Τώρα αυτή έγινε σχέση Πατρός και υιού, γι΄ αυτό καλούμε να έρθει η Ορθόδοξη εκκλησία στην αρχική της μορφή και να δοξάζει Ορθώς (Ορθο–δοξία) τον Θεό καταργώντας έτσι τους ψευτο– αγίους γιατί βαδίζει προς τον όλεθρο και την απώλεια και εμποδίζει τον άνθρωπο να πλησιάσει Τον Θεό. Ο Ιησούς Χριστός είπε: «Αλλ΄ ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, επειδή σείς ΔΕΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΘΕ, ΟΥΔΕ ΤΟΥΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΦΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΩΣΙΝ. (Ματθαίος: κγ΄13).
Πρέπει να γνωρίζουμε ότι η αλήθεια για την πίστη μας στον Θεό, βρίσκετε μόνο στην Αγία Γραφή που είναι ο Λόγος Του Θεού. Όποιος προσθέσει εκεί ή αφαιρέσει, και ο Θεός θα προσθέσει πληγές και θα αφαιρέσει το όνομα του από το βιβλίο της ζωής.
(Αποκάλυψις Ιωάννου: κβ΄ 18-19).
Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΗ ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΩΝ ΥΜΩΝ
ΑΜΗΝ
Γιώργος Οικονομίδης www.sporeas.gr