Επιθανάτιες εμπειρίες

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 

NAME: John Migiakis

COUNTRY: Australia

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Για σας, έχω ένα ερώτημα να σας κάνω. Όταν ένας άνθρωπος του Χριστού βρίσκεται μεταξύ ζωής και αναχωρήσεως του από τον κόσμο αυτό, τα οράματα που πολλοί βλέπουν είναι πραγματικότητα ή είναι φαντασία τους στο παραλήρημα τους; Θα περιμένω την γραφική απάντηση σας. Σας ευχαριστώ.

Για σου αγαπητέ μου Σπορέα.

John Migiakis.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Γιάννη,

Μια τέτοια κατάσταση, που συχνά ακούμε να συμβαίνει, υπάγεται στην πνευματική σφαίρα και κατά συνέπεια έτσι θα πρέπει να την δούμε στην εν λόγω απάντηση μου.

Κατ’ αρχήν θα πρέπει να διευκρινίσουμε το εξής σημαντικό. Ακούμε μαρτυρίες περί οραμάτων του ουρανού ή και μεταβάσεων σ’ αυτόν πριν από τη στιγμή του θανάτου, όπου και μας περιγράφουν με κάθε λεπτομέρεια το όραμα τους αυτό, αλλά ακούμε ταυτόχρονα και άλλες «εμπειρίες» περί πραγματικού θανάτου και την μετέπειτα ανάσταση τους, όπου και μας διηγούνται οι… «αναστημένοι(!)» τις χίλιες μύριες αερολογίες τους. Ότι πήγαν στον ουρανό, ότι είδαν τον Χριστό να τους αποκαλύπτει διάφορα μυστήρια, ότι πήγαν στην κόλαση και είδαν τον τόπο της βασάνου, και διάφορα τέτοια ανόητα και ανεπίτρεπτα μυθεύματα.

Φυσικά, η πρώτη περίπτωση με την δεύτερη διαφέρει κατά πολύ και θα δούμε γιατί.

Στην Καινή Διαθήκη βλέπουμε τον Απόστολο Παύλο να μας περιγράφει την εμπειρία του ότι πράγματι αρπάχθηκε «έως τρίτου ουρανού» (Β’ Κορινθίους: ιβ’ 2), όπου και αποκαλεί τον τρίτο ουρανό παράδεισο, και δηλώνει ότι δεν ήταν σίγουρος εάν αρπάχθηκε όταν ήταν μέσα στο σώμα του ή έξω από αυτό. Εκεί όμως είδε και άκουσε: «…ανεκλάλητα λόγια, τα οποία δεν συγχωρείται εις άνθρωπον να λαλήση». Για πλήρη κατανόηση όμως των λεγομένων του Παύλου, θα πρέπει να συμβουλευθούμε το αρχαίο κείμενο της Καινής Διαθήκης, όπου διαβάζουμε τα εξής:

«ότι ηρπάγη εις τον παράδεισον και ήκουσεν άρρητα ρήματα ά ούκ εξόν ανθρώπω λαλήσαι».

Το «ούκ εξόν» προέρχεται από το απρόσωπο «ούκ έξεστι» που σημαίνει: «δεν είναι επιτετραμμένον, δεν επιτρέπεται, δεν είναι στην εξουσία κάποιου». Εύλογα λοιπόν ρωτούμε, εάν στον άγιο άνθρωπο και Απόστολο του Θεού Παύλο, απαγορεύτηκε ρητά και κατηγορηματικά να μιλήσει για ότι είδε και άκουσε στον παράδεισο όπου αρπάχθηκε για λίγο, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που μας περιγράφουν με κάθε λεπτομέρεια την «αρπαγή» τους στον ουρανό (με την «νεκρανάσταση» τους) και το τι είδαν και άκουσαν εκεί; Ο λογικός λοιπόν νούς μας λέει ότι αυτοί οι άνθρωποι ή ψεύδονται ασύστολα (και για την δήθεν νεκρανάστασή τους) ή ότι είναι κάτω από την επιρροή πονηρών πνευμάτων για να πλανήσουν και να μπερδέψουν τον άνθρωπο.

Στην άλλη περίπτωση, όπου ο άνθρωπος πρίν από την ώρα του θανάτου του μας διηγείται διάφορες οπτασίες και οράσεις που πειραματίζεται, δεν μπορώ ούτε να το δεχτώ με σιγουριά αλλά ούτε και να το απορρίψω. Πρέπει όμως να λάβουμε υπ’ όψιν μας και την δύναμη του μυαλού όπου ο εγκέφαλος στιγμιαία μπορεί να επεξεργαστεί αυτά που ακούσαμε και μάθαμε περί Χριστού από την παιδική μας ακόμα ηλικία καθώς και όσα, κοσμικά ή μη, γνωρίσαμε στην διάρκεια της ζωής μας, και να μας φέρει σε φαντασίωση, παραλήρημα ή ακόμη και σε παροξυσμό.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, μας περιγράφει με ακρίβεια την αληθινή περίπτωση του πλούσιου με τον Λάζαρο, ότι άγγελοι έφεραν τον Λάζαρο στον «κόλπο του Αβραάμ» την στιγμή που πέθανε και δεν εμφανίστηκαν σ’ αυτόν λίγο πριν πεθάνει. Έχουμε όμως και την περίπτωση του πρωτομάρτυρα Στέφανου, όπου ενώ τον λιθοβολούσαν και πριν πεθάνει είπε στους παρευρισκομένους εκτελεστές του τα εξής:

«Ιδού, θεωρώ τους ουρανούς ανεωγμένους και τον Υιόν του ανθρώπου (τον Ιησού) ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού» (Πράξεις Αποστόλων: ζ’ 56).

Στην περίπτωση αυτή όμως υπάρχει η εξής λεπτομέρεια,

«Ο δε Στέφανος, πλήρης ων Πνεύματος Αγίου, ατενίσας εις τον ουρανόν, είδε την δόξαν του Θεού και τον Ιησούν ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού» (Πράξεις Αποστόλων: ζ’ 55).

Ο Στέφανος ήταν πλήρης Πνεύματος Αγίου γι’ αυτό και είδε ζωντανός τον ουρανό ανοιγμένο και τον Ιησού ιστάμενο (όρθιο, σηκωμένο από τόν Θρόνο Του όπου υποδέχεται τού πιστούς Του) να περιμένει τόν Στέφανο κοντά Του. Μπορούμε άραγε να υποστηρίξουμε το ίδιο και γι’ αυτούς που μας διηγούνται τα όποια οράματά τους;

Συμπέρασμα των όσων σου έγραψα αγαπητέ Γιάννη, είναι ότι, σε καμία περίπτωση δεν αληθεύει η όποια διήγηση περί του ουρανού και της κολάσεως από ανθρώπους που υποστηρίζουν ότι πέθαναν και αναστήθηκαν, διότι “είναι αποφασισμένο είς τούς ανθρώπους άπαξ να αποθάνωσι” και κατά συνέπεια τέτοια ανάσταση δέν υφίσταται. Από ανθρώπους όμως πιστούς στον Θεό έως τέλους, που μας λένε διάφορες πνευματικές εμπειρίες τους λίγο πριν την αναχώρηση τους στην ουράνια πατρίδα, δεν μπορούμε –όπως σου είπα- να τις απορρίψουμε τελείως αλλά εάν τις δεχθούμε θα πρέπει να το κάνουμε με κάθε επιφύλαξη συμβουλευόμενοι τον Λόγο του θεού «εξετάζοντες καθ’ ημέραν τας γραφάς αν ούτως έχωσι ταύτα» (Πράξεις Αποστόλων: ιζ’ 11).

 
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
 
Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ
Περί Γιώργος Οικονομίδης 947 Άρθρα
Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.