Με τιμές αρχηγού κράτους (και με χρήματα φορολογουμένων) έφτασε στήν Θεσσαλονίκη ή εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστίν». [Βίντεο].

Τό ζητούμενο είναι εάν ή εικόνα αυτή, τό είδωλο δηλαδή, είναι "Άξιον Εστίν" ή μήπως "Ανάξιον Εστίν";

Η θρησκευτική τυφλότητα τού "χριστεπώνυμου" ή τού "παπαδώνυμου" πληρώματος, δέν αφήνει τό φώς τής Αλήθειας τού Ευαγγελίου νά περάσει από τήν μικρή χαραμάδα πού απόμεινε, καί έτσι οι τυφλοί παραμένουν στό σκοτάδι.

Η μεταφορά της εικόνας έγεινε με την κανονιοφόρο «Αρματωλός», και αυτό δέν είναι παράξενο για εμάς, πώς θά μπορούσε άλλωστε νά δικαιολογηθούν κάποια εκατομμύρια Ευρώ πού δαπανήθηκαν στό όλο πανηγύρι και θεατρινισμό πού επιδίδονται οι κερδοφόροι και οι φαρισαίοι πού εμπορεύονται τήν πίστη τού θρησκευόμενου λαού; Πέραν τούτου, η κανονιοφόρος «Αρματωλός» πρέπει νά επονομαστεί σέ κανονιοφόρος «Αμαρτωλός», διότι έτσι τήν καταντούν, με τήν συμμετοχή της, οι κατά συρροήν καί κατά συνείδησιν χριστέμποροι καλογεροπαπάδες.

Δείτε τό βίντεο της υποδοχής από τό λιμάνι.

Με τιμές αρχηγού (τού ειδωλολατρικού) Κράτους λοιπόν η υποδοχή τού ειδώλου, έτσι όπως καί παρέλασε στούς δρόμους τής Θεσσαλονίκης.

Πλήθος κόσμου καθώς καί πλήθος πολιτικών παραγόντων παρευρέθησαν επί τών επάλξεων για τήν υποδοχή ενός ειδώλου και αντιβιβλικού κατασκευάσματος. Άν και ιερείς προσπαθούν νά δείξουν τήν σχετική κατάνυξη στήν λιτανεία, ένας ιερέας μάς δείχνει τήν αδιαφορία του και την ώρα τής λιτανείας συλαμβάνεται από κάμερα νά μιλά στό κινητό του τηλέφωνο. Δείτε τό βίντεο.

Είμαι έτοιμος νά δεχτώ τά πυρά τών εθελοτυφλούντων γιά τήν στάση μου αυτή, εξάλλου έχω συνηθίσει τις επιθέσεις σέ δέντρο πού καρποφορεί. Ούτε βλασφημία είναι η τοποθέτηση μου (πώς θα μπορούσε ο Χριστιανός νά βλασφημήσει τό είδωλο και τό κατασκεύασμα τού διαβόλου από τήν στιγμή πού είναι από μόνο του βλασφημία;) ούτε αντίθετη με τόν Λόγο τού Θεού είναι η "πολεμική" πού κάνω γιά την ειδωλολατρεία.

Και να σκεφτεί κανείς ότι εν μέσω καταστροφής τής πατρίδος μας, αντί νά κράξει ο λαός στόν Θεό, υπακούει στούς ψεύτες καί παρείσακτους παππάδες (κατά τήν Βιβλική τοποθέτηση καί όχι κατά την θρησκευτική, όπου στην θρησκευτική τήν κάνουν τήν δουλειά τους οι άνθρωποι… και την κάνουν πολύ καλά), όπου καί προσφέρουν ψεύδος καί δαιμόνια στόν πιστό νά τά προσκυνά καί να  τά επικαλείται γιά σωτηρία, και όλα αυτά χάριν αισχρού κέρδους,από ρασοφόρους τής κατάρας καί τής διαστροφής. Καί πάλι λέγω -πρός αποφυγήν θρησκευτικού διωγμού μου- ότι σύμφωνα μέ τήν Βίβλο είναι ψεύτες καί απατεώνες ενώ σύμφωνα μέ τήν θρησκεία (πού δέν έχει σχέση μέ τήν Βίβλο αλλά σκοπίμως την αναμιγνύουν στήν απάτη τους) κάνουν τήν δουλειά τους ώς κηφήνες αργόμισθοι κρατικοί υπάλληλοι μέ μισθούς πού πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος.

ΝΤΡΟΠΗ καί πάλι ΝΤΡΟΠΗ σέ όλους αυτούς που εμπαίζουν τόν Θεό… όπως νομίζουν τουλάχιστον. Ξεχνούν όμως τήν διακήρυξη τού Λόγου τού Θεού, τού λέγοντος:

πλανσθε, θες ο μυκτηρζεται: γρ ἐὰν σπερῃ ἄνθρωπος, τοτο κα θερσει" [πρός Γαλάτας: ς’ 7].

Και αυτό πού σπέρνεις Έλληνα με τούς ψεύτες παππάδες πού είναι η μάστιγα τού Έθνους, αυτό καί θά θερίσεις. Σπέρνεις στήν ειδωλολατρεία τού διαβόλου; θά θερίσεις θάνατο καί δυστυχία, διότι "ο διάβολος απ' αρχής είναι ανθρωποκτόνος" [Ιωάννης: η’ 44]. Πολύ λυπάμαι εάν επιμείνεις σ' αυτό τό έκτρωμα, διότι υπάρχει ακόμα καιρός γιά μετάνοια και επιστροφή στήν Αλήθεια τού Ευαγγελίου, αρκεί νά αρπάξεις τήν ευκαιρία πού σού δίδεται τώρα.

Σού υπενθυμίζω φίλε μου αναγνώστη, ότι, τό αίτημα γιά τήν έξοδο τής εικόνας από τό "Αγιώνυμο Όρος" ήταν τού Μητροπολίτη Θεσ/νίκης Άνθιμου, για να συμμετάσχει στις εορταστικές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τον τουρκικό ζυγό. Ο Άνθιμος ήταν αυτός πού κατά τήν εκλογή τού Αρχιεπισκόπου Ελλάδος  ψευδόταν στόν λαό ότι είχε πέραν τών 20 μητροπολιτών (27 άν δέν απατώμαι -εκτός εάν αυτοί ψεύσθηκαν στόν Άνθιμο) ότι θά τόν ψηφίζανε γιά Αρχιεπίσκοπο καί όταν τόν ψήφισαν μόνον οι 7, τότε ο Άνθιμος δήλωσε από τηλεοράσεως τά εξής ανόητα:

"Μπορεί τό Άγιο Πνεύμα νά ήθελε εμένα γιά αρχιεπίσκοπο αλλά ο Θεός τού είπε (τού Αγίου Πνεύματος δηλαδή), όχι δέν θέλω τόν Άνθιμο, αλλά τόν Ιερώνυμο θέλω γιά Αρχιεπίσκοπο",

λές καί ο Θεός μέ τό Άγιο Πνεύμα δέν έχουν συνεννόηση μεταξύ τους. Τέτοιοι παππάδες Έλληνα σέ δουλεύουν κανονικά και εσύ τρώς ότι κουτόχορτο σού σερβίρουν. Επίσης, ο Δήμαρχος Γ. Μπουτάρης, πήγε κι' αυτός νά υποδεχτεί τήν εικόνα. Ο άθεος καί υβριστής τό παίζει Χριστιανός γιά τά μάτια τών ψηφοφόρων. Σού αξίζει Έλληνα όλο αυτό τό φιάσκο, σού αξίζει.

Στην ομιλία του ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης τόνισε εκφράζοντας παράλληλα καί την πεποίθηση του, ότι:

«Σε μια περίοδο βαθιάς δοκιμασίας οι Έλληνες στρεφόμαστε προς την Παναγία. Πολιτεία κι Εκκλησία πορεύονται για να στηρίξουν όσους δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση», … «με τη βοήθεια του Θεού, με τη Βοήθεια της Παναγίας θα τα καταφέρουμε να βγούμε από την κρίση».

Η βοήθεια τής Παναγίας ισότιμη μέ τήν βοήθεια και δύναμη τού Θεού!!! Τό κτίσμα ίσο μέ τόν Κτίστη!!! Ναί Έλληνα, σού αξίζει όλο αυτό τό φιάσκο, σού αξίζει. Πάλι καλά πού επικαλέστηκαν καί τόν Θεό (έστω και σε "συνεργασία" με την Παναγία) γιά νά βγούμε από τήν κρίση, διότι σε μιά άλλη κρίση, αυτή τού Περσικού Κόλπου, ρώτησαν τόν τότε Ιάκωβο Αμερικής "πώς θά απαλλαγούμε από τήν κρίση"; και απάντησε ο CIAκωβος: "μέ τό φώς τού Απόλλωνα θά απαλλαγούμε από τήν κρίση".

Ναί Έλληνα, σού αξίζει όλο αυτό τό φιάσκο, σού αξίζει.

Γιά τόν άθεο Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη, όπου πήγε νά υποδεχτεί και αυτός τό "αν-Άξιον Εστίν", οι καλόγεροι τού επεφύλαξαν "θερμή υποδοχή" αποκαλώντας τον "αλήτη Μπουτάρη". Επίσης, σύμφωνα και μέ τό "thestival.gr", οι μοναχοί εφώναζαν «Μπουτάρη τουρκολάγνε θα σε σφάξουμε. Δεν επιτρέπεται να φιλάς την εικόνα της Παναγίας. Μασόνε» ενώ ο δήμαρχος έμεινε εμβρόντητος και δεν αντέδρασε.

 

Δείτε τό βίντεο πού ακολουθεί.

 
Καθώς επίσης και από άλλη κάμερα.

 

Κατά τ' άλλα οι "άγιοι" κηφήνες πού θά "σφάξουν τόν Μπουτάρη", μέ "αγάπη" γιά τό δράμα τού λαού περιέφεραν τό είδωλο πρός αποκατάσταση τής οικονομικής καί καταστρεπτικής πορείας τού Ελληνικού λαού. Μέ πόσα εκατομμύρια Ευρώ όμως τόν χρέωσαν αυτόν τόν λαό κανείς δέν ασχολείται.

Και γιά να μήν επαναλάβω τά λόγια: "Ναί Έλληνα, σού αξίζει όλο αυτό τό φιάσκο, σού αξίζει" σε προτρέπω νά ξυπνήσεις και να απαγκιστρωθείς από τήν παπαδική πλάνη αποβλέποντας μόνον στόν Θεό καί στόν Ιησού Χριστό τού Ευαγγελίου, διότι "χριστοί" εκτός Ευαγγελίου υπάρχουν πολλοί, όπου οι παππάδες σού δείχνουν πρός δική σου κατάκριση και απώλεια.

Τέλος, για κάποιες εικόνες τής Παναγίας φημολογείται ότι τις ζωγράφισε ο Ευαγγελιστής Λουκάς. Ουδέν ψευδέστατον τούτου. Είναι κατασκευάσματα τού 4ου αιώνα, διότι οι πρώτοι Χριστιανοί δέν γνώριζαν τέτοιου είδους καλογεροτεχνάσματα. Καί τό κυριότερο, μάς προξενεί εντύπωση τό πώς άραγε τού διέφυγε τού Λουκά να αναφέρει στην Καινή Διαθήκη (στό ομώνυμο Ευαγγέλιο του καί στίς Πράξεις τών Αποστόλων) τά "αξιόλογα" καί "θεάρεστα" έργα του, μέ τις ζωγραφιές πού κάνει τήν Ορθοδοξία νά καυχάται ότι κατέχει τά πρωτεία τής ευμένειας τού Θεού;

Διαβάζουμε στήν Βικιπαίδεια:

"Η εκκλησιαστική παράδοση αναφέρει ότι η πρώτη εικόνα, με την έννοια της αναπαραστάσεως, έγινε από τον ίδιο τον Χριστό και μάλιστα αχειροποίητη. (σημ. τού Σπορέα: Νά και ειδωλολάτρης ο Χριστός… κατά τούς παππάδες). Η ιστορία της εικόνας αυτής συνοπτικά έχει ως εξής: Ο Aύγαρος, βασιλιάς στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας, υπέφερε από λέπρα. Έγραψε, λοιπόν στον Κύριο επιστολή, με την οποία τον παρακαλούσε να πάει στην Έδεσσα για να τον θεραπεύσει. Την επιστολή μετέφερε στην Παλαιστίνη ο υπηρέτης του Ανανίας. Αυτός προσπάθησε και να ζωγραφίσει τον Κύριο χωρίς όμως να το κατορθώσει. Ο Κύριος που αντιλήφθηκε την προσπάθεια του Ανανία, ζήτησε νερό για να νιφτεί και σκούπισε το πρόσωπό Του με ένα μανδήλιο. Η θεία μορφή του Κυρίου αποτυπώθηκε θαυματουργικά και το εν λόγω μανδήλιο είναι γνωστό ως το Άγιο Μανδήλιο. Ακόμη η παράδοση αναφέρει ως πρώτο αγιογράφο τον Ευαγγελιστή Λουκά. Ο Ευαγγελιστής πρώτος ζωγράφισε τρεις εικόνες (από κερί, μαστίχα και χρώμα) της Υπεραγίας Θεοτόκου φέρουσα στην αγκαλιά της τον Κύριο Ιησού Χριστό. Κατόπιν τις πρόσφερε στην ίδια θέλοντας να μάθει εάν είναι αρεστές σε αυτήν. Η Μητέρα του Κυρίου τις δέχτηκε με αγάπη και είπε: «Η χάρις του εξ εμού τεχθέντος είη δι' εμού μετ' αυτών». Από αυτές τις τρεις άγιες εικόνες, η μία βρίσκεται στην Πελοπόννησο στην Ιερά Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου, η δεύτερη στη Ρωσία και η τρίτη εικόνα βρίσκεται στην Κύπρο στην Ιερά Μονή του Κύκκου. Επίσης κατά την παράδοση ο Ευαγγελιστής Λουκάς ζωγράφισε και τις εικόνες των Αγίων Αποστόλων".

Γραώδεις μύθοι γιά παιδιά καί γέροντες σερβιρισμένοι έντεχνα από ρασοφόρους της συμφοράς.

 

Ποιά όμως είναι η Παράδοση γιά τήν εικόνα "Αξιον Εστί";

"Παλιά η εικόνα αυτή βρισκόταν σε ένα παντοκρατορινό κελί στην τοποθεσία τη λεγόμενη «κοιλάδα του Άδειν» κοντά και κάτω από τη σκήτη του Αγίου Ανδρέα. Την 11 Ιουνίου 980 ο γέροντας έλειπε από το κελί, καθώς είχε πάει σε μια αγρυπνία στις Καρυές, αφήνοντας μόνο τον υποτακτικό του. Ο υποτακτικός τη νύχτα έκανε κανονικά τον κανόνα του. Ακούει σε μια στιγμή να του χτυπάνε την πόρτα, ανοίγει και βλέπει έναν περαστικό να του ζητάει να τον φιλοξενήσει, πράγμα που γίνεται. Συνεχίζει ο μοναχός τον κανόνα του μέχρι που φτάνει στην 9η ωδή «Την τιμιωτέρα των Χερουβείμ…». Τότε τον διακόπτει ο φιλοξενούμενος και του λέει: «Όχι, πρώτα θα πεις: Άξιον Εστί ως αληθώς…» ως συμπλήρωμα του υπό του Κοσμά Μαϊουμά Μεγαλυνάριου της Θεοτόκου. Ο μοναχός ενθουσιασμένος ζητάει να του γράψει ο νέος τον ύμνο. Ο νέος, που έγραψε τον ύμνο και εξαφανίστηκε, κατά την παράδοση ήταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ. Όταν επέστρεψε ο γέροντας του είπε ο υποτακτικός τα γεγονότα και αφού ενημερώθηκε η Ιερά Κοινότητα μεταφέρθηκε η εικόνα στο Πρωτάτο, όπου και συνεχίζει να θαυματουργεί μέχρι σήμερα, ενώ και το κελί που τιμήθηκε από την Αρχαγγελική επίσκεψη φέρει επίσης το όνομα «Άξιον εστί». [Από την Βικιπαίδεια].

Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ κατά την παράδοση ήταν ο νέος, που έγραψε τον ύμνο και εξαφανίστηκε. Ψάξτε στήν Αγία Γραφή γιά Αρχάγγελο Γαβριήλ και άν τόν βρείτε ελάτε νά τά ξαναπούμε. Η μόνη αναφορά περί Αρχαγγέλου γίνεται γιά τόν Μιχαήλ, και γιά κανέναν άλλον, άσχετα εάν οι παπαδοκαλόγεροι καί τόν άγγελο Γαβριήλ τόν προεβίβασαν σέ Αρχάγγελο από μόνοι τους γιά νά υποστηρίξουν τήν εορτή τών Αρχαγγέλων Μιχαήλ καί Γαβριήλ (ή Ταξιάρχες ή Αρχιστράτηγοι κ.λ.π.), όπως κάνουν μέ διάφορους "αγίους". Ο Γαβριήλ αναφέρεται ώς άγγελος καί όχι αρχάγγελος:

"Εν δε τω μηνί τω έκτω απεστάλη ο άγγελος Γαβριήλ υπό του Θεού εις πόλιν της Γαλιλαίας ονομαζομένην Ναζαρέτ" (Λουκάς: α' 26).

Ενώ ώς ο μόνος Αρχάγγελος αναφέρεται ο Μιχαήλ, όπου καί διαβάζουμε:

"Ο δε Μιχαήλ ο αρχάγγελος, ότε αγωνιζόμενος με τον διάβολον εφιλονείκει περί του σώματος του Μωϋσέως, δεν ετόλμησε να επιφέρη εναντίον αυτού κατηγορίαν βλάσφημον, αλλ' είπεν, Ο Κύριος να σε επιτιμήση. (Επιστολή Ιούδα: α' 9).

ΝΤΡΟΠΗ καί πάλι ΝΤΡΟΠΗ σέ όλους αυτούς που νομίζουν ότι εμπαίζουν τόν Θεό.

 

Τέλος, δείτε εάν θέλετε όλη τήν υποδοχή της εικόνας "Άξιον Εστίν" από τήν ΕΤ3, καθώς επίσης και αναφορά στήν θρησκευτική Παράδοση περί τής εικόνος, καί άν γνωρίζετε τήν Αγία Γραφή θά διαπιστώσετε αμέσως την διαφορά μεταξύ θρησκείας καί Βιβλικού Χριστιανισμού.

 
 
14 Οκτωβρίου 2012
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 

 

 

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

One Response to Με τιμές αρχηγού κράτους (και με χρήματα φορολογουμένων) έφτασε στήν Θεσσαλονίκη ή εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστίν». [Βίντεο].