Η εργασία μου αυτή που ακολουθεί απευθύνεται περισσότερο στον κάθε καλοπροαίρετο και ειλικρινή αναζητητή της Εκκλησιαστικής Ιστορίας αλλά και του Ευαγγελίου το οποίον καταστρατήγησαν –ασύστολα– οι θρησκευόμενοι εθελοτυφλούντες ηγέτες του θρησκευτικού κατεστημένου εις βάρος -πάντα- του ακατήχητου και αμαθούς χριστεπώνυμου πληρώματος.

 

01 Αυγούστου 2010

του Γιώργου Οικονομίδη
Η εργασία μου αυτή που ακολουθεί απευθύνεται περισσότερο στον κάθε καλοπροαίρετο και ειλικρινή αναζητητή της Εκκλησιαστικής Ιστορίας αλλά και του Ευαγγελίου το οποίον καταστρατήγησαν –ασύστολα– οι θρησκευόμενοι εθελοτυφλούντες ηγέτες του θρησκευτικού κατεστημένου εις βάρος -πάντα- του ακατήχητου και αμαθούς χριστεπώνυμου πληρώματος.
 

Περιεχόμενα

Στο άρθρο αυτό φιλοξενούμε:

Αναφορά: στην θεοποίηση της παρθένου Μαρίας,

Αναφορά: στις εικόνες – είδωλα,

Αναφορά: σε πατέρες της εκκλησίας που εναντιώθηκαν στις εικόνες,

Αναφορά: σε κείμενα εκκλησιαστικών πατέρων,

Πληροφορίες: Ιστορικών και εκκλησιαστικών συγγραφέων,

Απαντήσεις: σε ειδωλο-εικονολάτρες που με κατηγόρησαν (αν)ορθόδοξα, όπως:

"Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον" "ΟΟΔΕ" "Αντιαιρετικός"

και άλλα Blogs που με ευχαρίστηση αναδημοσίευσαν τις εν λόγω κατηγορίες.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, όπου μπορείτε να πάτε απ' ευθείας στο θέμα που επιθυμείτε. Συνιστούμε όμως η ανάγνωση να γίνει από την αρχή για καλύτερη κατανόηση του θέματος. Η επιλεγμένη ανάγνωση σε μεμονωμένα κομμάτια ανά κατηγορία ίσως δέν δώσει το κατάλληλο και ποθητό αποτέλεσμα και κατά συνέπεια δέν εκφράζει την άποψη του συγγραφέα.

 

  • Εισαγωγή 
  • Μαριάμ, από ταπεινή δούλη Θεού, "ΠΑΝΑΓΙΑ και ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ"!!! 
  • Η σατανική επικράτηση της ειδωλο-εικονολατρείας… 
  • Οι "πρώτες Χριστιανικές" εικόνες! Δούρα Ευρωπού. 
  • Δίχως εικόνα δέν σώζεσαι μας λένε οι ειδωλο-εικονολάτρες. 
  • Είναι Είδωλο η Εικόνα; Ρωτούν οι ειδωλο-εικονολάτρες. 
  • Ειδωλολατρικό κατάντημα από την χρήση των εικόνων.
  • Η εικόνα και το εικονιζόμενο πρόσωπο που προσκυνάμε δέν είναι θεός", μας λένε οι ειδωλο-εικονολάτρες.  
  • Καλύτερα να πορνεύεις(!) παρά να απαρνηθείς την προσκύνηση της εικόνας…!!! 
  • Οι Ειδωλο-εικονολάτρες παίζοντας με τις… "κούκλες" στερέωσαν τον… "θρίαμβο" τους…! 
  • Η της "Εικόνος" τιμή… επί το πρωτότυπον διαβαίνει (;) 
  • Ανάθεμα στα ειδωλο-εικονομαχικά Πατερικά κείμενα… 
  • ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΥΠΡΟΥ. Τί έγραψε για τις εικόνες; 
  • Η "ΟΟΔΕ" Απαντάει στον "Σπορέα" (Όποιος έχει την μύγα…!), και η ανταπάντηση του "Σπορέα" στην "ΟΟΔΕ" (για να τους διώξουμε την μύγα…!). 
  • Πόση άραγε ισχύ είχαν οι πατέρες που συμμετείχαν στις Συνόδους για τα θρησκευτικά ζητήματα; 
  • Σχέσεις Εκκλησίας καί Πολιτείας" 
  • Βλέποντας λοιπόν ότι ΠΑΝΤΑ οι αυτοκράτορες διέταζαν την σύγκλιση Οικουμενικής Συνόδου… 
  • Για τον όρο «Οικουμενική» που απέδωσα..
  • Σύνοδος Ιερείας και Ζ' Σύνοδος. 
  • Αμφιβολίες Πατριαρχών για την αναγνώριση της Οικουμενικότητας της Ζ' Συνόδου. 
  • ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΕΣ, ανασκόπηση των γεγονότων. 
  • Η επικράτηση της εικονολατρείας υπό την αυτοκράτειρα Θεοδώρα. 
  • Έστω ο Θεός αληθής, πάς δέ άνθρωπος ψεύστης.

 

Εισαγωγή

Ένα από τα άρθρα μου στον Ιστοχώρο "Sporeas.gr", με τίτλο "ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ", ήταν η αφορμή της συγγραφής και αυτού του πονήματος μου.

Στο άρθρο "ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ" φιλοξένησα και κάποιες δηλώσεις πατέρων της Εκκλησίας, που ήταν ενάντια στις εικόνες, όπως του Μ. Αθανασίου, Επιφανίου Κύπρου, Αμφιλόχιου, Αστέριου αλλά και του… "ζημιάρη"Θεόδοτου, όπου και έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους εθελοτυφλούντες του "Αντιαιρετικού Εγκολπίου" της "ΟΟΔΕ" και άλλων παπαγαλιζόντων Blogs, να προβάλουν τις… πατερικές τους γνώσεις και τα… υπερήφανα -προς αυτοδικαίωση- ορθόδοξα ένστικτά τους, εξαπολύοντας επίθεση εναντίον του "sporeas.gr" για τις εν λόγω πατερικές δηλώσεις. Θα δούμε στη συνέχεια τί εννοώ.

Θέλω δέ να υπενθυμίσω σε όσους διάβασαν το άρθρο μου περί ειδωλολατρείας, αλλά και να ενημερώσω όσους διαβάζουν το παρόν μου πόνημα, και να το κάνω σαφές, ότι, για τις εν λόγω πατερικές δηλώσεις που φιλοξένησα στο άρθρο μου εκείνο, το τόνισα πως αυτές "αποτελούν διασκευές από το βιβλίο του Γ.Α. Χατζηαντωνίου δ.Θ., με τίτλο "Εικονομάχοι Στο Βυζάντιο", όπου στο τέλος παραθέτω και την πηγή απ' όπου αναδημοσίευσα τα κείμενα αυτά. Κάποιοι όμως, καθώς φαίνεται, ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΝ!!!, ή δέν ήθελαν να το προσέξουν, για να μπορούν να έχουν και την αιτία στο να "πυροβολούν" τον "Σπορέα"κατηγορώντας με ότι ΕΓΏ διέστρεψα –σκόπιμα– τις εν λόγω πατερικές δηλώσεις.

Για τα πατερικά αυτά κείμενα, τα οποία τα παρέθεσα, ώς είχαν, από άλλη πέννα, και εφόσον ανάφερα την πηγή μου (ας το επαναλάβω μήπως και το εμπεδώσουν στο μυαλό τους οι αιώνια κοιμώμενοι), θα ήταν σωστό -ως χριστιανοί που λένε ότι είναι- να μου έλεγαν, Γιώργο Οικονομίδη οι πληροφορίες που μας μεταφέρεις από τον εν λόγω συγγραφέα είναι ελλιπείς ή και παραπλανητικές, ενώ εμείς σου καταθέτουμε την αλήθεια. Όλα θα ήταν τότε υπό έλεγχο και θα τελείωνε εκεί το θέμα. Σκοπίμως όμως, εφόσον απέκρυψαν την αναφορά μου στην πηγή μου, κατηγορώντας με ότι είναι δικά μου αυτά τα πατερικά κείμενα και ότι δέν έχω ποτέ διαβάσει τα πρακτικά της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, όπως αυτοί τα διάβασαν! (-θα αναφερθούμε και σ' αυτή την σύνοδο-), βρήκαν λοιπόν την ευκαιρία να "κλείσουν το στόμα"του "αιρετικού" Οικονομίδη (που τους ενοχλεί) και με "πυροβολούν" ομαδικώς (πώς μαζεύονται για το κοινό συμφέρον σε ένα τσουβάλι οι διχασμένοι μεταξύ τους) δίχως όμως να υπολογίσουν την "Πανοπλία-Αλεξίσφαιρο" με την οποίαν είμαι ενδεδυμένος.

Εμμένουν συνεχώς στα κείμενα αυτά που φιλοξένησα στο άρθρο μου για την ειδωλολατρεία (τους), και "διυλίζουν τον κώνωπα ενώ καταπίνουν την καμήλα".

Δηλαδή, ούτε λέξη δέν άρθρωσαν για το κύριο θέμα του προαναφερθέντος άρθρου μου που ήταν η ταύτιση της εικόνας-είδωλο της Μαριάμ, με τον Ιησού ως βρέφος στην αγκαλιά της με εκείνα ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ειδώλια των αρχαιοτάτων χρόνων. Η ίδια εικόνα, η ίδια απεικόνιση, η ίδια στάση, η ίδια λατρεία, και όμως, όλοι οι άλλοι είναι ειδωλολάτρες και αιρετικοί για τους εν λόγω φανατικούς ορθόδοξους (ίσως όχι όλους) ενώ αυτοί εξακολουθούν να ΜΗ βλέπουν την δική τους… ειδωλο-εικονολατρεία και τύφλα.

Πώς γίνεται αυτό; Μόνο αυτοί το ξέρουν.

 

ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ;

 

Μαριάμ, από ταπεινή δούλη Θεού, "ΠΑΝΑΓΙΑ και ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ"!!!

Η μακαριοτέρα όλων των εποχών, Μαριάμ, και ταπεινή δούλη του Θεού -κατά την δική της ομολογία- [Λουκάς: α’ 48], και κατά σάρκα μητέρα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, έγινε από τους ορθό(κακό)δοξους –συνεργεία του πονηρού"Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ" και δεσπόζει τους πάντες από εκεί που την κατέταξαν τα ασθενή (επιεικής πλέον ο όρος) μυαλά των εθελοτυφλούντων, προβάλλοντας μιά αγία τετράδα στους πιστούς τους.

Με την κάμερα του sporeas.gr βρεθήκαμε σε πολιτεία της Αυστραλίας, όπου από ορθόδοξο ναό σας μεταφέρουμε την "ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ" (και όχι μόνο) να καλύπτει το σύνολο της οροφής του ιερού της εκεί εκκλησίας, όπου και στο Βίντεο που αμέσως ακολουθεί, παραλληλίζουμε την τοιχογραφία εκείνη με τις ειδωλολατρικές θεότητες.

Βίντεο – διάρκεια 4' λεπτά περίπου

"Οίτινες μετήλλαξαν την αλήθειαν του Θεού εις το ψεύδος, και εσεβάσθησαν και ελάτρευσαν την κτίσιν μάλλον παρά τον κτίσαντα, όστις είναι ευλογητός εις τους αιώνας· αμήν" (Ρωμαίους: α' 25)

 

Κυκλοφορεί ο μύθος ότι ο Ευαγγελιστής Λουκάς, ιατρός το επάγγελμα, ζωγράφισε πρώτος την εικόνα της παναγίας, και όμως, για πρώτη φορά κατά τον 5ον αιώνα μ.Χ. βρίσκουμε ναό αφιερωμένο στην Μαριάμ στην Έφεσο, για τον λόγο ότι, η παράδοση λέει πως πέθανε και ετάφη εκεί η μακαρία αγία Παρθένος. Τόσοι αιώνες δηλαδή ήταν στην αφάνεια η εικόνα της Μαρίας, ζωγραφισμένη από τον Λουκά;;;!!!

Οι Ιστορικοί παρατηρούν ότι, η δεισιδαιμονία του όχλου εκείνου της Εφέσου, ήδη είχε κατατάξει την Μαρία στην θέση της άλλοτε θεάς Αρτέμιδος των Εφεσίων, και φανατίζονταν υπέρ της μνήμης της όπως το ίδιο έκαναν και για την θεά Άρτεμις:..

"…έγεινε μία φωνή εκ πάντων των κραζόντων, έως δύο ώρας· Μεγάλη η Άρτεμις των Εφεσίων" [Πράξεις Αποστόλων: ιθ’ 34].

Πέραν τούτου, γενικεύθηκε αργότερα η συνήθεια να ονομάζουν τους χριστιανικούς ναούς με τα ονόματα των διαφόρων αγίων, όπου κατά τους πρώτους αιώνες κάτι τέτοιο ήταν άγνωστο στους Χριστιανούς ή εθεωρείτο, το λιγότερο, αίρεση.

Τό αποτέλεσμα της ειδωλολατρείας. Χριστιανοί μιμούνται δαιμονολάτρες!!!



Η ειδωλολατρική θεότητα Μητέρα Ίσις θηλάζει το παιδάκι της.
Η ειδωλολατρική Ορθόδοξη θεότητα Μητέρα Μαριάμ θηλάζει το παιδάκι της Ιησού.
 
ΕΝΩ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ: "…των οποίων απίστων όντων ο Θεός του κόσμου τούτου (ο διάβολος) ετύφλωσε τον νούν, διά να μη επιλάμψη εις αυτούς ο φωτισμός του ευαγγελίου της δόξης του Χριστού, όστις είναι εικών του Θεού" [Β’ Κορινθίους: δ’ 4]

 

Επειδή είμαι πεπεισμένος από τις Βιβλικές οδηγίες περί ειδωλολατρείας, θεωρώ ότι η λατρεία των εικόνων είναι ειδωλολατρεία, και κατά συνέπεια, στο εξής όταν θα αναφέρομαι στους προσκυνητές και λάτρεις των εικόνων, θα τους αποκαλώ -με κόκκινο και δικαίωςειδωλο-εικονολάτρες.

************

Οι εν λόγω φίλοι μας ΟΟΔΕΐτες ειδωλο-εικονολάτρες εναντιώθηκαν στις δηλώσεις των πατέρων ενάντια στις εικόνες που δημοσίευσα. Για την δήλωση όμως του αποθανόντος αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, που φιλοξένησα στο άρθρο μου ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ, γιατί εσιώπησαν;

Είπε ο Χριστόδουλος:

"Δεν είναι δυνατόν να δούμε χριστιανικό ναό χωρίς την εικόνα της Δεσποίνης μας Θεοτόκου να μας υποδέχεται και να μας εισάγει στο Μυστήριον της σωτηρίας μας. Δεν είναι δυνατόν να προσευχηθούμε, δεν είναι δυνατόν να σκεφθούμε την Εκκλησία, χωρίς να αναφερθούμε σ’ Εκείνην που η χάρις του Θεού και η δική της τελεία συνεργεία στο θέλημά Του, την κατέστησε Παναγία Μητέρα του Θεού και Μητέρα της Εκκλησίας".

Σύμφωνα και με την δήλωση του Αρχιεπ. Χριστόδουλου, ότι δέν υπάρχει εκκλησία δίχως την εικόνα της Παναγίας, τότε ανεπιφύλακτα "μπορώ να υποστηρίξω", ότι, η Εκκλησία του Χριστού ήλθε στην ύπαρξη κατά τον 4ο αιώνα μ.Χ., διότι από τότε βλέπουμε εικόνες της Μαριάμ "Παναγίας" να προβάλουν δειλά στην ειδωλολατρική ορθοδοξία. Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο πιστευτό από λογικούς ανθρώπους; Το ίδιο απίστευτη και ανόητη ήταν και η εν λόγω δήλωση του παπά Χριστόδουλου και των ομοίων του. Ας δώσει τώρα λόγο στόν Θεό για την αφροσύνη του αυτή.

Σ' αυτή την –άθλια και αντιβιβλική– δήλωση λοιπόν, οι "φωστήρες διδάσκαλοι" ειδωλο-εικονολάτρες σιωπούν, αρκούμενοι μόνο στις -δήθεν- παραποιημένες πατερικές δηλώσεις ενάντια στις εικόνες. Τί μπορούσαν άλλωστε να πούν; στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται, και κατά συνέπεια, εμμέσως πλην σαφώς, ομολογούν την πίστη τους σε μιά αγία… τετράδα και όχι στην Αγία Τριάδα.

Βλέπετε στην εικονογράφηση τον Πατέρα Θεό, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα να… τιμούν! την Μαριάμ, και αυτό το αναφέρουμε για του λόγου το αληθές, άσχετα εάν δέν ομολογούν ευθέως οι ορθόδοξοι μιά αγία Τετράδα και αρνούνται επίμονα ότι δέν εικονογραφούν το πρόσωπο του Θεού, για τους γνωστούς λόγους, δηλαδή του φόβου περί της γενικής κατακραυγής του κόσμου. Εμμέσως όμως πλήν σαφώς, κάτι τέτοιο μας λένε, διότι η Μαριάμ για τους ορθόδοξους κατέχει τα "δευτερεία της Αγίας Τριάδος" όπως ο ειδωλο-εικονολάτρης Ιωάννης Δαμασκηνός υποστήριζε, γι' αυτό και "από τις 30.000 εκκλησίες, παρεκκλήσια κι εξωκλήσια όλης της Ελλάδος οι 6.000 είναι αφιερωμένες σε εορτές της Παναγίας και οι περισσότερες στην Κοίμηση της Θεοτόκου" όπως διαβάζουμε σε ορθόδοξη ιστοσελίδα.

Πάντως, καταφέρνουν οι αιρετικοί ειδωλο-εικονολάτρες της "ΟΟΔΕ" και του αιρετικότατου "Αντιαιρετικού Εγκολπίου" να μας υπενθυμίζουν ότι πάντα γαυγίζουν σε ξένο δέντρο.

 

Η σατανική επικράτηση της ειδωλο-εικονολατρείας

Ω! Μαρία, Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε! Όταν ο διάβολος χορεύει τους ειδωλο-εικονολάτρες.

 

Για την εκκλησία της εβδόμης εκατονταετηρίδος (της Ζ' οικουμενικής συνόδου που θα μας απασχολήσει σήμερα) μας πληροφορεί ο ιστορικός Κώστας Παπαρρηγόπουλος τα εξής:

«Τρείς Αθηναίοι και μιά Πελοποννησία εκάθισαν επί του θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως, η σύζυγος του Θεοδοσίου Β' Ευδοκία (ή πρότερον Αθηναΐς), η σύζυγος του Λέοντος Δ' Ειρήνη, η σύζυγος του Σταυρακίου Θεοφανώ, και η σύζυγος του βασιλέως Χριστοφόρου Σοφία, θυγάτηρ δε του Πελοποννησίου Νικήτα. Αυτή η εκκλησία, ουχί μόνον ή των τριών μεγάλων ιεραρχών, αλλά και η της εβδόμης εκατονταετηρίδος εκκλησία, υπέκυπτεν εις την επίδρασιν του αρχαίου βίου. Οι χαιρετισμοί είς τηνυ ψ ί σ τ η ν θ ε ό ν ενός των μεταγενεστέρων ορφικών έχουσι πρόδηλον την οικειότητα προς τον ακάθιστον εκείνον Ύμνον όν μέχρι της σήμερον άπαξ ό ελληνισμός δεν παύει αναπέμπων από Κωνσταντινουπόλεως μέχρις Αθηνών, και από Θεσσαλονίκης μέχρι Κρήτης και Μικράς Ασίας, προς την πάναγνον μητέρα του Σωτήρος, επί τη μνήμη της λυτρώσεως των προπατόρων από Αβάρων και Αράβων".

Και συνεχίζει ο Ιστορικός:

Χαίρε, αναφωνεί προς τοίς άλλοις ο Ορφικός ποιητής:

Χαίρε δε και κλίμαξ ποτί ουρανόν αστερόεντα,

Ευθυδρόμους κατάγεις, ευθυδρόμους δ’ ανάγεις,

Χαίρε δ’ αγαλλομένη μέν έν Ελλάδι και Σαλαμίνι, κ.λ.π.

Χαίρε, ανακράζει ο Χριστιανός ποιητής: (σημ."Σπορέα": για την "Παναγία" δηλαδή)

Χαίρε κλίμαξ επουράνιε

Δι’ ής κατέβη ο Θεός.

Χαίρε γέφυρα μετάγουσα

Τους εκ γής προς ουρανόν.

Χαίρε των Αθηναίων

Τας πλοκάς διασπώσα,κ.λ.π.» [1]

 

Πολύ αλήθεια κρύβει αυτή η επισήμανση του ιστορικού, και ο θρησκευτικός φανατισμός για το τέταρτον(!) πρόσωπο της Αγίας… Τριάδας, την οποίαν οι τυφλοί και μωροί -άθελα τους ίσως- την έκαναν "Αγία Τετράδα"!

Την ταπεινή δούλη του Κυρίου, την Μαριάμ, την έκαμαν "Πάν-αγία", εξομοιώνοντας την με την Παναγιότητα του Τριαδικού Θεού δηλαδή. Διαβάζουμε σε εξέχουσα Ορθόδοξη Ιστοσελίδα τα εξής:

"Από τους θεουμένους προφήτας, αποστόλους και πατέρας γνωρίζομεν ότι 1) "Θεόν φράσαι αδύνατον και νοήσαι αδυνατώτερον," 2) "ουδεμία ομοιότης υπάρχει μεταξύ των κτισμάτων και της ακτίστου δόξης του Θεού" και 3) "…άπαν, ό θεωρείται και λέγεται εν τη παναγία και ομοφυεί και ομοουσίω Τριάδι, ή κοινόν εστι πάντων, ή ενός και μόνου των τριών" (τα έντονα του "Σπορέα").

Παναγία λοιπόν η Τριάδα, όπως αληθώς είναι, αλλά "παναγία" και η Μαριάμ ώς -άνθρωπος- μονάδα. Πανάγιοι ο Πατέρας ο Υιός και το Άγιον Πνεύμα, όπου: "και ούτοι οι τρείς είναι έν" κατά τον Απόστολο Ιωάννη [Α’ Ιωάννης: ε’ 8], ενώ η ταπεινή δούλη του Θεού Μαριάμ είναι για τους Ορθόδοξους ότι ακριβώς και η Τριάδα Θεός, είναι δηλαδή "Παναγία", όπου και δίχως αυτήν –μας λένε– δέν υπάρχει η Εκκλησία του Χριστού. Δίχως "Παναγία" -κατά τα λεγόμενα των κεφαλών της ορθοδοξίας- δέν έχουμε Εκκλησία Χριστού, ούτε μπορούμε να προσευχηθούμε δίχως αυτήν (Αρχιεπ. Χριστόδουλος). Η βλασφημία δέν νομίζετε ότι έχει και τα όριά της; Ξυπνήστε επιτέλους…

 

ΑΣ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ

Η Αρχή του άρθρου μου "ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ" που τάραξε τους ειδωλο-εικονολάτρες εθελοτυφλούντες ήταν η παρακάτω:

Και κατόπιν αυτών των παραπάνω, ακολουθούσαν στο άρθρο τα σχόλιά μου περί της ειδωλολατρείας αυτής, όπου στην συνέχεια παρέθεσα και δηλώσεις των πατέρων της Εκκλησίας για τις εικόνες γραμμένες από τον συγγραφέα Γ.Α. Χατζηαντωνίου.

Κάποιοι όμως –αιώνια κοιμώμενοιείδωλο-εικονολάτρες, εξανέστησαν με τις δηλώσεις που αναδημοσίευσα -κυρίως- από του… "ζημιάρη" Θεόδοτου (διότι ο Χατζηαντωνίου έγραφε και την πηγή των δηλώσεων που ήταν κυρίως ο Mansi*) και μου επιτέθηκαν μέσω των Blog τους που διατηρούν στο διαδίκτυο, λέγοντας μου, ότι, οι δηλώσεις αυτές του Θεόδοτου… ΠΟΥ -δήθεν- ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ(;;;!!!) είναι νόθες (λές και αυτοί οι είδωλο-εικονολάτρες γνωρίζουν στα σίγουρα την… "νοθεία") και ότι στον Mansi γράφει για… κάποιον(!) ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΔΙΑΚΟΝΟ (που καθώς φαίνεται δέν τον ήξερε ούτε και η μάνα του!) όπου και μας λέει για την νοθεία αυτή, και κατά συνέπεια -αφού με "στόλισαν" εντελώς (αν)ορθόδοξα- μου συστήνουν(sic) να πάψω να παραπλανώ τον κόσμο με τις… διαστρεβλωμένες και αιρετικές απόψεις μου!

Giovani Domenicus Mansi

[*] [Αξίζει εδώ να σημειώσουμε για τον Mansi (Giovanni Domenico Mansi) όπου και θα έχουμε αναφορές στο όνομά του, ότι ο Ιστορικός αυτός είναι από τους μόνους -ίσως- ο οποίος είναι ακριβέστατος και λεπτομερέστατος στις αναφορές του. Δέν υποστηρίζει κάποια πλευρά των γεγονότων, αλλά αμερόληπτα μας μεταφέρει τα συμβάντα. Είναι ο ιστορικός που αναφέρει ονόματα, ημερομηνίες, ημέρα, ώρα κ.λ.π., στην Εκκλησιαστική Ιστορία -που μας ενδιαφέρει- στο παρόν μας άρθρο. Σημειωτέων, ότι, στα πρακτικά της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, όπου μας τα μεταφέρει ο Mansi, υποστηρίζονται μόνον οι απόψεις των εικονολατρών της συνόδου εκείνης, οι οποίοι έλεγαν και αποφάσιζαν σύμφωνα με την δογματική τους τοποθέτηση, και κατά συνέπεια το κάθε κείμενο χρίζει έρευνας και δέν μπορούμε να δεχθούμε ώς ακριβή τα λεγόμενα του κάθε ενός δογματοποιημένου, όπως του εν λόγω ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΔΙΑΚΟΝΟΥ του "πρωταγωνιστή" του θέματός μας].

 

Πανηγυρικά πλέον, οι είδωλο-εικονολάτρες αυτοί, ανάρτησαν στους Ιστοχώρους τους τις "αποδείξεις"(!) για την -ήθεν- "πλάνη μου", μιά φωτοτυπία δηλαδή της επίμαχης σελίδας από τον Mansi με το κείμενο του διακόνου το οποίο εγώ… -δήθεν- "απέκρυψα" -όπως με κατηγορούν. Ενδιαφέρει τάχα η οποιαδήποτε –δήθεν– "διάψευση" των κειμένων από τον οποιονδήποτε τυχαίο διάκονο; Την ανάρτηση του κειμένου την έκαναν σε ένα από τα blog τους, στο "ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ", με τον κτυπητό τίτλο "Mansi VS Σπορέα" (δηλαδή, ο Mansi εναντίον του "Σπορέα"), και με "τσαλακώνουν"… –έτσι νομίζουν τουλάχιστον– ενώ παράλληλα, μετά από την εκτεταμένη συζήτηση μας, με απέκλεισαν από την εκεί συμμετοχή μου, βρίσκοντας την ευκαιρία αυτός με το ψευδώνυμο "egolpio"που είναι ιδιοκτήτης του blog ονόματι Κώστας Ναυπλιώτης-, και ο άλλος παπαγάλος με το ψευδώνυμο Pillotos91, ο συνιδιοκτήτης του Blog και αρθρογράφος της Ο.Ο.Δ.Ε., που κρύβεται πάντα –φοβούμενος– πίσω από την ανωνυμία-ψευδωνυμία του, για να πούν ότι τους υβρίζω, και έτσι ηρνούντο πεισματικά να δημοσιεύσουν την όποια απάντηση μου, όπου και θα το δούμε αυτό στο παρόν μας άρθρο.

Παρεμπιπτόντως φίλοι μου, θέλω να πώ, τόσο στον άγνωστο Pillotos91 (βασικός αρθρογράφος της ΟΟΔΕ), όσο και σε κάθε ενδιαφερόμενο, ότι ο εν λόγω φίλος μας "Πιλότος" έγραψε στο προσωπικό του Blog (εκεί παραπέμπει το λίνκ του ψευδώνυμού του, όπου είδα και δύο αναφορές ενάντια στο άτομό μου με καυστικά σχόλια, αλλά ο αήθης αυτός τυπάκος δέν είχε την τόλμη να βάλει έστω και ένα λίνκ στην Ιστοσελίδα "Σπορέας" για να έχουν πλήρη εικόνα της λασπολογίας του οι αναγνώστες. Απλά χύνει το δηλητήριο και την λάσπη του και επαναπαύεται στην φιλαρέσκειά του) έγραψε λοιπόν λόγια προτάσεων και προτροπής στην ορθόδοξη εκκλησία, και μεταξύ άλλων, λέει στα αναρτημένα σχόλια του:

… η Ορθόδοξη πίστη… είναι μια ζωή ταπείνωσης και μετανοίας, μια ζωή που προϋποθέτει τον συνεχή αγιασμό μας, τη προσπάθεια να φτάσουμε στη θέωση, μέσω των Μυστηρίων, αλλά , κυρίως, της αγάπης. Η Ορθόδοξη Θεολογία, δηλαδή, έρχεται σε αντίθεση με την μανία του κόσμου για πλούτο, κοινωνική ανέλιξη, χωρίς όρια διασκέδαση, εξουσία, δύναμη και ατομικέςεμπειρίες(τα έντονα του "Σπορέα").

Ζωή ταπείνωσης λοιπόν φίλε "Πιλότε" είναι η ορθόδοξη θεολογία, δίχως κοσμική μανία για πλούτο και κοινωνική ανέλιξη; Να το δούμε και αυτό για λίγο;

Οι αντίχριστοι τίτλοι του Πατριάρχη Αλεξανδρείας έχουν ως εξής: «Πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας, Λιβύης, Πενταπόλεως, Αιθιοπίας, πάσης γης Αιγύπτου και πάσης Αφρικής, Πατήρ Πατέρων, Ποιμήν Ποιμένων, Αρχιερεύς Αρχιερέων, τρίτος και δέκατος των Αποστόλων (ο δέκατος τρίτος απόστολος δηλαδή) και Κριτής της Οικουμένης». Δείχνει αυτό ταπεινότητα &kappa