Ο ΛΟΓΟΣ είναι ο προφορικός λόγος τού Θεού ή μήπως μιά οντότητα;

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 

NAME: ΓΙΩΡΓΟΣ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ, Η ΠΡΟΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, Η ΩΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ; ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, Η ΣΤΗΝ ΓΗ; ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΩΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ, ΤΟΤΕ Η ΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Γιώργο,

Ο Λόγος του Θεού μας δίνει κάθε λεπτομέρεια για το πρόσωπο του Κυρίου μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Στην ερώτηση σου απαντώ σύμφωνα με τον Λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή.

Ο Ιησούς ώς Λόγος, προϋπήρχε ως Προσωπικότητα και όχι ως προφορικός λόγος του Θεού. Ούτε γεννήθηκε κάποτε όπως υποστηρίζεις. Θα ήταν κουτό να νομίζουμε τον Θεό χωρίς λόγο – προφορικό -, και ότι κάποτε γέννησε τον λόγο Του, έτσι για να έχει… λόγο!

Ο Λόγος όμως, Ιησούς, σαν Θεϊκή Προσωπικότητα που ήταν, Αιώνιος και όχι γεννημένος, για να έρθει στην Γή μας, έπρεπε να πάρει μορφή ανθρώπου, διότι, κανείς δεν μπορεί να δει τον Θεό και να ζήσει. Έτσι:

“ο Λόγος έγινε σάρκα και κατοίκησε με τους ανθρώπους” (Ιωάννης: α΄ 14).

Σαν άνθρωπος αναμάρτητος θυσιάστηκε στον σταυρό για την σωτηρία του ανθρώπου. Σαν άνθρωπος συμφιλίωσε τον άνθρωπο με τον Θεό, και σαν Θεός συμφιλίωσε τον Θεό με τον άνθρωπο. Έτσι έχουμε ελεύθερη πλέον την είσοδο μας προς τον Θεό, χάριν του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Γι’ αυτό γεννήθηκε σαν άνθρωπος.

Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
“sporeas.gr”
 
*****************
 

NAME: ΓΙΩΡΓΟΣ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΑΔΕΡΦΕ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΚΟΙΤΑΞΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΣΤΟ ΙΑ 3 ΛΕΕΙ ΟΤΙ (ΡΗΜΑΤΙ ΘΕΟΥ …… ) ΠΟΥ ΕΝΩΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΕΓΕΙΝΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΩΤΗΤΑ,ΜΕ ΤΟ (ΡΗΜΑ) ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ Α. 1 ΟΤΙ ΕΛΑΛΗΣΕ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ (ΕΝ ΤΩ ΥΙΟ) ΔΗΛ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΙΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ Η ΒΙΒΛΟΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΤΩ ΕΝ ΤΩ ΧΡΙΣΤΟ. ΜΕΣΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΠΛΑ. Μ`ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΩΣ ΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΣΑΝ Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΗΛ. Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ, ΔΗΛ. ΕΓΩ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Γιώργο,

Δεν νομίζω ότι θα ικανοποιηθείς με όποια απάντηση και να σου δώσω. Με ρωτάς για το θέμα αυτό και στην ουσία εσύ δίνεις απάντηση, όπως την διδάχτηκες. Άσκοπο είναι λοιπόν να σου δώσω περισσότερες ενδείξεις, που είναι και οι αποδείξεις για το πρόσωπο του Κυρίου μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Δεν μπορώ όμως να σιωπήσω στην “ασέβεια” σου να επικαλείσαι το αρχαίο κείμενο με τόση επιπολαιότητα. Στην προς Εβραίους επιστολή, κεφάλαιο ια’ και εδάφιο 3, η λέξη “ρήματι Θεού…” αναφέρεται στον προφορικό λόγο του Θεού και όχι στον Λόγο – Υιό, που ήτο εν αρχή (Ιωάννης: α’ 1). Πρόσεξε ότι, ο Λόγος ήτο εν αρχή, δεν γεννήθηκε κάποτε στον ουρανό, σαν να μη είχε ο Θεός κάποτε λόγο προφορικό, όπως εσύ το ερμηνεύεις. Η έννοια ΡΗΜΑΤΙ ΘΕΟΥ, βρίσκεται στο Γένεσις: α κεφάλαιο:

και ειπεν ο θεος γενηθητω φως και εγενετο φως”

 “και ειπεν ο θεος γενηθητω στερεωμα”

 “και ειπεν ο θεος συναχθητω το υδωρ”

και ειπεν ο θεος βλαστησατω η γη βοτανην χορτου”

και ειπεν ο θεος γενηθητωσαν φωστηρες”

 “και ειπεν ο θεος εξαγαγετω τα υδατα ερπετα ψυχων ζωσων”

και ειπεν ο θεος εξαγαγετω η γη ψυχην ζωσαν”.

Εδώ φαίνεται η παντοτινή δύναμη του Θεού, διότι, ΕΙΠΕΝ και έγινε. Παρακάτω ακολουθεί και ένα ακόμα “Είπεν”, το εξής:

“και ειπεν ο θεος ποιησωμεν ανθρωπον κατ’ εικονα ημετεραν και καθ’ ομοιωσιν”.

Το “ποιήσωμεν” που το είπε; στον προφορικό Του λόγο; Βεβαίως όχι, αλλά στα άλλα δύο πρόσωπα της Τριάδας, Τον Λόγο Υιό και στο Πνεύμα το Άγιο. Στα ίδια αυτά Πρόσωπα απευθύνθηκε αργότερα στην οικοδόμηση του πύργου της Βαβέλ, λέγοντας:

“δευτε (δηλαδή ελάτε) και καταβαντες συγχεωμεν εκει αυτων την γλωσσαν”.

Ανοησία θα ήταν να επικαλείτο ο Θεός τον λόγο Του, την κουβέντα Του, την λέξη Του, όπως εσύ ερμηνεύεις, η καλύτερα όπως κάποιοι αστήριχτοι σου ερμηνεύουν. Ανοησία όμως υπάρχει μόνο στον άνθρωπο και όχι στον Θεό.

Όσον αφορά το “Εβραίους: α’ 2” [και όχι τό 1 όπως γράφεις], μας λέει ότι:

“επ’ εσχάτου των ημερών τούτων ελάλησεν ημίν εν υιό”,

που σημαίνει ότι την Διαθήκη Του την Νέα, τα λόγια Του, μας τα ελάλησε με Τον Υιό Του τόν ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. Αυτός μας αποκάλυψε τα ΡΗΜΑΤΑ Του Θεού, και γι’ αυτό είπε:

“πολλα εχω περι υμων λαλειν και κρινειν αλλ ο πεμψας με αληθης εστιν καγω α ηκουσα παρ αυτου ταυτα λαλω εις τον κοσμον, ουκ εγνωσαν οτι τον πατερα αυτοις ελεγεν (Ιωάννης: η’ 26-27).

Αυτά που άκουσε από Τον Πατέρα, αυτά και μας είπε.

 
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ
Περί Γιώργος Οικονομίδης 947 Άρθρα
Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.