Τί είναι τό Βάπτισμα στό Άγιο Πνεύμα (με γλώσσες) και γιατί δέν ενεργεί σε όλλες τίς Εκκλησίες;

Filed under ΡΩΤΑΤΕ και ΑΠΑΝΤΑΜΕ

Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 

NAME: κωνσταντινος

COUNTRY: Ελλαδα

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: αγαπητε αδελφε γιωργο θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου σχετικα με το βαπτισμα στο αγιο πνευμα και θελω να μου πεις αφου στις αρχες του αιωνα εγινε αυτο που εγινε στην αζουζα και δια σημειων ακολουθουντων, γιατι στις ευαγγελικες εκκλησιες , στις ορθοδοξες και καθολικες που υπαρχουν καθολικοι χαρισματικοι δεν αφηνουν το πνευμα να ενεργηση και ιδιετερα σην ευααγγελικη εκκλησια αφου υπαρχουν χαρισματα και ιδιετερα ο προφητικος λογος οπως ας πουμε στην ΕΑΕΠ;

Σε ευχαριστω εκ των προτερων

με ταπεινη εκτημηση

κωστας, καματερο αττικης

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Κώστα,

Τό ζήτημα αυτό του «Βαπτίσματος» με Άγιο Πνεύμα έχει πολλές διαστάσεις. Το ζητούμενο είναι όμως, θα μπορέσει να δεχθεί κάποια απάντηση-τοποθέτηση όποιος προσκολλάται στό κίνημα αυτό (της ΕΑΕΠ επί παραδείγματι, εφόσον την ανέφερες) καθώς επίσης και αυτοί που δέν ανήκουν στην κατηγορία τών «βαπτιζομένων» με Άγιο Πνεύμα;

Κατ’ αρχήν, αδελφέ μου Κώστα, θέλω να επισημάνω ότι, η έντονη και πρωταρχική βάση που δίνουν οι αδελφοί μας Πεντηκοστιανοί στό «Βάπτισμα» με Άγιο Πνεύμα (που θεωρείται ώς -δήθεν- απόδειξη η γλωσολαλιά) έρχεται σε αντίθεση με την θέση και στάση της Αγίας Γραφής, και θα το δούμε αυτό στα λεγόμενα τού Αποστόλου Παύλου.

Δηλαδή εάν ήταν κυρίαρχο ζήτημα η γλωσολαλιά και ώς «σημείο εξ’ ουρανού» ότι μόνο με τις γλώσσες αποδεικνύεται ότι βαπτίστηκε κάποιος με Πνεύμα Άγιο, και δίχως αυτό τό «βάπτισμα» δέν έχεις σωτηρία (εφόσον δέν έχεις τό Πνεύμα τό Άγιο) , τότε ο Παύλος κακώς απέτρεπε τούς πιστούς από τό να επιμένουν σε κάτι τέτοιο, διότι σαφώς τούς επιπλήττει στην εμμονή τους να μιλούν γλώσσες στην Εκκλησία. Επίσης τούς αποκαλεί «μαινόμενους» (δαιμονόπληκτους θα λέγαμε σήμερα) όταν επιδίδονται σε τέτοιου είδους αταξία (διότι περί αταξίας πρόκειται).

Γιατί στην γλωσσολαλιά τών Πεντηκοστιανών δέν υπάρχει και η φωτιά όπως την ημέρα της Πεντηκοστής εφόσον αυτή την σκηνή επικαλούνται ώς “απόδειξη” τών γλωσσών πού μιλούν;;;

Τό σχετικό εδάφιο -που βασίζονται οι υποστηρικτές του θέματος μας- είναι τα λόγια τού βαπτιστή Ιωάννη, που είπε:

«Εγώ μεν σας βαπτίζω εν ύδατι εις μετάνοιαν· ο δε οπίσω μου ερχόμενος είναι ισχυρότερός μου, του οποίου δεν είμαι άξιος να βαστάσω τα υποδήματα· αυτός θέλει σας βαπτίσει εν Πνεύματι Αγίω και πυρί« [Ματθαίος, 3:11], και έτσι εμμένουν σ’ αυτή την θέση.

Δέν ξέρω όμως γιατί δέν βαπτίζονται και με φωτιά για να δούμε καί κάτι σάν την φωτογραφία ας πούμε, εφόσον η συνέχεια τού εδαφίου είναι, εκτός τό «εν Πνεύματι Αγίω…» καί τό «ἑν πυρί» δηλαδή μέ φωτιά. Κάτι τέτοιο είδαμε όμως μόνο την ημέρα της Πεντηκοστής (που ο Κύριος τούς είπε: «σεις όμως θέλετε βαπτισθή εν Πνεύματι Αγίω ουχί μετά πολλάς ταύτας ημέρας« (Πράξεις:1′ 5), όπου με πύρινες φλόγες είδαν να βαπτίζονται οι Μαθητές τού Κυρίου και μιλούσαν γλώσσες ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ και όχι ακαταλαβίστικες όπως γίνεται σήμερα. Τότε ο καθένας άκουγε στην δική του γλώσσα και διάλεκτο τό Ευαγγέλιο.

ΑΓΝΗ ΟΖΜΑΝ. ιδρυτής της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ

Όσον αφορά την «Ἁζούσα» (η οδός Αζούσα στό Λός Άντζελες) δέν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι, διότι μιά μικρή ομάδα διέδωσε ότι μιλούσανε ξένες γλώσσες κ.λ.π. Από εκεί άρχισε αυτό τό κίνημα αλλά είχε ρίζες από παλαιότερα, από τούς Μεθοδιστές τού 18ου αιώνα, από τό Αγιαστικό κίνημα τού 19ου αιώνα, καθώς και από μιά άλλη κίνηση κάποιου Κένσγουϊκ με την επωνυμία «Καλύτερη Ζωή». Από την Αμερική πολλά μπορούμε να περιμένουμε, όπως και βλέπουμε έως και σήμερα τόσα ευτράπελα.

Τό σημερινό κίνημα της Πεντηκοστής όμως εγκαινιάστηκε στις αρχές τού αιώνα τό 1901 (1η Ιανουαρίου), από μιά γυναίκα… την Αγνή Όζμαν (Agnes Ozman). Εικάζεται ότι η Όζμαν ερχόμεη σέ έκσταση άρχισε να μιλάει σέ γλώσσα Κινέζικη και δέν μπορούσε να μιλήσει Αγγλικά για … τρείς ημέρες.  Να τό παραλληλίσουμε αυτό με τίς  … τρείς ημέρες  που τυφλώθηκε ο Απόστολος Παύλος στην έρημο τής Δαμασκού όταν είδε τό εκτυφλωτικό φώς τού Προσώπου τού Κυρίου; Απομιμήσεις Βιβλικών περιστατικών υπάρχουν πολλές σε όσους θέλουν να εδραιώσουν δική τους διδασκαλία και να γίνουν πιστευτοί στούς άλλους.

Δηλαδή η θρησκεία αυτή (κίνημα αρέσκεται να αποκαλείται) έχει γιά αρχηγό μιά γυναίκα, και ο ρόλος της γυναίκας στά πράγματα τού Θεού βλέπουμε ποιός μπορεί να είναι στην Καινή Διαθήκη. Είπα στην αρχή ότι ίσως δέν αρέσει αυτό στούς προσκείμενους στόν Πεντηκοστιανισμό, αλλά η αλήθεια αδελφέ μου δέν μπορεί να κρυφτεί.

Ο Απ. Παύλος τυφλώνεται από τό φώς τού Προσώπου τού Κυρίου ενώ κάποιοι Χριστιανοί σήμερα βλέπουν τόν Χριστό και κάνουν και παρέα μαζί Του δίχως να … τυφλωθούν.

Αυτός ο φανατισμός της -δήθεν κατ’ εμέ- βάπτισης τού Αγίου Πνεύματος, κάνει κάποιους να παραφρονούν και να ψεύδονται ότι έχουν εμπειρίες με τόν Κύριο και έτσι να δείχνουν ότι είναι ανώτεροι από τούς άλλους, εφόσον μόνον σ’ αυτούς (sic) «παρουσιάζεται» ο Κύριος.

Άκουσα για παράδειγμα ποιμένα της Πεντηκοστής (τόν Γ. Κ.) να εξιστορεί από τό διαδικτυακό κανάλι τους ότι ενώ οδηγούσε τό αυτοκίνητο του ήλθε ο Κύριος και κάθισε στην θέση τού συνοδηγού και τού μιλούσε λέγοντας του τί να κάνει κ.λ.π,. Λυπάμαι να πώ ότι μόνο που δέν έσπασα την οθόνη μου. Τέτοια υπερηφάνεια, ψεύδος και παραλογισμό δέν θα μπορούσα να διανοηθώ σε Χριστιανούς.

Ο Γ.Κ. είδε τόν Χριστό να κάθεται δίπλα του στό αυτοκίνητο σάν φιλαράκι του ενώ ο Ιωάννης στην Πάτμο δέν μπόρεσε να αντικρύσει τό Άγιο Πρόσωπο τού Κυρίου από τό εκτυφλωτικό φώς Του. Τό ίδιο έπαθε και ο Παύλος (τότε Σαύλος) στην έρημο της Δαμασκού όπου και τυφλώθηκε από τό φώς τού Κυρίου για τρείς ημέρες. Ο Γ.Κ. (και ο κάθε Γ.Κ.) έχει «ειδικά προνόμια μάλλον και μεγαλύτερα από τούς Παύλο καί Ιωάννη» και αυτό οφείλεται στην πλανεμένη άποψη περί «βαπτίσματος» στό Άγιο Πνεύμα.

Τέλος αγαπητέ Κώστα, καλά κάνουν πιστεύω κάποιες Ευαγγελικές Εκκλησίες που παραμένουν στό Βιβλικό κήρυγμα τού Ευαγγελίου με την Αποστολική απλότητα, διότι πέραν τούτου κρύβονται κίνδυνοι και παγίδες παρερμηνείας τού Λόγου τού Θεού, που έχει μεγάλο αντίκτυπο στην Σωτηρία τού ανθρώπου.

Ας είμαστε προσεκτικότεροι στό να περιπατούμε ώς σοφοί και όχι ώς άσοφοι.

 
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
 
Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

12 Responses to Τί είναι τό Βάπτισμα στό Άγιο Πνεύμα (με γλώσσες) και γιατί δέν ενεργεί σε όλλες τίς Εκκλησίες;