Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 
NAME: Πέτρος 
COUNTRY: Ελλάδα
 
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιά είναι η άποψή σας για την εξομολόγηση όπως γίνεται από την Ορθόδοξη Εκκλησία; Παρακαλώ βιβλικές παραπομπές. Ευχαριστώ πολύ.
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Αγαπητέ Πέτρο,
Η δική μου άποψη για το τελετουργικό της Ορθόδοξης Εκκλησίας -συμπεριλαμβανομένου και του "μυστηρίου" της εξομολόγησης- είναι γνωστή μέσα από την Ιστοσελίδα μας. Το λεκτικό ύφος σου όμως που ζητάς Βιβλικές παραπομπές, δέν μπορώ να το καταλάβω. Τί παραπομπές μου ζητάς; Καμία δεν υπάρχει που να υποστηρίζει την εξομολόγηση στον οποιονδήποτε ιερέα της ορθοδόξου εκκλησίας, και κατά συνέπεια αποδεικνύεται η αντιβιβλική ύπαρξη των παπάδων.
 
Θα μπορούσε άραγε ο αμαρτωλός (παπάς) να συγχωρεί άλλον αμαρτωλό; Αυτό νομίζουν ότι κάνουν οι παπάδες, και με την καθιέρωση του "μυστηρίου" της εξομολογήσεως εμπόδισαν την απ' ευθείας σχέση του ανθρώπου με τον Θεό. Αν όμως ζητάς Βιβλικές παραπομπές περί του αντιθέτου, σου γράφω παρακάτω τα εξής:
 
Το Ορθόδοξο ιερατείο έκανε την εμφάνιση του κατά τον 3ο μ.Χ αιώνα. Ερωτώ λοιπόν, πού εξομολογούντο οι Χριστιανοί έως τον τρίτο αιώνα; Η απάντηση αγαπητέ Πέτρο είναι ότι εξομολογούντο απ' ευθείας στον Θεό, όπως μας λέει και ο Απόστολος Ιωάννης στην πρώτη του επιστολή, α' 9:
 
"Εάν ομολογώμεν (στον Θεό) τας αμαρτίας ημών, πιστός έστι και δίκαιος, ίνα αφή ημίν τας αμαρτίας και καθαρίσει ημάς από πάσης αδικίας".
 
Ουδέποτε στους χρόνους της Καινής Διαθήκης, οι Απόστολοι και οι Μαθητές του Κυρίου, εκάλεσαν κάποιον να εξομολογηθεί σ' αυτούς για να λάβουν άφεση αμαρτιών, αλλά η εξομολόγηση γινόταν, ή δημόσια, μεταξύ των πιστών, ή απ' ευθείας στον Θεό. Ο Κύριος στην παραβολή του Τελώνη και Φαρισαίου (Λουκάς: ιη' 13-14) μας λέει ότι ο Τελώνης εδέετο για την άφεση των αμαρτιών του απ' ευθείας στον Θεό και όχι σε κάποιον ιερέα της εποχής ή σε κάποιον προφήτη. Το αποτέλεσμα ποιό ήταν; "Σας λέγω, κατέβει ούτος εις τον οίκον του δεδικαιωμένος" μας λέει ο Χριστός. Περιττό να πούμε ότι και ο ληστής στον σταυρό δέν εξομολογήθηκε σε κάποιον ιερέα αλλά μίλησε μετανοημένος απ' ευθείας στον Χριστό και δικαιώθηκε.
 
Η Βιβλική προτροπή, λοιπόν, είναι να εξομολογούμεθα απ' ευθείας στον Θεό τα παραπτώματα μας, ενώ η παπαδική θεολογία μας λέει ότι, "Αν εξομολογηθείς απ' ευθείας στον Θεό, και δέν εξομολογηθείς στον ιερέα, άφεση δέν λαμβάνεις", καθώς επίσης υποστηρίζουν ότι: "Εις εκάστην περίπτωσιν αμαρτίας πρέπει ο αμαρτάνων να εξομολογείται εις τον ιερέα". Ποιός νομίζεις φίλε Πέτρο ότι ψεύδεται; Η Βίβλος ή το ιερατείο; Φυσικά το ιερατείο με τους αντιβιβλικούς παπάδες του, διότι η Βίβλος μας βεβαιώνει ότι:
 
"Εάν τις αμάρτη παράκλητον έχομεν προς τον Πατέρα, Ιησούν Χριστόν τον δίκαιον", (Α' Ιωάννης: β' 1).
 
Άρα, η εξομολόγηση πρέπει να γίνεται απ' ευθείας στον Θεό μέσω του Ιησού Χριστού και όχι μέσω του αμαρτωλού ιερέα. Και για να μή επικαλεσθεί κανείς το γνωστό "Δεσμείν και Λύειν" ότι υπάγεται στην ιερατική εξουσία, σου λέω ότι και αυτό το διαστρέβλωσαν οι παπάδες για να υποστηρίξουν την αντιβιβλική τους εξουσία. Και εάν θελήσουμε να ανατρέξουμε και στις γνώμες των πρώτων αποστολικών πατέρων θα διαπιστώσουμε ότι και αυτοί κρατούσαν την Βιβλική γραμμή της απ' απευθείας στον Θεό εξομολογήσεως.
 
Η αντιβιβλική όμως κατάσταση της ιερατικής εξομολογήσεως δέν άργησε να φέρει στο προσκήνιο και τα αντιχριστιανικά συγχωροχάρτια που έδινε (και) η Ορθόδοξη Εκκλησία. Βλέπε το σχετικό μας άρθρο ΕΔΩ.
 
Η Βιβλική αλήθεια είναι ότι: "Το Αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού του Θεού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας" και μας χαρίζει την αποκατάσταση μας με τον Θεό την ίδια στιγμή. Η παπάδες όμως, σε αντίθεση με την απλότητα της Βίβλου, εμπνεύστηκαν να επιβάλουν και επιτίμια -δηλαδή τιμωρίες- ανάλογα την αμαρτία του αμαρτωλού, όπως: νηστείες, σωματικές ταλαιπωρίες, μετάνοιες, και διάφορες άλλες ανόητες κακουχίες.
 
Φίλε Πέτρο, εύχομαι να καταλάβεις την αλήθεια.
 
 
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
  
Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Από Γιώργος Οικονομίδης

Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.