Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.
NAME: ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΛΗΒΑΣ
COUNTRY: ΕΛΛΑΔΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ: Στην αρπαγη θα αναστηθουν και οι πιστοι της παλαιας διαθηκης ‘η μονο οι πιστοι εν Κυριω, και στη συναξει των δικαιων οι πιστοι της Π. Διαθηκης.? αλλο η αρπαγη αλλο η συναξει? σας ευχαριστω πολυ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Κώστα,
Καταλαβαίνω ότι κάποιοι θέλουν να ασχολούνται με το εάν αναστηθούν ταυτόχρονα οι πιστοί της Παλαιάς Διαθήκης με τους πιστούς της Καινής Διαθήκης ή εάν αναστηθούν ξέχωρα. Σε τί όμως θα οικοδομήσει ή θα επηρεάσει την πραγματικότητα της αναστάσεως αυτή η λεπτομέρεια; Το σωστό θα ήταν να ασχοληθούμε σοβαρά με την δική μας προσωπική ανάσταση και αν θα είμαστε μαζί με τον Κύριο μας την ώρα εκείνη.
Δυστυχώς, οι πάμπολλες «ερμηνείες» που υπάρχουν στον Χριστιανικό κόσμο, για το θέμα της ανάστασης –και όχι μόνον-, δημιουργούν τέτοια σύγχυση όπου πολλές φορές καταλήγει σε ρήξη μεταξύ των πιστών του Κυρίου με συνέπεια να «απαξιούν» για το υπόλοιπο πνεύμα της Βίβλου.
Προσωπικά εάν δέν μπορώ να εμβαθύνω σε τέτοιου είδους εσχατολογικά -με δογματικό πάθος και φανατισμό- τότε τό αποφεύγω. Πιστεύω ότι, αυτό το οποίο δεν μπορώ να καταλάβω σ’ αυτή την ζωή –όταν η Βίβλος δεν μας το αποκαλύπτει-, θα το μάθω στην παρουσία του Κυρίου από την ίδια την πηγή.
Εφ’ όσον όμως αγαπητέ μας φίλε ζητάς να μάθεις και αυτή την λεπτομέρεια, ευχαρίστως να σου πω την άποψη μου.
Στην Βίβλο έχουμε αναφορά για δύο αναστάσεις (για κάποιους είναι τρεις(!) οι αναστάσεις), όπου η πρώτη θα αφορά τους πιστούς, με τό παρακάτω σχετικό εδάφιο:
«επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ’ ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον…» (Α’ Θεσ/νικείς: δ’ 16).
Λέγοντας “οι αποθανόντες Εν Χριστώ” είναι διότι την στιγμή εκείνη υπήρχε η λύπη για τους αποθανόντες Θεσσαλονικείς Χριστιανούς, και ο Παύλος τους μιλά για την ανάσταση των εν Χριστώ κοιμηθέντων για να μη λυπούνται. Εδώ έχουμε την πρώτη ανάσταση και αφορά μόνον τους πιστούς. Εάν είναι και οι πιστοί του Θεού της Παλαιάς Διαθήκης, αυτό δεν μπορούμε να το πούμε με βεβαιότητα εφ’ όσον δεν έχουμε “αποδείξεις” στην Βίβλο, όμως οι ενδείξεις περί της μη αναφοράς πλέον των πιστών της Παλαιάς Διαθήκης, μας «λένε» ότι η πρώτη ανάσταση περιλαμβάνει κάθε πιστό, όλων των αιώνων. Εξ’ άλλου, η δεύτερη ανάσταση που μας αναφέρει ο Λόγος του Θεού, είναι η ανάσταση κρίσεως, με τά παρακάτω σχετικά εδάφια:
«και θέλουσιν εξέλθει οι πράξαντες τα αγαθά εις ανάστασιν ζωής, οι δε πράξαντες τα φαύλα εις ανάστασιν κρίσεως.» (Ιωάννης: ε’ 29),
«Και πολλοί εκ των κοιμωμένων εν τω χώματι της γης θέλουσιν εξεγερθή, οι μεν εις αιώνιον ζωήν, οι δε εις ονειδισμόν και εις καταισχύνην αιώνιον» (Δανιήλ 12:2).
Εύλογο είναι λοιπόν, ότι, οι πιστοί της Παλαιάς Διαθήκης δεν θα αναστηθούν στην δεύτερη ανάσταση διότι θα είναι ανάσταση κρίσεως, καί κατά συνέπεια θα αναστηθούν με όλους τους πιστούς.
Μπορείς φυσικά φίλε μου Κώστα να δεχτείς όποια άλλη ερμηνεία, όμως για μένα το σπουδαιότερο είναι να είμαστε εμείς έτοιμοι ατομικά, για να συναντήσουμε τον κύριο μας… άσχετα αν σμίξουμε με τους πιστούς της Π.Δ., ή όχι.
Ευχαριστώ για την επικοινωνία. Με αγάπη Χριστού Γιώργος Οικονομίδης “sporeas.gr“ Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις Δείτε την Κατηγορία μας: ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ