ΓΝΩΜΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
οι οποίοι απαίτησαν “δια ροπάλου” την δημοσίευσή τους, όπου και τις μεταφέρουμε από την παλαιά Ιστοσελίδα μας… εάν έχετε την υπομονή να τις διαβάσετε.Παρακάτω ακολουθεί αλληλογραφία προς τον “Σπορέα” με θρησκευόμενους ανθρώπους, που σε κάποιους από αυτούς, το μένος και ο αναβρασμός της ψυχής τους είναι εμφανής.
Όσο εξακολουθεί αυτή η αντίδραση άλλο τόσο είμαστε υποχρεωμένοι να επιμείνουμε να δίνουμε τά φώτα τής αλήθειας σε αντίθεση με την αντίσταση τού διαβόλου και τών… οργάνων του.
NAME: ΒΙΟΛΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ mail: alexviolar@yahoo.gr Date: Sunday, 04. February 2007 Time: 10:36:35 PM
Σημ: Μετά από παρέλευση μηνών ο φίλος Αλέξανδρος (που δέν θα ασχολείτο και πάλι μαζί μου) επανέρχεται αθετώντας τήν πρώτη του υπόσχεση. Ας τόν “απολαύσουμε” και πάλι:
NAME: Αλέξανδρος Βιολάρης COUNTRY: Θεσσαλονίκη – ΟΡΘΟΔΟΞΗ Ελλάδα mail: alexviolar@yahoo.gr Date: Sunday September 30, 2007 Time: 04:27:17 PMΚαλησπέρα αδογμάτιστε μελετητή της ΒΙΒΛΟΥ. Καιρό είχαμε να τα πούμε. Με θυμάσαι και σε θυμάμαι. Κάνοντας την ανασκόπηση σου, κύριε Οικονιμίδη, έφτασες στο σημείο να γίνεις ένας αστείος προτεστάντης που από την πολύ “δικηγορική” σου αίρεση, κατάντησες ο big brother των χριστιανικών ιστοσελίδων. Μπαίνω στο θέμα μου, γιατί δεν έχω σκοπό να ξοδέψω αρκετή ώρα με βλάσφημους ανθρώπους σαν και σένα. Η ΑΙΡΕΣΗ σου περί των αληθινών Χριστιανικών δογμάτων της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Χριστού, κλεισμένη μέσα στο παράλογο “στρίβειν διά του αρραβώνος” <ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ>, έφερε άσχημα αποτελέσματα σε πολλούς ανθρώπους. Μας κοροιδεύεις ασύστολα, ανελέητα, αρχίζοντας ΕΣΥ την ιστορία με τον Χαραλαμπάκη, ενώ ψεύδεσαι λέγοντας στους αναγνώστες σου “«Είναι και απορίας άξιον», είπε, «γιατί να σκαλίζει ο Μαυρομάγουλος μια υπόθεση μισού και πλέον αιώνα» (υπόθεση Χαραλαμπάκη)”.
Ποιός έδωσε αιρετικέ Αυστραλοποντιοελληνα έκταση στο θέμα Χαραλάμπάκη; ΕΣΥ. Και έχεις και το θράσσος να πάρεις στον λαιμό σου τον Νίκο Μαυρομάγουλο λέγοντας ότι ο Τσουρός δεν συμφωνεί με την οοδε!!! Είσαι φοβερά απίστευτα ΨΕΥΤΗΣ. Κάνε ένα κλικ στην ιστοσελίδα oodegr.com και δες ότι αναγράφεται ολόκληρο κείμενο για τον Τσουρό, με τηλέφωνα κτλ. Λες ο Τσουρός αν δεν συμφωνούσε με την οοδε, δεν θα έλεγε στην οοδε, να σβήσει το όνομα του; Πρέπει να δεις αιρετικέ προτεστάντη, την σελίδα http://oodegr.com/oode/grafi/protestantes/10erwtiseis1.htm και να καταλάβεις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, πως ΔΕΝ απάντησες, ούτε μπορείς να απαντήσεις στις 10 ερωτήσεις. ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ!!!! Γίνεσαι ρεζίλι.
Κάποτε όταν είχα αναλάβει την ιστοσελίδα biblos.gr, για λίγο καιρό, ήθελα πραγματικά να γνωρίσει ο κόσμος το τι ΕΙΣΑΙ!!! Δυστυχώς ο Δημήτρης (δεν γνωρίζω τον λόγο), μου απαγόρεψε, να είμαι εγώ ο εκδότης του biblos, λόγω προβλημάτων του (μου είχε πει), αλλά και πάλι ενώ μου είχε πει ότι θα την παρατήσει, τελικά την ξανά ανάλαβε, γυρίζοντας βέβαια στην Ορθοδοξία, αλλά πλέον η σελίδα του, πέρα από κάποια άρθρα για τις εικόνες, την Παναγία κτλ, όλα του τα άρθρα είναι καθαρά ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ αναφέροντας για την σωτηρία μέσα από τον Χριστό, και λυπάμαι, διότι τον συμπαθώ, επειδή είναι πονεμένος στην ζωή του, είναι καλό παιδί, αλλά έπεσε στα δίχτυα σου με το να υπογράψει στο βιβλίο επισκεπτών σου, και να αναφερθεί με όμορφα λόγια για σένα, που κάποτε ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ!!!!! Τον ρώτησα γιατί, και μου είπε ότι σε θεωρεί αδερφό του εν Χριστώ, μετάνιωσε για τον “πόλεμο” που κάποτε σου έκανε, και όλα αυτά τα στηρίζει στην αγάπη λέει. Εδώ πλανάται, διότι ως Ορθόδοξος θα έπρεπε να σε ονομάζει ΚΑΘΑΡΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ, για τα αιρετικά άρθρα σου. Κιομως δεν το κάνει και επιμένει, ότι είσαι χριστιανός, απλά αντιλαμβάνεσαι και πιστεύεις με τον δικό σου τρόπο την χριστιανική πίστη. Τόση πλύση κάνει η ιστοσελίδα σου κύριε αδογμάτιστε; Είσαι αντιφατικός, κατάλαβε το!!!!
Την μία γράφεις “Επειδή αρκετά ασχολήθηκε ο «Σπορέας» με τον κ. Νικόλαο Μαυρομάγουλο της «ορθόδοξης(;)» Ιστοσελίδας Ο.Ο.Δ.Ε.”, άρα παραιτήσαι, από την άλλη γράφεις “Παρ’ όλα αυτά, ο “Σπορέας” ετοιμάζει την απάντηση του στην “απάντηση” της ΟΟΔΕ για το παρόν μου άρθρο.”. Πας καλά, αντίχριστε αιρετικέ; Βγάλε και το περιοδικό τυχικός αγαπητέ αιρετικέ, δεν σου πάει, διότι δεν διάβασες το http://oodegr.com/oode/protestant/tyxikos1.htm Απορώ με σένα και την τακτική σου, απορώ με ορθόδοξα άτομα, όπως ο Νίκος της οοδε, που ασχολείται ακόμα με “αιρετικά αποβράσματα πλήρης χριστιανικής διαστρεβλώσεως, αιρετικομανίας”. Απορώ επίσης με τον Δημήτρη που σε αποκαλεί αδερφό του εν χριστώ, γράφοντας, πως τάχα η αγάπη του ΘΕΟΥ ενώνει όλα τα χριστιανικά δόγματα, (δημήτρη φίλε, συγχώρησέ με, αλλά αυτό πλησιάζει την αίρεση, το να αποκαλείς αδερφούς σου βλάσφημους αντι-ορθόδοξους αδογμάτιστους αιρετικούς).
Σύντομα θα ετοιμάσω ιστοσελίδα, που θα κρύβεσαι κύριε Οικονομίδη, για αυτά που έχω να βγάλω στην φόρα, για την αίρεση του προτεσταντισμού, άρθρα για τις διδασκαλίες ελεεινών αιρετικών, που ασπάζονται τον καλόγερο αποστάτη Λούθηρο, και τις βρωμιές αναξίων, παιδεραστών, ομοφυλλόφυλων παστόρων, που κάνανε τις “εκκλησίες” τους οίκους ανοχής.
Εδώ σταματάω, κοίταξε να μετανοήσεις για τις πλάνες σου, και να επιστρέψεις στην ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ζηλωτής και όχι 50-50 (fifty-fifty) σαν τον Δημήτρη του biblos. Τα λέμε ξανά….. Μπράβο στις ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, κρίμα στην δική σου και σε κάτι άλλες που κάνουν όλους τους δήθεν Χριστιανούς
ΕΝΑ. bye, bye from Salonica, ORTHODOX GREECE.
Αλέξανδρος Βιολάρης.
Σπορέας: Την “αξιοπρέπεια” του παραπάνω ατόμου, βάλθηκε να την υπερασπιστεί η… αρραβωνιαστικιά του (όπως τουλάχιστον μου συστήνεται), και διαβάζοντας τα γραφόμενα της/του, καταλαβαίνει κανείς αυτό που αποφεύγει να πει ο “Σπορέας”… NAME: Κασαπίδου Σοφία mail: kasapidou@gmail.com Date: Wednesday, 19. December 2007 Time: 03:05:28 AMΤα πνευματικά σκουλήκια δεν σταματάνε να ασχολούνται με αντιπαραθέσεις και “γνώμες καθαρών πνευμάτων” & “θρησκευομένων πνευμάτων”, αλλά επίσης σέρνονται στην γη, όπως εσύ. Έβαλες ένα μήνυμα που σου είχε στείλει ο αρραβωνιαστικός μου πριν από πολύ καιρό, και επίσης του φίλου μας του Γιώργου Φωτιάδη. Το δικό μου το δημοσίευσες; Όχι, γιατί δεν σε συμφέρει, βρωμερό προτεσταντικό δαιμόνιο. Ντρέπομαι που είσαι πόντιος και είμαι πόντια, και λερώνεις τον χριστιανισμό των ποντίων προγόνων μας. Αλλά κατάλαβα, ότι τρέφεσαι με αυτά, ζεις με το να δείχνεις την βλαβερή για την εκκλησία, φάτσα σου, που προκλητικά, επιδιώκεις να δείξεις ότι είσαι κάποιος.
Το ξέρεις μούτρο Αυστραλιανό, ότι ο Θεός είναι με τους ταπεινούς; Το βρώμικο μυαλό σου, που με μίσος καταδιώκεις την ΟΟΔΕ, θα τα βρει όλα μπροστά του. Αλλά, για ποιο μυαλό μιλώ; Αν είχες έστω και λίγο, θα φερόσουν με καλοσύνη και έλεγχο και όχι με βλασφημίες. Αλλά δεν θα σιωπήσω, υποκείμενο σκοτεινό, γιατί, άραγε ποιος ξέρει σε ποια οργάνωση είσαι μπλεγμένος!!! Μήπως τα “παίρνεις” και λίγο τα φακελάκια με ευρώ; Ή δολάρια; Γιατί δεν “χτυπάς” βρε άχρηστε, τους μάρτυρες της σκοπιάς, τους καθολικούς κτλ; (τα έντονα του “Σπορέα”)*
Είσαι όργανο βαλμένο από Αυστραλιανές οργανώσεις να σπέρνεις τον διάβολο. Ιερείς και αρκετός κόσμος έχει ξεσηκωθεί εναντίον της βρωμοσελίδας σου στην Ελλάδα, και μην μας το παίξεις δικηγορικά τώρα, κατεβαίνω Αυστραλία και γίνεται χαμός. Όλα μαθαίνονται σε αυτό τον κόσμο. Ξέρω διευθύνσεις σου, τηλ κτλ. Σκαλίζεις την κοπριά σου και την τρως. Νομίζεις ο Νίκος θα σε φοβηθεί;
Η ιστοσελίδα σου σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει με κανένα όνομα, ούτε και με ονόματα δοσμένα από προδοτάκια της ορθοδοξίας. Έχουμε και στην Ελλάδα νόμους, ανόητε. Πολύ γέλασα όμως όταν είδα ότι δεν δημοσίευσες το μήνυμα που σου είχα στείλει, γιατί πολύ απλά, θα γινόσουν πρώτα πρώτα ρεζίλι και δεύτερον δεν ήξερες τι να μου απαντήσεις. Σε λυπάμαι κακομοίρη, έφυγες με μία βαλίτσα και κατέληξες στην κοπριά. Όποτε θέλεις βγαίνω δημόσια να σου τα “πω” λιγάκι και ακόμα με your tube στην ιστοσελίδα σου, να με βλέπει ο κόσμος να στα λέω ανοιχτά και σταράτα. Απλά στο your tube δεν θα φαίνεται η “αρπαγή της εκκλησίας” που είχες τοποθετήσει ντεμέκ αδογμάτιστε, αλλά θα δεις την δική σου αρπαγή από το ίντερνετ…… στο σπιτάκι σου.
Βγάλε ότι έχει σχέση με τον αρραβωνιαστικό μου Αλέξανδρο Βιολάρη, γιατί παίρνω εισιτήριο για Μελβούρνη. Φοβάμαι νομίζεις; Άχρηστε “δολοφόνε” των αθώων ψυχών.
Σοφία Κασαπίδου.
* “ΣΠΟΡΕΑΣ” (σχόλιο):
Οι Καθολικοί, φίλη/φίλε… Σοφία (μακάρι να είχες λίγη… απ’ αυτή), είναι πολιτικού σχήματος με θρησκευτικό μανδύα, δεν αξίζει και τόσο να ασχοληθώ, όσον όμως αφορά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, άσχετα την δογματική τους τοποθέτηση που με βρίσκει αντίθετο, μακάρι να είχες έστω και λίγη από την αξιοπρέπεια τους και την αγάπη μεταξύ τους (δεν γενικολογώ), και τότε θα μπορούσες να εκφραστείς σαν άνθρωπος και περισσότερο σαν γυναίκα, –αν είσαι-.
Υ.Γ.: Το μήνυμα, που “δεν με συμφέρει”, όπως νομίζει και με κατηγορεί η/ο παραπάνω αποστολέας, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, και τα συμπεράσματα ανήκουν στον καθένα.
Γιώργος Οικονομίδης “sporeas.gr“ 16/12/2007Ακολουθεί τό μήνυμα της Σοφίας Κασαπίδου:
Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΟΤΙ “ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ”
NAME: Κασαπίδου Σοφία COUNTRY: Ελλάδα mail: kasapidou@gmail.com Date: Friday December 07, 2007 Time: 09:07:13 AM Κύριε Οικονομίδη, καλημέρα. Παίρνω με όλο το θάρρος την πρωτοβουλία, να σας στείλω (επιτρέψτε μου τον όρο), “επιστολή διαμαρτυρίας”, προς την ιστοσελίδα σας και το πρόσωπο σας ως εκδότη αυτής, μέσα στα πλαίσια θρησκευτικής ελευθερίας και δημοκρατίας. Να σας συστηθώ πρώτα, ονομάζομαι Κασαπίδου Σοφία, η καταγωγή μου είναι από το Κιλκίς, αλλά λόγω σπουδών και πλέον μιας, (δόξα τον Θεό), πετυχημένης πλέον επαγγελματικής καριέρας, διαμένω μόνιμα στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη, κατ’ επίγνωση, πιστή, “ανοιχτή” όμως στις ιδεολογικές – δογματικές αντιθέσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αλλάζουν τα βασικά δογματικά μου πιστεύοντα. Δεν γνώριζα τίποτα για την ιστοσελίδα σας, αλλά ούτε και έχω επαφή με ορθόδοξες σελίδες, δεν με ενδιαφέρουν τα προσωπικά πιστεύοντα του κάθε εκδότη χριστιανικής ιστοσελίδας, έστω κιαν είναι του ίδιου δόγματος με μένα. Αρκούμαι στον προσωπικό μου – ατομικό πνευματικό αγώνα. Αφορμή όμως στάθηκε, εντελώς ξαφνικά, η έντονη αγανάκτηση του αρραβωνιαστικού μου και μελλοντικού συζύγου μου, Αλέξανδρου Βιολάρη, γεννηθείς στην πανέμορφη Κύπρο, και ο Θεός μας οδήγησε να γνωριστούμε στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη, μέσα από τον ίδιο χώρο σπουδών (Πανεπιστήμιο Μακεδονία). Ο Αλέξανδρος είναι ένα πολύ ήσυχο, με καλή ψυχή και ευαίσθητο παλικάρι, έχοντας όμως ένα μειονέκτημα: Είναι φοβερά έντονα, θα τολμούσα να έλεγα, “φανατικός ορθόδοξος στα δογματικά”, όπως από ότι παρατήρησα και στην ιστοσελίδα σας, είστε και εσείς επίσης στο Ευαγγελικό δόγμα της μεταρρύθμισης. Το θέμα δεν είναι το τι πιστεύετε και οι δύό σας, είναι καθαρά προσωπικό σας δικαίωμα, αλλά οι έντονες αντιπαραθέσεις σας, πλέον έχουν ξεφύγει και αυτό έχει μία επίπτωση εντελώς αρνητική στην σχέση μας ως ζευγάρι. Του έχω μιλήσει άπειρες φορές, να σταματήσει να ασχολείται με εσάς, αλλά η δική σας επιμονή τις τελευταίες μέρες να μην απαντάτε στις ερωτήσεις του, καθώς και του στενού μας οικογενειακού φίλου, Φωτιάδη Γιώργου, με ανάγκασε να μπω στο ίντερνετ και να παρακολουθήσω λέξη προς λέξη το τι γράφετε στην ιστοσελίδα σας. Καταρχήν είναι “αντι-νορμάλ”, καθόλου ευγενικό, θα έλεγα είναι καθαρά αγένεια, να μην απαντάτε σε ερωτήσεις, ακόμα και σε αντίθετες απόψεις (εξάλλου, έχετε και το άρθρο “αντιπαραθέσεις” και από ότι βλέπω η αντιπαράθεση με ιερείς και με την οοδε πάει σύννεφο!!!!), από την στιγμή που έχετε “μας ρωτάτε & σας απαντάμε & αντιπαραθέσεις”. Αυτό για μένα προσωπικά είναι δειλία και δείχνει καθαρά, ότι δεν έχετε τις γνώσεις ίσως να απαντήσετε. Τώρα βέβαια, αν υπάρχει μέσα σας η “απαξίωση απάντησης” προς ορισμένα άτομα, τότε καλύτερα βγάλτε το “μας ρωτάτε, σας απαντάμε, επικοινωνία, αντιπαραθέσεις”. Συνεχίζω με την γνώμη μου πως την ιστοσελίδα σας προσπαθείτε να την “καλύψετε” με τον όρο (αδογμάτιστη). Γέλασα όταν το διάβασα, διότι υποτιμάτε την νοημοσύνη πολλών επισκεπτών σας, διότι καθαρότατα η ιστοσελίδα σας είναι δογματική σύμφωνα με το δόγμα της ευαγγελικής εκκλησίας και των γενικά μεταρρυθμισμένων Εκκλησιών. Αυτό είναι ολοφάνερο. Επίσης η παράλογη εμμονή σας ότι μόνο η Αγία Γραφή σώζει και μόνο αυτήν δέχεστε!!!! Παρόλα αυτά όμως υπάρχει πλήθος διαφορών μεταξύ των προτεσταντικών εκκλησιών. Πως είναι δυνατό να μην ξεφεύγετε από την Αγία Γραφή όλοι σας που ανήκετε στον διχασμένο προτεσταντισμό και όμως να διαφωνείτε μεταξύ σας; Αν η Αγία Γραφή είχε δοθεί από τον Θεό ως “καταστατικό πίστεως”, ως πλήρη οδηγό για το τι πρέπει να πιστεύουμε, θα έπρεπε να συμφωνείτε όλοι οι “αναγεννημένοι” στο τι πραγματικά γράφει. Στην πραγματικότητα όμως, οι διαφωνίες σας είναι τεράστιες!!!! Αν ο Θεός ήθελε να έχουμε κύριε Οικονομίδη, την Αγία Γραφή ως μόνο οδηγό πίστης θα φρόντιζε με θείο φωτισμό να μεταφράζουν όλοι οι μεταφραστές αλάνθαστα το πρωτότυπο κείμενο. Δυστυχώς όμως δεν συμβαίνει και εκεί είναι που δεν μπορείτε να απαντήσετε. Στο β’ Τιμόθεον γ’, 16 το χωρίο σημαίνει “Κάθε θεόπνευστο σύγγραμμα (πάσα γραφή θεόπνευστος), (είναι) και ωφέλιμη”. Το χωρίο δεν μιλάει καθόλου περί της Αγίας Γραφής! Μιλάει για οποιοδήποτε θεόπνευστο σύγγραμμα. Άλλωστε κύριε Οικονομίδη όταν γραφόταν το χωρίο-εδάφιο αυτό, ως Αγία Γραφή θεωρείτο μόνο η Παλαιά Διαθήκη. Βεβαίως εσείς αγαπητέ μου θα διαμαρτυρηθείτε και θα πείτε: “Μα αγαπητή Σοφία, δεν υπάρχει άλλο θεόπνευστο σύγγραμμα εκτός από την Αγία Γραφή”. Και όμως πουθενά η Αγία Γραφή δε λέει πως είναι το μοναδικό θεόπνευστο σύγγραμμα. Αν το λέτε αυτό κύριε Οικονομίδη, το λέτε από μόνος σας, χωρίς να μπορείτε να το αποδείξετε από την Αγία Γραφή. Τότε όμως, δεν δέχεστε μόνο την Αγία Γραφή, όπως υποστηρίζετε, αλλά αυθαίρετα και κάτι δικό σας: Το ότι πρέπει να δέχεστε μόνο ότι γράφει η Αγία Γραφή. Και πάλι είμαι σίγουρη, πως θα απαντήσετε με ερώτηση: “γιατί τότε στο τέλος της Αγίας Γραφής απαγορεύει να προστεθούν ή να αφαιρεθούν τα όσα γράφονται στο βιβλίο αυτό;”. Αφελέστατε κύριε Οικονομίδη, στην πραγματικότητα το βιβλίο στο οποίο αναφέρεται το εδάφιο-χωρίο αυτό Αποκάλυψη κβ’ 18-19, είναι η Αποκάλυψη και όχι η Αγία Γραφή ως σύνολο. Δεν θα μπορούσε να εννοεί την Αγία Γραφή, επειδή αναφέρεται “στην προφητεία αυτή”. Επίσης η Αποκάλυψη μπήκε στην Αγία Γραφή τον 4ο αιώνα για πρώτη φορά. Και το σημαντικότερο, οι επιστολές Β’ και Γ’ Ιωάννου γράφτηκαν το 98 μ.χ, δύο χρόνια μετά την Αποκάλυψη!! Έτσι, θα έπρεπε να μείνουν έξω από την Αγία Γραφή, αν το εδάφιο-χωρίο μίλαγε για όλα τα βιβλία της. Οπότε καταλαβαίνετε πόσο άφρωνας είστε αγαπητέ μου, με μία δειλία απάντησης (γιατί δεν σας συμφέρει), στις ερωτήσεις, έστω και αντιπαραθέσεις αναγνωστών σας!!! Τα ονόματα των γονέων της παναγίας, Ιωακείμ και Άννης, από που τα ξέρουμε κύριε Οικονομίδη; Ασφαλώς από την ιερά παράδοση, και όχι από το national geographic!!!! Έλεος. Εκτός και αν τους ονομάσατε εσείς “Claudio” και “Rafaela”, με το σύμπτωμα θρησκευτικής μανίας που βλέπω, ότι μέσα από τη ιστοσελίδα σας, σας χαρακτηρίζει. Για να γνωρίζετε καλά για αυτό που δυστυχώς σας διακατέχει, σας επισημένω-Αρχικά συμπτώματα μανίας :Οι σκέψεις σας έχουν αυξηθεί και έρχονται στο μυαλό σας με γρήγορο ρυθμό που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Έχετε αρχίσει να γίνεστε υπερκινητικός, πάρα πολύ ενεργητικός κύριε Οικονομίδη. Μιλάτε περισσότερο, πιο γρήγορα και πιο δυνατά. ‘Πετάγεστε από το ένα θέμα στο άλλο’ και οι άλλοι κουράζονται από αυτό. Παράδειγμα – το your tube με την “αρπαγή εκκλησίας”, που σε λίγες μέρες το εξαφανίσατε από την σελίδα σας!!! Νιώθετε πολύ πιο σίγουρος για τον εαυτό σας, πιστεύετε πολύ περισσότερο στις δυνάμεις σας, νιώθετε πιο δυνατός Κοιμάστε λιγότερες ώρες από όσο συνήθως και δεν νιώθετε κούραση. Αντίθετα η ενεργητικότητά σας είναι αυξημένη. Νιώθετε άγχος και ανησυχία, απαντάτε στην ιστοσελίδα σας όταν νιώθετε ότι δεν απειλήστε από ερωτήσεις που δεν ξέρετε να απαντήσετε. Θυμώνετε πιο εύκολα και περισσότερο από όσο συνήθως. Έχετε αρχίσει να κάνετε ‘μεγάλα’ σχέδια. Θέλετε να τα κάνετε όλα μόνος σας, θέλετε να ασχοληθείτε με δραστηριότητες που ποτέ δεν είχατε ασχοληθεί, π. χ. να ερμηνέψετε την Αγία Γραφή, να κρίνετε βλάσφημα και ειρωνευτικά αυτούς που μόνο φοβάστε: τους Ορθοδόξους, και όχι τους παπικούς παραδείγματος χάρη, να γίνετε ο σούπερ ερμηνευτής και διδάσκαλος του Ευαγγελίου, ξαφνικά ενώ ταξιδέψατε πρώτη φορά σε μία μακρινή χώρα, φαντάζεστε τον εαυτό σας διάσημο και όλοι να σας θαυμάζουν στο ίντερνετ (οι “αναγεννημένοι, παντός προτεσταντικού δόγματος, είτε γλωσσολαλούν, είτε όχι, είτε πιστεύουν στην αρπαγή είτε όχι, είτε δέχονται το νηπιοβαπτισμό, είτε όχι κ.τ.λ). Τώρα πλέον η δειλία σας, η αγένεια σας, η θρησκοληψία σας σίγουρα θα σας εμποδίσει να απαντήσετε στην επιστολή μου αυτή, και ούτε καν θα την δημοσιεύσετε, γιατί η συναισθηματική διάθεση σας ή απλά διάθεση (mood) είναι ο καθολικός και σταθερός συναισθηματικός τόνος που βιώνετε τώρα που διαβάζετε αυτά που γράφω (και εσωτερικά σας) και που σίγουρα, θα επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό όλες κυριολεκτικά τις πλευρές της συμπεριφοράς σας, καθώς και την αντίληψη για τον χριστιανικό κόσμο, που έχετε. Κοινά παραδείγματα συναισθηματικής διάθεσης είναι η κατάθλιψη, η έξαρση, ο θυμός σας που ήδη άρχισε να φαίνεται στο πρόσωπό σας!!!! Κοιτάξτε λίγο το πρόσωπό σας στον καθρέπτη τώρα και θα το διαπιστώσετε. Κύριε Οικονομίδη, μάθετε να απαντάτε και να δημοσιεύετε αυτά που σας στέλνουμε, διαφορετικά βγάλτε το (μας ρωτάτε, σας απαντάμε, αντιπαραθέσεις, επικοινωνία, e-mail). Ίσως ο χαρακτηρισμός “κότα” γαι τον κύριο Νίκο Μαυρομάγουλο, που με απορία είδα ότι γράψατε (υποτίθετε ότι επαγγέλλεστε θεοσέβεια και κηρύττετε Ευαγγέλιο, good news), τελικά ανακαλύπτω ότι χαρακτηρίζει δυστυχώς εσάς. Την καλημέρα μου. Σοφία Κασαπίδου.****************
NAME: kasapidou sofia mail: kasapidou@gmail.com Date: Saturday, 08. December 2007 Time: 01:21:05 PM Δεν απαντάς. Αυτό σημαίνει δειλία στις ερωτήσεις μου, δεν ξέρεις τι να πεις. Αποδείχτηκες κότα, όπως το είχα καταλάβει. Άντε να πλανήσεις κανέναν άνθρωπο τώρα…. Είσαι φοβερά συμφεροντολόγος και άχρηστος για εκδότης. Γεια και χαρά. Κάνε κανά μπανάκι στην θάλασσα, έχετε καλό καιρό εκεί, ίσως ξυπνήσεις!!!!!!! **************** NAME: Κασαπίδου Σοφία mail: kasapidou@gmail.com Date: Friday, 14. December 2007 Time: 12:17:44 AMΟι γνώμες όσων είναι με το μέρος σου, τις ονομάζεις “καθαρών πνευμάτων”; χα χα χα χα……!!!!!!!!!! δεν τόλμησες να βάλεις την δική μου γνώμη, γιατί πολύ απλά δεν ξέρεις να απαντήσεις, τυφλέ οδηγέ των δαιμονικών πνευμάτων!!! Δειλέ!!!!
ΣΠΟΡΕΑΣ: Σύμφωνα και με το ύφος των παραπάνω επιστολών η απάντηση μου είναι περιττή.
Τί “όμορφα και ευγενικά” που άρχισε η Σοφία Κασαπίδου (επαναλαμβάνω: εάν πρόκειται για γυναίκα ή είναι το ίδιο γνωστό πρόσωπο που νομίζει ότι μπορεί να παίζει με τον Σπορέα) και όμως, πού κατέληξε το λεκτικό ύφος. Αυτό δείχνει το υποκριτικό μένος που διακατέχει την ψυχική ισορροπία αυτού του ατόμου. Σατανική και δαιμονιώδης επιρροή με το ένδυμα του θρησκευτικού φανατισμού. Αυτό συμβαίνει στην ψυχή της/του εν λόγω επιστολογράφου. “Βράζει όμως στο ζουμί της/του” και αυτό με λυπεί αφάνταστα… διότι υποφέρει και θα εξακολουθεί να υποφέρει. Ο Θεός ας λυπηθεί την ομάδα αυτή των ανόητων και τυφλών θρησκευομένων που αρνούνται επίμονα να δούν την αλήθεια κατάματα, όσα στοιχεία και αν τους παρουσιάσεις.
“Ού με πείσεις καν με πείσεις” (δέν θα με πείσεις ακόμα και αν με πείσεις), αυτό αγαπούν οι άνθρωποι αυτοί. Τυφλοί και μωροί, εξαρτημένοι από την παπαδική “φούστα”, ή από τον αρρωστημένο εγωισμό τους.
Γιώργος Οικονομίδης “Σπορέας” Για περισσότερες Αντιπαραθέσεις Δείτε την Κατηγορία μας: ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ
Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΤΙ.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΕΡΑΤΙΕΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡΕΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΜΕΤΑΞΥ ΣΠΟΡΕΑ Ή ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ.
ΚΑΤ’ ΑΡΧΑΣ Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΑΠΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΦΑΡΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΙΣΤΗ.
ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΠΑΨΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΑ. ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΟΧΙ. ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΣΗΨΗ ΚΑΙ ΣΑΠΙΛΑ. ΧΑΛΚΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΟΡΡΑΦΙΕΣ.