ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ… "ΑΠΑΝΤΗΣΗ" ΤΗΣ Ο.Ο.Δ.Ε
04 Αυγούστου 2007
του Γιώργου Οικονομίδη
Ο "Σπορέας" απάντησε σε συκοφαντικό άρθρο της Ο.Ο.Δ.Ε. προς το πρόσωπο του κ. Στυλιανού Χαραλαμπάκη, και ως όφειλα ενημέρωσα τους άμεσα ενδιαφερομένους για την ενέργεια μου αυτή, δίδοντας τους την ευκαιρία – αλλά και το δικαίωμα – να τοποθετηθούν ανάλογα. Αφού το έκαναν, με ενημέρωσαν και αυτοί με την σειρά τους για την απάντηση τους. Τους ευχαριστώ. Η απάντηση τους, – καθώς είναι συνήθεια των εθελοτυφλούντων Ορθοδόξων -, είναι καλά στολισμένη με το γνωστό "σλόγκαν – ρητό" ότι, "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση". Για του λόγου το αληθές, διαβάστε εδώ την απάντηση τους, και αφού μου ζητήθηκε να τοποθετηθώ και εγώ, το κάνω ευχαρίστως. Επειδή όμως γνωρίζω, ότι, ένας τέτοιος "γραφιδοπόλεμος" δεν αρμόζει σε Χριστιανό και κουράζει τον αναγνώστη, ζητώ εκ των προτέρων την συγνώμη των αναγνωστών μου, αλλά δεν μπορεί να μείνει έτσι το θέμα αυτό της πλάνης και της παραπληροφόρησης εκ μέρους του Νικόλα Μαυρομάγουλου, αρθρογράφου της Ο.Ο.Δ.Ε.
******************
"Αποκρίνου εις τον άφρονα κατά την αφροσύνην αυτού, δια να μή ήναι σοφός εις τους οφθαλμούς αυτού" (Παροιμίες: κς' 5)
Αυτή την εντολή θα ακολουθήσει και ο "Σπορέας" στην πορεία του άρθρου.
******************
"Καλά ξυπνητούρια", κύριοι της Ο.Ο.Δ.Ε.
(Ας ακολουθήσω και εγώ το ύφος της γραφής σας έτσι για να κρατούνται οι ισορροπίες, με τυχόν υπογραμμίσεις δικές μου, και απαντώντας στα κύρια σημεία που μας ενδιαφέρουν. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση των αναγνωστών μου, άσχετα αν -οι της Ο.Ο.Δ.Ε.- θα με κατηγορήσετε ως δειλό. Αυτή είναι η τακτική σας άλλωστε).
Η αρχή της νομιζόμενης "απάντηση" σας έχει ως εξής:
- Ο.Ο.Δ.Ε: Αν και γνωρίζουμε την ιστοσελίδα αυτή από καιρό, όπως και τις διαστρεβλώσεις της, (δογματικές και ιστορικές), απλώς δεν θεωρήσαμε αναγκαίο να ασχοληθούμε μαζί της, μια και τα όσα διαστρεβλωτικά δογματικά γράφει, είναι ήδη απαντημένα στην ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ. Αλλά το ότι τελικά ασχολήθηκε ο κος Οικονομίδης μαζί μας, μας αναγκάζει να εκθέσουμε τις συκοφαντίες του δημόσια, μαζί με μερικά από τα δογματικά του ατοπήματα, μέσω των οποίων παρασύρει τους αφελείς.
Σπορέας: Και πάλι "Καλά ξυπνητούρια", κύριοι της Ο.Ο.Δ.Ε.
Έπρεπε δηλαδή να θιχτεί το πρόσωπο σας για να "υπερασπιστείτε" την Εκκλησία του Χριστού; Στα 4 και πλέον χρόνια, τόσα που έγραψα (συκοφαντικά, όπως τα θεωρείτε), αφού γνωρίζετε την Ιστοσελίδα μου, δεν σας "πόνεσε" η Εκκλησία, για να με "βάλετε στην θέση μου", και ξυπνήσατε τώρα που δήθεν "πρόσβαλα" το πρόσωπό σας; Αν όμως λογίζεται η αλήθεια ως προσβολή, τότε… δεν ζητώ συγνώμη.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Αφορμή για το άρθρο μας αυτό, αποτέλεσε μια πρόσφατη επίθεση της αιρετικής αυτής ιστοσελίδας στην ΟΟΔΕ, και συγκεκριμένα το άρθρο στη διεύθυνση: kitrinismos%20kai%20laspologia.htm
Σπορέας: Επίθεση κατά της Ο.Ο.Δ.Ε.!!! Μάλλον παντού φαντάσματα βλέπετε κύριοι. Όλοι σας "επιτίθενται" και είστε το θύμα. Κοιτάξτε όμως μακρύτερα και θα δείτε ποιό είναι το πνεύμα που σας καθοδηγεί. Κοιτάξτε τα γεγονότα και τις καταστάσεις που εκούσια ή ακούσια αγνοείτε.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την ευκαιρία που μας δίνει ο κος Οικονομίδης, να δείξουμε ΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ αυτή τη φορά, το πόσο δίκιο έχουμε όταν μιλάμε για τη χαμηλή ποιότητα των αποστατών από την Ορθόδοξη πίστη, προς διάφορες Προτεσταντικές αιρέσεις, και για την ευκαιρία να ενημερώσουμε δημόσια τους Χριστιανούς για την αιρετική αυτή ιστοσελίδα του. Και τα ντοκουμέντα θα τα αντλήσουμε από τον ίδιο τον κο Οικονομίδη, και από τον κατ' εξοχήν συκοφάντη της Χριστιανικής ιεροσύνης κο Χαραλαμπάκη τον οποίο έσπευσε να δικηγορεύσει ο κος Οικονομίδης, ως συμμάχου του εναντίον της Εκκλησίας του Χριστού. Είναι προφανές ότι ο (εξ Αυστραλίας) κος Οικονομίδης, έχοντας αποκοπεί από τις Χριστιανικές πολιτισμικές ρίζες, εκφραγκευμένος πλέον, υποτιμά τον θησαυρό της Χριστιανικής πίστης, τον οποίο διέσωσε ανόθευτο μόνη η Ορθόδοξη Εκκλησία, η Εκκλησία των Αποστόλων και του Ελληνικού έθνους. Εμπίπτει λοιπόν προφανέστατα ο κος Οικονομίδης στην κατηγορία των ανθρώπων εκείνων του εξωτερικού, που έχουμε παρουσιάσει στο σχετικό άρθρο του κου Ζουράρι.
Σπορέας: Για ποιά ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ μιλάς κ. Ν.Μ; Είναι ντοκουμέντα οι ψευδείς αναφορές σου σε πρόσωπα; Το πόσο δίκιο έχεις, θα το δεις στην συνέχεια, όταν σου παρουσιάσω τα αληθινά ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, και θα περιμένω να ακούσω την συγνώμη σου για το ατόπημα σου αυτό.
Αφού περιφρονητικά μιλάς κ. Ν.Μ. για τους "αποστάτες" από την ορθοδοξία, κατατάσσοντας τους σε χαμηλό ποιοτικό επίπεδο, εσύ σε ποιό επίπεδο βρισκόσουν όταν ασπάστηκες τις δοξασίες των αυτοαποκαλουμένων Μαρτύρων του Ιεχωβά, και άλλων θρησκειών, όπως δηλώνεις, και έγινες "ορθόδοξος" αφού δεν ικανοποιήθηκες εκεί; Τα λεγόμενα της Βίβλου, "ο κύων επέστρεψε εις το εξέραμα αυτού", πού και πότε έχουν ισχύ;
Όσο για την Ορθόδοξη Εκκλησία που "διέσωσε ανόθευτο" (να κλάψω ή να γελάσω;) τον θησαυρό της Χριστιανικής πίστης, είσαι βαθειά νυχτωμένος κ. Ν.Μ, διότι ενώ η ιστορία βοά, η αρχέγονη Εκκλησία δεν σιωπά και η Αγία Γραφή μας δίνει το φώς της, εσύ "αγρόν ηγόρασες". Το φώς όμως της Βίβλου χρειάζονται μάτια για να το δουν. Σε παραξενεύει -ίσως- το λεξιλόγιο μου. Το ότι με χαρακτήρισες ως έναν "Χάσκα" (που μένει με ανοιχτό στόμα μπροστά σε οτιδήποτε) παραπέμποντας τους αναγνώστες σου στο άρθρο του κ. Ζουράρη (βλέπε παραπάνω το λίνκ), και με παρομοιάζεις μ' αυτό, πώς το αντέχεις; Διαβάζοντας το κανείς, βλέπει στον κ. Ζουράρη το πνεύμα που τον διακατέχει. Φιλοσοφία, φιλολογία, λογοπαίγνιο και χλευασμό περιέχει το εν λόγω άρθρο. Με αγωνία περίμενα να διαβάσω έστω και λίγα για τον Ιησού Χριστό, για την Σωτηρία που δίνει στον αμαρτωλό μετανοούντα, όμως την θέση Του την "έκλεψε" (τι ειρωνεία) η ευφράδεια του κ. Ζουράρη, και έχεις το θράσος να μιλάς για χαμηλή ποιότητα "αποστατών". Ο κ. Ζουράρης αφού -κι' αυτός "πλανήθηκε" και "επέστρεψε" και πάλι- κομπάζει λέγοντας, "Ότι είναι υποχρεωτικό, δέν είναι ορθόδοξο και πάμε παρακάτω". Η ορθοδοξία όμως, μόνο κανόνες και διατάξεις έχει. "Μη πιάσεις, μη αγγίσεις, Παρασκευές, Τετάρτες κόλλυβα, μνημόσυνα, μυστήρια, κάνε αυτό, κάνε το άλλο…", και μετά μιλάει για ορθοδοξία που δεν υποχρεώνει!!! Για Αναγέννηση εν Χριστώ δεν μιλάει, διότι δεν γνωρίζει τι είναι αυτή. Όμως, το θέμα μας δεν είναι ο κ. Ζουράρης, αλλά η απάντηση που έδωσες κ. Ν.Μ. στον "Σπορέα", και εκεί ας επανέλθουμε.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Εμείς λοιπόν με τη σειρά μας, μια και ο κος Οικονομίδης μας ενημέρωσε για το άρθρο αυτό, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
- 1. Ενημερώσαμε το άρθρο μας περί της "ποιότητας" των αποστατών από την Εκκλησία, με την αρνητική δήλωση του κου Χαραλαμπάκη, περί των όσων γράψαμε εκεί γι' αυτόν, παρμένα από το βιβλίο του π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου: "Εγχειρίδιο Αιρέσεων και Παραχριστιανικών Ομάδων". Παράλληλα όμως, εξηγήσαμε εκεί, τους λόγους για τους οποίους δεν μπορούμε να πιστέψουμε τη μαρτυρία του κου Χαραλαμπάκη, εξ' αιτίας του κακού παρελθόντος του, γεμάτου από αντιφάσεις, ψευδείς δηλώσεις, συκοφαντίες κατά αγίου, και παραβίαση του όρκου του προς τον Θεό. Και ζητήσαμε ντοκουμέντα προκειμένου να τον πιστέψουμε, και όχι μια απλή δήλωση ενός ανθρώπου με τόσο βεβαρημένο παρελθόν στις μαρτυρίες του.
- 2. Ανεβάσαμε σε άρθρο, ολόκληρο το ιστορικό τμήμα του βιβλίου του π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου: "Εγχειρίδιο Αιρέσεων και Παραχριστιανικών Ομάδων", περί του κου Χαραλαμπάκη, ούτως ώστε,
- α. Να γίνει εμφανές ότι ο κος Οικονομίδης ΨΕΥΔΕΤΑΙ αποδίδοντας τα όσα γράψαμε, σε συκοφαντία της ΟΟΔΕ,
Σπορέας: Αγαπητέ κ. Ν.Μ., κάνεις λάθος για το εν λόγω άρθρο σου, που έγινε αιτία να αρχίσει ο "γραφιδοπόλεμος" μεταξύ μας. Διάβασε το και πάλι, και αν θα δεις αναφορά σου στον Αντώνη Αλεβιζόπουλο, θα σου ζητήσω συγνώμη. Τα γραφόμενα του όμως τα οικειοποιήθηκες για να φανείς πολύξερος. Δεν μπορώ να… "μυρίσω τα δάκτυλά μου" για να ξέρω ότι επικαλείσαι πηγή άλλου. Εγώ απάντησα στον κ. Ν.Μ. που έδειξε ότι αυτός έγραψε ότι έγραψε. Άρα, ο κ. Οικονομίδης ΔΕΝ ΨΕΥΔΕΤΑΙ, για να αποδώσεις τα όσα έγραψε, σε συκοφαντία κατά της Ο.Ο.Δ.Ε. Να προσέχεις την επόμενη φορά, για να μη βρεθεί και πάλι κάποιος Οικονομίδης να σε… "συκοφαντήσει".
ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ όμως είναι αυτό που εσύ κάνεις, "στολίζοντας" τον κ. Χαραλαμπάκη με τα ποιο πάνω "μαργαριτάρια", που υπογραμμίζω. Από πού άραγε ζήτησες ντοκουμέντα προκειμένου να τον πιστέψεις; Τα ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ όμως, που εσύ δεν βρήκες, όπως είπα και στην αρχή, θα τα δεις παρακάτω από τον "Σπορέα".
Ας έρθουμε τώρα στην απάντηση σου για το άρθρο μου.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Παρά την αηδία που αισθανόμαστε από τη σιχαμερή εισαγωγή του κου Οικονομίδη στο άρθρο του, δεν μπορούμε να μη χαμογελάσουμε σκεπτόμενοι το πώς θα αντιδρά το ευαίσθητο στομάχι του, όταν διαβάζει τα ίδια τα δικά του συκοφαντικά άρθρα στην αιρετική ιστοσελίδα του Σπορέα. Και αναρρωτιόμαστε, αφού επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας, πώς δεν έσπευσε να απαντήσει σε σημαντικότατα ερωτήματα που έχουμε θέσει για τον Προτεσταντισμό, και ασχολήθηκε απλώς με τη δικηγόρευση ενός εχθρού της Χριστιανικής ιεροσύνης; Γι' αυτό και θα του τα θέσουμε στο τέλος, μήπως και απαντήσει…
Σπορέας: Αηδία, αγαπητέ μου, να αισθάνεσαι όταν κοιτάς τον καθρέπτη σου, και όσο για το ευαίσθητο στομάχι μου, είναι τιμή μου να έχω το "ίδιο" στομάχι με τον Κύριο μου Ιησού Χριστό, "μέλλω σε εμέσαι (θα σε κάνω εμετό) εκ του στόματος μου" (Αποκάλυψις: γ' 16).
- Ο.Ο.Δ.Ε: Αν παραβλέψουμε ότι τα (κυριολεκτικά δεκάδες χιλιάδες) άρθρα της ΟΟΔΕ, είναι κατά 99% αμιγώς δογματικές και ιστορικές αναλύσεις, τότε, πώς θα περιέγραφε ο ίδιος ο κος Οικονομίδης την ιστοσελίδα του, που τα άρθρα της πρώτης σελίδας του είναι κατά το ήμισυ συκοφαντικά κατά Ορθοδόξων προσώπων και φορέων; Δάσκαλε που δίδασκες!
Σπορέας: Τα "δεκάδες χιλιάδες" άρθρα της Ο.Ο.Δ.Ε. έχω την περιέργεια να δω πού τα χωρέσατε, και πότε γράφτηκαν. Δεκάδες χιλιάδες, έ, αυτό δεν δείχνει την φιλαυτία σου και την υπερβολή σου; Όσον αφορά τα δικά μου άρθρα, αν είναι συκοφαντικά το συμπεραίνει αυτό κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης. Όταν όμως μιλάς για "συκοφαντία", μη το αφήνεις έτσι αόριστα, αλλά απόδειξε μου τα συκοφαντικά μου σημεία με την ορθή -κατά την γνώμη σου- ερμηνεία, και αν έχεις δίκιο θα ζητήσω συγνώμη. Εγώ, τουλάχιστον, μπορώ να το κάνω.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Εδώ ο κος Οικονομίδης κάνει μια (ίσως εκούσια) διαστρέβλωση των λόγων μου. Όπως μπορεί να διαπιστώσει όποιος διαβάσει προσεκτικά το πνεύμα της ανωτέρω παραγράφου μου, το νόημα της "μονοτονίας", είναι πολύ διαφορετικό. Το θέμα συζήτησης είναι η αμαρτωλότητά τους, και όχι η ομολογία τους για τον Χριστό, που θέλει να παρουσιάσει ο διαστρεβλωτής των λόγων μου κος Οικονομίδης. Εφ' όσον αυτό που θέλω να αποδείξω στο άρθρο, είναι η αμαρτωλότητα όσων παρασύρονται, πώς ο κος Οικονομίδης αυτό το προσπερνάει, και διαστρεβλώνει τα λόγια μου, ότι δήθεν θεωρώ μονότονη την ομολογία προς τον Χριστό; Μονότονη ΞΕΚΑΘΑΡΑ χαρακτηρίζω την παραδοχή ότι αυτοί που παρασύρθηκαν στις αιρέσεις, βρίσκονταν μακριά από την εν Χριστώ ζωή, και όχι την ομολογία τους στον Χριστό, όπως ισχυρίζεται ο κος Οικονομίδης, για να βρει κάτι να κατηγορήσει. Ήδη από την πρώτη του πρόταση, "αναίρεσης" προς το άρθρο της ΟΟΔΕ, ο κος Οικονομίδης έχει κάνει την πρώτη του εξώφθαλμη διαστρέβλωση των λόγων μας!
Σπορέας: Πού βλέπεις κ. Ν.Μ. την διαστρέβλωση των λόγων σου εκ μέρους μου; Εσύ έγραψες, "Όπως παρατηρείτε, οι άνθρωποι αυτοί, κατά ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ήταν άνθρωποι που ζούσαν μακριά από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ζούσαν αμελώς, μια ζωή αμαρτωλή, και δεν είχαν ιδέα περί Θεού και Ορθόδοξης πίστης. Έτσι, παρασύρθηκαν εύκολα από τον πρώτο τυχόντα που τους μίλησε με επιτήδειο τρόπο για πράγματα του Θεού, έστω και με τον διαστρεβλωμένο τρόπο των αιρέσεων."
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι, το: "ζούσαν μακριά από την Ορθόδοξη Εκκλησία, ζούσαν αμελώς μια αμαρτωλή ζωή", σημαίνει αυτό που εννοείς, ότι μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, δεν θα ζεις αμαρτωλή ζωή. Αυτό παρατήρησα. Πού, λοιπόν, υπάρχει η διαστρέβλωση;
Μεταξύ άλλων, γράφεις επίσης:
- Ο.Ο.Δ.Ε: Χμμμ! Τώρα που το σκέφτομαι, κάτι Προτεστάντες πάστορες που ανήκουν στο "τρίτο φύλο" και παντρεύουν ομοφιλόφυλους, ομόθρησκοι του κου Οικονομίδη δεν είναι; Αυτοί που βομβαρδίζουν καθημερινά τα παιδιά στο Ιράκ Προτεστάντες δεν είναι; Μάλιστα ο κος Μπους είναι και "αναγεννημένος" Προτεστάντης! Τι μας λέει λοιπόν ο κος Οικονομίδης για "φαινόμενα που αποδεικνύουν"; Και τι άραγε αποδεικνύουν;
Σπορέας: Αυτό που σου λέω, κ. Ν.Μ. -αφού μου το ζητάς-, οι ποιο πάνω που αναφέρεις, δεν είναι ομόθρησκοι μου. Το συμπέρασμα μόνος σου το βγάζεις. Αν σταθούμε στο σημείο αυτό για το "τρίτο φύλο", έχω να σου δείξω εγώ κάτι παπάδες που είναι… παπαδιές, που θα φρίξεις. Και παιδεραστές παπάδες ουκ ολίγους. Όμως δεν μας συνιστά αυτή η κατηγορία ανθρώπων. Οι "τοιούτοι" είναι έξω από την βασιλεία του θεού, και κατά συνέπεια αδίκως φέρουν το όνομα που επικαλείσαι. Όσο για τον Μπους, και κάτι άλλους προτεστάντες του… γράμματος, ο "Σπορέας" ασχολήθηκε και με τα δικά τους, όμως δεν ερεύνησες σωστά την Ιστοσελίδα μου, ή απλώς το αποκρύπτεις. Να γιατί είναι ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΣ ο "Σπορέας", διότι οι "ταμπέλες" και τα ονόματα αυτό το αποτέλεσμα έχουν.
Μίλησα για "χολή" από μέρους σου, και είναι αλήθεια, διότι ενώ το θέμα μας είναι η συκοφαντία σου στο πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη, εσύ παραθέτεις διάφορα για να θολώσεις τα νερά. Ακολουθώ όμως απαντώντας, έτσι για να μη σου δώσω τη χαρά να καυχηθείς ότι ο "Σπορέας" αποφεύγει.
Αυτά για λίγο διάλλειμα, και συνεχίζουμε, πάντα με αποσπάσματα από το άρθρο σου, και μπορεί άνετα όποιος θέλει να το έχει ολόκληρο μπροστά του από τις υπερσυνδέσεις που έχω.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Περί δε του τι μπορεί να του έγραψε οποιοσδήποτε που δεν γνώριζε καλά την πίστη και την ιστορία, είτε παπάς είτε Οικουμενικός Πατριάρχης, δεν αλλάζει το γεγονός ότι αφού ξέπεσε από τη Χριστιανική πίστη και από την ιεροσύνη, ο άνθρωπος είναι αιρετικός. Είτε αυτό θέλεις να το λες ρετσινιά, είτε όχι.
- Εάν κύριε Οικονομίδη, ο Αθηναγόρας, ή οι ιεράρχες που λες είναι "αψευδή κριτήρια αληθείας", τότε γιατί δεν γίνεσαι κι εσύ Ορθόδοξος σαν αυτούς; Αν πάλι τους θεωρείς "πλανημένους", τότε τι επικαλείσαι τις μαρτυρίες τους; (Προτεσταντική αντιφατικότητα!)
Σπορέας: Ο οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας, δεν γνώριζε καλά την πίστη και την ιστορία; Τον προσκυνάς όμως, του φιλάς το χέρι (κάθε ιερωμένου), ακολουθείς την διδαχή του, τον έχεις αρχηγό σου και… (Ω! της βλασφημίας) τον θεωρείς διάδοχο των Αποστόλων. Μήπως σου διαφεύγει το γεγονός ότι, ο "διάδοχος των Αποστόλων" Αθηναγόρας, ήταν μασόνος μέγιστου βαθμού, όπως και πολλοί άλλοι αρχιερείς; Ίσως να νομίζεις και τους Αποστόλους μασόνους. Σαν τον Αθηναγόρα Ορθο(κακό)δοξος δεν γίνομαι, όπως μου ζητάς.
Επικαλέστηκα την μαρτυρία του (ομολογία αναγνώρισης των αληθειών του κ. Χαραλαμπάκη) για να σου αποδείξω ότι οι αρχηγοί σου άλλα λένε και άλλα πράττουν. Αν είναι αλήθεια τα γραπτά του κ. Χαραλαμπάκη, που δίχως άλλο είναι, έπρεπε να τα ακολουθήσει ο Αθηναγόρας. Αυτό όμως ήταν μια έμμεση δήλωση του ότι, "ναι μεν ξέρουμε την αλήθεια, αλλά σας κοροϊδεύουμε". Ο ίδιος ο πατριάρχης Αθηναγόρας δήλωσε στην εφημερίδα "Δημοκρατικός Τύπος" (1949) ότι: "Πλησιεστέρα προς την αλήθεια δογματικώς, βρίσκονται οι Προτεστάνται – Ευαγγελικοί". Εσύ νομίζεις ότι είναι μόνο οι ορθόδοξοι. Ας το νομίζεις.
Επανερχόμαστε και πάλι στο επίμαχο σημείο.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Αυτός υπήρξε κάποτε διάκονος, αλλά επειδή μνηστεύθηκε, καθαιρέθηκε το 1955. (Όπως βλέπετε οι λόγοι δεν ήταν δογματικοί). Στη συνέχεια, το 1976 ίδρυσε σωματείο με την ονομασία «Σωματείο Ορθοδόξου Αναμορφώσεως», με σκοπό την αναμόρφωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η ομάδα του ονομάστηκε «Αδελφότης Ορθοδόξου Αναμορφώσεως». Έτσι ο αποτυχημένος μοναχός και διάκονος βάλθηκε να «αναμορφώσει» την Εκκλησία! (οι υπογραμίσεις του "Σπορέα")
Σπορέας: Ο "καυγάς" μας δεν είναι για το… πάπλωμα, όπως εσύ το κατέληξες, αλλά για το πρόσωπο του κ. Χαραλαμπάκη και την συκοφαντική δυσφήμιση που εκτόξευσες εναντίον του (στο πρόσωπο μου το παραβλέπω, δεν με ενοχλεί), κατηγορώντας τον ότι εν' όσο ήταν ιερέας της ορθοδόξου εκκλησίας, παντρεύτηκε κρυφά, και η Σύνοδος τον καθαίρεσε. Η διαστρέβλωση που έκανες (αντλώντας την -όπως λες- από τον Αλεβιζόπουλο) αντικρούεται παρακάτω, με τα στοιχεία που σου δίνω από το Ληξιαρχείο Αθηνών, κάτι που θα μπορούσες εύκολα να κάνεις ο ίδιος αλλά αρκείσαι απ' ότι βλέπω στις σπερματολογίες των άλλων. Θα σου έλεγα και την ρήση του Ευαγγελίου, ότι: "Δια στόματος δύο και τριών μαρτύρων βεβαιούται πας λόγος" (και για τον εν λόγω γάμο υπάρχουν εκατοντάδες μάρτυρες), όμως αυτά τα λόγια του Ευαγγελίου αγγίζουν μόνο πνευματικούς ανθρώπους.
Δεν παντρεύτηκε -όπως λες- στην περίοδο της ιερατείας του, αλλά το ράσο το κατέθεσε στις 14 Φεβρουαρίου 1955 (ώρα δεν θυμάμαι), και παντρεύτηκε τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς. Ιδού και τα στοιχεία από το Ληξιαρχείο Αθηνών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Ειδικό Ληξιαρχείο Αθηνών
αριθ. πρωτοκόλλου 12509
Απόσπασμα Ληξιαρχικής πράξεως 61, έτος 1955
Χρονολογία τέλεσης γάμου, 28 Αυγούστου 1955
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ,
πατρώνυμο Ιωάννης
Μητρώνυμο Κυριακή
Βαθμός γάμου Α' (πρώτος)
Της συζύγου, Ρήγα Στυλιανή… κ.λ.π.
Είναι τόσο απλό. Με μια κίνηση σου παίρνεις κάθε πληροφορία για να είσαι και ποιο "θωρακισμένος" στο ξεστόμισμα κάθε κατηγορίας σου εναντίον όποιου προσώπου. Θα περιμένω τώρα την συγνώμη σου προς τον κ. Χαραλαμπάκη αλλά και προς τους αναγνώστες της ιστοσελίδας σου, λέγοντας τους, συγνώμη, άθελα μου σας εξαπάτησα. Μόνος σου το δήλωσες, λέγοντας: "Εάν μας παρουσιάσει ο κος Οικονομίδης ή και ο κ. Χαραλαμπάκης ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ τη διάψευση του π. Αντωνίου, ευχαρίστως θα τα διορθώσουμε. Ως τότε όμως, συγνώμη, αλλά προτιμώ να πιστέψω τον π Αντώνιο, παρά κάποιον που κατά συνήθειαν έχει διαστρέψει την αλήθεια, και έχει συκοφαντήσει και τον άγιο Αθανάσιο. Έχω άδικο που δεν τον εμπιστεύομαι; Γι' αυτό ας παρουσιάσει στοιχεία γι' αυτά που λέει".
Το κείμενο σου για την παρούσα στιγμή, είναι το παρακάτω, επικολλημένο ως έχει από την ιστοσελίδα σου.
-
Κατ' αρχήν να πούμε ότι η "χολή" του Ν. Μ. που συκοφαντικά αναφέρει ο κύριος Οικονομίδης, δεν είναι παρά… παράθεση των όσων γράφονται για το θέμα αυτό, στο βιβλίο του π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου: Εγχειρίδιο Αιρέσεων και Παραχριστιανικών Ομάδων, Γ΄ Έκδοση, Αθήνα 1994, σελ. 76). Και εγώ μόνο την παρένθεση πρόσθεσα, ως μια εύλογη και συνεπή διαπίστωση στα όσα αντέγραψα. Γιατί στο βιβλίο γράφει επί λέξει: "Το 1955 διορίζεται διάκονος στην Αθήνα, σχετίζεται με ευαγγελικούς κύκλους και μνηστεύεται, με αποτέλεσμα να καθαιρεθεί". Κι εγώ το τονίζω αυτό με την παρένθεσή μου, γιατί το θεωρώ σημαντικό, το ότι η καθαίρεσή του είχε ως λόγο τη μνηστεία του, και όχι το δόγμα. Μάλιστα τη φράση που υπογραμμίζει ο Σπορέας, την γράφω ακριβώς όπως το ίδιο το βιβλίο του π. Αντωνίου: "Έτσι ο αποτυχημένος μοναχός και διάκονος βάλθηκε να «αναμορφώσει» την Εκκλησία!"
-
-
Ούτε καν οι υπογραμμισμένες φράσεις δεν είναι δικές μου! Πώς θα με κατηγορήσει κάποιος για "χολή", όταν αυτά τα γράφει άλλος και εγώ απλώς τα επικόλλησα; Άρα, ψεύδος και τα περί "χολής", που στόχο έχουν να συκοφαντήσουν το πρόσωπό μου, δήθεν ως κάποιου που συκοφαντεί ελλείψει αποδείξεων, μόνο και μόνο επειδή είναι "χολωμένος".
-
- Εάν μας παρουσιάσει ο κος Οικονομίδης ή και ο κ. Χαραλαμπάκης ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ τη διάψευση του π. Αντωνίου, ευχαρίστως θα τα διορθώσουμε. Ως τότε όμως, συγνώμη, αλλά προτιμώ να πιστέψω τον π Αντώνιο, παρά κάποιον που κατά συνήθειαν έχει διαστρέψει την αλήθεια, και έχει συκοφαντήσει και τον άγιο Αθανάσιο. Έχω άδικο που δεν τον εμπιστεύομαι; Γι' αυτό ας παρουσιάσει στοιχεία γι' αυτά που λέει.
Για τα παραπάνω φίλε Μαυρομάγουλε, σου είπα πως ήταν ατόπημα σου που δεν επικαλέστηκες ως πηγή σου τον Αλεβιζόπουλο.
Προτιμάς με τυφλό πάθος να πιστεύεις τον Αλεβιζόπουλο. Σας "Ερευνητές" που είστε, ερευνήσατε σε βάθος την δραστηριότητα του Αλεβιζόπουλου στην Γερμανική κατοχή, και τον ρόλο που έπαιξε εναντίον των πατριωτών ΕΛΛΗΝΩΝ; Και μη επικαλεστείς τις άστοχες "αποδείξεις" σου στα άρθρα σου, περί δήθεν αθωότητας του, διότι από αυτή την υποκριτική συνταγή έχουμε χορτάσει μέχρι αηδίας, όπως είπε και κάποιος.
Ο τύπος δεν σιωπά, η ιστορία, και όχι μόνο, είναι καταπέλτης εναντίον του. Ο "ορθόδοξος" Αλεβιζόπουλος παντρεύτηκε μια αλλόθρησκη, και την βάπτισε ορθόδοξη χωρίς την θέληση της, και εκόμπαζε λέγοντας ότι, εγώ την έκανα ορθόδοξη. Τέτοιων ανθρώπων την μαρτυρία να επικαλείσαι, και θα πάς μπροστά κ. Ν.Μ.
Υπερασπίζεσαι τον Αλεβιζόπουλο "αθωώνοντας" τον ως πράκτορα των Γερμανών, και είναι κάτι σαν να πούμε με τον Χριστόδουλο τον Αρχιεπίσκοπο σου, που υπηρετώντας τα συμφέροντα της Χούντας των Συνταγματαρχών, έλεγε, "βρε παιδιά, εγώ τότε μικρός ήμουν, δεν θυμάμαι" ενώ παράλληλα η Γυάρος ήταν γεμάτη από τα κουφάρια των ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ. Ντροπή σου.
- Ο.Ο.Δ.Ε: Όλες οι κατηγορίες τις οποίες ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΓΞΕΙ μέχρι τώρα (σημείωση του "Σπορέα": sic), έχουν αποδειχθεί είτε ψευδείς, είτε παραποιημένες. Γιατί η Ορθοδοξία είναι ακατηγόρητη. Και τίποτα δεν μπορεί κάποιος να βρει να την κατηγορήσει. Ενώ εμείς οι Ορθόδοξοι, επιλέγοντας τις μαρτυρίες κατά διαφόρων αιρέσεων, μπορούμε να εντοπίσουμε αυτούς που χωρίς εμπάθεια, και με λόγο γνώσεως, μας κάνουν κοινωνούς των εμπειριών τους σε διάφορες αιρέσεις, από αυτούς που σκοπό έχουν να λασπώσουν. Τους οποίους και αυτούς απορρίπτουμε ως αξιόπιστους μάρτυρες. Με άλλα λόγια, εμείς ελέγχουμε τις πληροφορίες από κάθε πηγή. Τις ερευνούμε, και τις απορρίπτουμε ή τις αξιοποιούμε. Η Εκκλησία δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την έρευνα. Μόνο το ψέμα φοβάται!
Σπορέας: Με ποια κριτήρια κάνεις τους ελέγχους σου; Και αν υποθέσουμε πως έχεις τον "τρόπο" σου να ελέγχεις, πώς και γιατί ξέχασες να ελέγξεις και την αλήθεια περί Χαραλαμπάκη; Να σου πω εγώ, λοιπόν. Πρώτον, δεν έχεις τον τρόπο αυτό, και δεύτερον, σε συμφέρει η όποια λασπολογία, διότι εξυπηρετεί τα σχέδια σου και τα πιστεύω σου. Όποιος λέει την αλήθεια για "ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" σου, πρέπει να τον σπιλώσετε εσύ και οι όμοιοι σου, παρουσιάζοντας τον ως έναν συκοφάντη, εχθρό και αρνησίερο της ορθοδοξίας.
Ας δούμε κάτι ακόμα από την μωρία του Μαυρομάγουλου. Έγραψε μεταξύ άλλων:
Ο.Ο.Δ.Ε: Ερωτήσεις στις οποίες σιωπά ο "Σπορέας" αιρέσεων
Επειδή λοιπόν το θέμα της πίστεως είναι ανεξάνλητο, και θα μπορούσαμε να μιλάμε για όλα αυτά επί αιώνες, εμείς θα κάνουμε ευκολότερη την απολογία του κου Οικονομίδη, για τα όσα αιρετικά γράφει στην ιστοσελίδα του. Θα του θέσουμε μόνο μερικές ερωτήσεις, για ένα μόνο θέμα, τις οποίες και ελπίζουμε να προσπαθήσει τουλάχιστον να τις απαντήσει, πριν καταφύγει σε συνήθεις του μεθόδους συκοφαντίας κατά της Ορθοδοξίας, και "αλλαγής συζήτησης".
Κύριε Οικονομίδη, ΑΝ νομίζεις ότι Προτεσταντική σου αίρεση είναι αληθινή, απάντησέ μας τουλάχιστον στα 10 εξής βασικά ερωτήματα, τα οποία έχεις αποφύγει στη συκοφαντική ιστοσελίδα σου, "όπως ο διάβολος το λιβάνι":
1. Πού λέει η Αγία Γραφή ότι είναι καταστατικό πίστης;
2. Πού λέει ότι είναι «ο λόγος του Θεού;»
3. Πού λέει ποια είναι τα βιβλία της;
4. Με ποια αγιογραφική βάση απορρίπτετε 10 βιβλία της Αγίας Γραφής από την Π.Δ. και κρατάτε μόνο 66;
5. Πού λέει η Αγία Γραφή ότι η πίστη της Εκκλησίας κρίνεται με βάση την Αγία Γραφή και όχι το αντίθετο;
6. Πού λέει ότι πρέπει όσα τηρεί η Εκκλησία να βρίσκονται μέσα στην Αγία Γραφή;
7. Πού βρήκατε ότι η Αγία Γραφή είναι ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και όχι απλώς μια από τις πολλές εκφράσεις του;
8. Πού λέει ότι Αγία Γραφή είναι αλάθητη, και γιατί έχει λάθη;
9. Από ποια εδάφια προκύπτει η έννοια της Θεοπνευστίας, όπως τη δέχεται ο Προτεσταντισμός;
10. Πού λέει η Αγία Γραφή, ότι το βιβλίο αυτό είναι «Η μόνη αλήθεια» ως βιβλίο;
Δέκα απλές για εμάς τους Χριστιανούς ερωτήσεις κύριε Οικονομίδη. Περιμένουμε τις απαντήσεις σου, οι οποίες θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα μας, μαζί με τον σχολιασμό μας πάντα, για να γίνει σε όλους φανερή η αίρεση την οποία εκπροσωπείς.
Σπορέας: Αν νομίζεις Νικόλα Μαυρομάγουλε ότι ο διάβολος "φοβάται το λιβάνι", είσαι και πάλι γελασμένος. Όλοι οι σατανιστές και τα Μέντιουμ (πνευματιστές), με το λιβάνι "ερωτοτροπούν", εκτός και αν πιστεύεις ότι ο διάβολος δεν είναι εκεί μαζί τους. Όλα τα περιμένω από σένα, όπως μου δείχνουν τα πράγματα. Ο Θεός είπε στους Ισραηλίτες που του πρόσφεραν λιβάνι, ότι:
-
"Μη φέρετε πλέον, ματαίας προσφοράς το θυμίαμα είναι βδέλυγμα εις εμέ τας νεομηνίας και τα σάββατα, την συγκάλεσιν των συνάξεων, δεν δύναμαι να υποφέρω, ανομίαν και πανηγυρικήν σύναξιν (Ησαΐας: α 13))
Πριν ακόμα με ρωτήσεις ανόητε Μαυρομάγουλε, αποφάνθηκες ότι… σιωπώ! Αν είναι δυνατόν. Πότε μου απέστειλες τις παραπάνω ερωτήσεις και εγώ εσιώπησα; Πότε;
Ακολουθείς την "Αλεβιζοπούλεια τακτική", που λέει: "Μολόγα ρε αυτό που θα σε ρωτήσουμε… αύριο!!! (Η τακτική του κατά την Γερμανική κατοχή, όπως έγραψα παραπάνω).
Θα μπορούσα στα εν λόγω ερωτήματα σου, που ανά πάσα στιγμή μπορώ να σου απαντήσω, να σε ρωτήσω και εγώ έτσι απλά, "πού άραγε δέν τα γράφει όλα αυτά τα παραπάνω η Αγία Γραφή"::;
Το πρόβλημα με σένα όμως Νικόλα Μαυρομάγουλε και με τους ομοίους σου, είναι ότι, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΣΤΕ, αφού, σύμφωνα με την δήλωση σου, (ερώτηση, αρ: 8) υπάρχουν λάθη(!!!) εκεί μέσα.
Ακολουθώντας όμως την τακτική του Κυρίου μου Ιησού Χριστού, όταν οι Φαρισαίοι Τον ερώτησαν με ποιά εξουσία κάνει αυτά που κάνει, λέγοντας τους,: "θα σας ρωτήσω και εγώ, το βάπτισμα του Ιωάννου πόθεν ήτο, εξ ουρανού ή εξ ανθρώπων; Και εκείνοι διελογίζοντο καθ' εαυτούς λέγοντες· Εάν είπωμεν, Εξ ουρανού, θέλει ειπεί προς ημάς, Διά τι λοιπόν δεν επιστεύσατε εις αυτόν· εάν δε είπωμεν, Εξ ανθρώπων, φοβούμεθα τον όχλον· διότι πάντες έχουσι τον Ιωάννην ως προφήτην. Και αποκριθέντες προς τον Ιησούν, είπον· Δεν εξεύρομεν. Είπε προς αυτούς και αυτός· Ουδέ εγώ λέγω προς υμάς… (Ματθαίος: κα' 25-27), θα κάνω και εγώ το ίδιο, άσχετα αν κατηγορηθώ -σύμφωνα με την τακτική σας- ότι αδυνατώ να απαντήσω.
Σε ρωτώ λοιπόν:
Πού γράφει η Αγία Γραφή για ιερείς και ιερατείο στην Καινή Διαθήκη;
Που γράφει η Αγία Γραφή για μυστήρια;
Που γράφει η Αγία Γραφή για αριθμό μυστηρίων;
Που γράφει η Αγία Γραφή για τελετουργίες;
Που γράφει η Αγία Γραφή για άμφια και δεσποτισμό;
Που γράφει η Αγία Γραφή για ιερατικά αξιώματα; …
και άλλα πολλά…
Απάντησε μου σε αυτά Νικόλα Μαυρομάγουλε και τότε θα λάβεις και τις απαντήσεις από μόνος σου στις ερωτήσεις που μου έθεσες παραπάνω.
Ο.Ο.Δ.Ε: Όπως έδειξα, το εν λόγω κείμενο είναι παρμένο από βιβλίο εκδοθέν το… 1994! Ο κ Χαραλαμπάκης, δεν ήταν ανάγκη να καταφύγει σε δικαστήρια εναντίον του π. Αντωνίου, αν το βιβλίο είναι πράγματι ανακριβές. Εδώ και 13 χρόνια μέχρι σήμερα, είχε την ευκαιρία να γράψει στον π. Αντώνιο ή στους κληρονόμους του, και να τους ζητήσει ευγενικά (Χριστιανικά κατά τον κο Οικονομίδη), να διορθώσουν το λάθος. Το έκανε; Αν ναι, θα μας ενδιέφερε να δούμε την εν λόγω επιστολή που τους έστειλε. Αν δεν το έκανε, τότε η ευθύνη για οτιδήποτε εσφαλμένο κυκλοφορεί, βαρύνει τον ίδιο, και όχι εμάς. Εμείς, ευχαρίστως θα τα διορθώσουμε, αν λάβουμε τις αναγκαίες αποδείξεις. Γιατί ο λόγος του κου Χαραλαμπάκη, (και μάλιστα μέσω του κου Οικονομίδη), δεν μας αρκεί.
Συνεπώς, ψευδείς και οι δικαιολογίες περί "ειρήνευσης". Υπάρχουν και ειρηνικοί τρόποι διόρθωσης πέραν των δικαστηρίων. Και μας κάνει εντύπωση, πώς ο "ειρηνικός" κύριος Οικονομίδης, το πρώτο που σκέφθηκε ήταν τα… δικαστήρια! Πολύ ειρηνική και Χριστιανική σκέψη έχει! Μπράβο!
Σπορέας: Κύριε… "ερευνητή", επί σειρά πολλών τευχών του περιοδικού "Πνευματικοί Αντίλαλοι" ο κ. Χαραλαμπάκης ασχολήθηκε με το πρόσωπο του παπά Αλεβιζόπουλου, αποδεικνύοντας του το εσφαλμένο των απόψεων του, μέχρι που άφησε ο Αλεβιζόπουλος τον μάταιο τούτο κόσμο, και σταμάτησε και ο κ. Χαραλαμπάκης την "υπεράσπιση" του εαυτού του. Απορώ πως σου διέφυγε και αυτή η λεπτομέρεια!!!
Προς το τέλος του άρθρου σου βλέπω ότι ησυχάζεις λίγο, και προσπαθείς να μαζέψεις τα αμάζευτα, λέγοντας ότι, ναι μεν θέλεις να πιστέψεις τον κ. Χαραλαμπάκη, αλλά…
Άς δούμε λοιπόν τι γράφεις:
Ο.Ο.Δ.Ε: Όπως βλέπεις κύριε Οικονομίδη, έχω παραθέσει ολόκληρο το άρθρο σου, και όλη την "αναίρεση" των όσων έχουμε γράψει, από τον π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο. Και είναι στη διάθεση του κάθε αναγνώστη, να κρίνει κατά πόσον θα πιστέψει τον έναν ή τον άλλον. Προσωπικά, αν και θέλω να πιστέψω τον κ. Χαραλαμπάκη, τα όσα έχω διαβάσει στα βιβλία του με εμποδίζουν, και ακόμα μου φαίνεται πολύ λίγος καιρός οι δύο μήνες (από Φεβρουάριο ως Απρίλιο του 1955), για να σπεύσει να παντρευτεί μια ως τότε άγνωστη, κάποιος που έχει δώσει όρκο παρθενίας στον Θεό!
Παρ' όλα αυτά, όπως πολλάκις είπα, θα δεχθώ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ακόμα, οποιαδήποτε ξεκάθαρη απόδειξη ότι αυτά (ή κάτι απ' αυτά) που γράφει ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος είναι ανακριβές. με αποδείξεις όμως!
Σπορέας: Ο λίγος χρόνος (δύο μήνες) σε εκπλήσσει κ. Ν.Μ; και όχι το γεγονός ότι οι δύο μήνες (γνωριμίας με την σύζυγο του) ακολουθούν τον μήνα Φεβρουάριο, που παρέδωσε το ράσο ο κ. Χαραλαμπάκης, και επομένως είναι αποδεδειγμένο ότι δεν καθαιρέθηκε επειδή παντρεύτηκε ενώ ήταν ακόμα ιερέας (Αρχιμανδρίτης), αλλά παντρεύτηκε μετά που αποσχηματίστηκε εκουσίως; Για τους Πατέρες της Εκκλησίας που γράφεις, αναφέρθηκα σε ειδικό άρθρο μου.
Ο.Ο.Δ.Ε: Δεν κρύβομαι κύριε Οικονομίδη. Απλώς δεν φιγουράρω σαν εσένα με ηδυπάθεια, γιατί δεν με ενδιαφέρει να δείξω ούτε το όνομά μου, ούτε την "ομορφιά" μου. Ορίστε τα διαπιστευτήριά μου: http://www.oodegr.com/oode/biblia/biog1/perieh.htm
Σπορέας: Αν επανέλθω και πάλι στην "χολή" σου, άδικο θα έχω; Το δείχνεις άλλη μια φορά. Εάν έχω την φωτογραφία μου και το όνομα μου στην πρώτη σελίδα του "Σπορέα" σαν εκδότης του, αυτό δείχνει σεβασμό προς τον αναγνώστη μου. Του λέω, αυτός είμαι, για να ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις. Αυτό στην Βιβλική γλώσσα λέγεται Ευθύτητα, ενώ στην γλώσσα του πεζοδρομίου, λέγετε "μαγκιά" (συγνώμη). Εφ' όσον όμως μέμφεσαι την ενέργεια μου αυτή, τί θα πεις για την δική σου ενέργεια, στο λίνκ που μου δίνεις πιο πάνω, που έχεις το όνομα σου, εκφωνείς διαφημίζοντας το βιβλίο σου, για να πουλήσεις κερδίζοντας, και κάνεις εμπόριο στο όνομα, δήθεν, της αποτροπής από την πλάνη; Ε, λοιπόν, φίλε, λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Κοίτα για λίγο και την κατάντια των παπάδων σου, ενάντια στον κ. Χαραλαμπάκη, έτσι για να δείς ποιούς προσκυνάς και εμπιστεύεσαι, λέγοντας ότι μόνο η ορθόδοξη εκκλησία είναι ανόθευτη, και δέν υπάρχει κάτι για να την κατηγορήσει κανείς.
"ότι έχει κανείς προσφέρει"
από το βιβλίο "ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ"
Ο κ. Χαραλαμπάκης, έστειλε επιστολή αγάπης στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, για να τους δείξει τον Σωτήρα Χριστό, και οι καλόγεροι του πνευματικού σκότους του την επέστρεψαν πίσω, με δύο μούντζες ζωγραφισμένες επάνω της (Φώτο), σαν τα τετράποδα που αφήνουν τα αποτυπώματα τους επιστρέφοντας από τον βόρβορο τους.
Να τους χαίρεσαι λοιπόν, κ. Ν.Μ. τους αλάθητους ορθοδόξους σου, με την "αγιότητα" τους, που:"…η Ορθοδοξία είναι ακατηγόρητη. Και τίποτα δεν μπορεί κάποιος να βρει να την κατηγορήσει", όπως έγραψες παραπάνω.
Αυτό δείχνει την φανατική σου τύφλα. Ας είναι.
Ξόδεψα πολλές ώρες για να απαντήσω στα ατοπήματα σου, και θα ήταν μέγα σφάλμα εκ μέρους μου, αν έκλεινα εδώ χωρίς να σου δώσω το πραγματικό μήνυμα, άσχετα το ύφος της επιστολής μου. Θυμήσου την απόκριση στον άφρονα, στην αρχή αυτού του άρθρου.
Το πραγματικό μήνυμα, που καλά θα κάνεις να προσέξεις, είναι ότι:
-
"Καθαρίσθητε λοιπόν από της παλαιάς ζύμης, διά να ήσθε νέον φύραμα, καθώς είσθε άζυμοι. Διότι το πάσχα ημών εθυσιάσθη υπέρ ημών, ο Χριστός" (Α' Κορινθίους: ε' 7)
-
"αλλ' ο Θεός δεικνύει την εαυτού αγάπην εις ημάς, διότι ενώ ημείς ήμεθα έτι αμαρτωλοί, ο Χριστός απέθανεν υπέρ ημών "(Ρωμαίους: ε' 8).
-
"Έλεγε λοιπόν ο Ιησούς προς τους Ιουδαίους τους πιστεύσαντας εις αυτόν· Εάν σεις μείνητε εν τω λόγω τω εμώ, είσθε αληθώς μαθηταί μου, και θέλετε γνωρίσει την αλήθειαν, και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει" (Ιωάννης: η' 31-32).
-
"Πας λόγος Θεού είναι δεδοκιμασμένος· είναι ασπίς εις τους πεποιθότας επ' αυτόν. Μη προσθέσης εις τους λόγους αυτού· μήποτε σε εξελέγξη, και ευρεθής ψεύστης" (Παριμοίες: λ' 5-6).
Ίσως να πήρες κάποια ιδέα για τα ερωτήματα σου που μου έθεσες παραπάνω. Όπως ο Κύριος, έτσι κι΄ εγώ θα περιμένω τις δικές σου απαντήσεις, και μετά θα λάβεις και εσύ τις απαντήσεις, που… επιδεικτικά μου ζητάς, "δια να μή είσαι σοφός εις τους οφθαλμούς σου" (Παροιμίες: κς' 5).
Υπενθυμίζω στον κ. Ν.Μ., αυτά που έγραψε για μένα, ζητώντας δήθεν την προσοχή μου, για να μη εκτίθεμαι:
ΟΟΔΕ: Μάλλον εσύ θα έπρεπε να είσαι προσεκτικότερος κύριε Οικονομίδη:
1. Σε ποιον απευθύνεσαι, και να μαθαίνεις πρώτα πού βρήκε αυτά που γράφει, πριν κρίνεις τις προθέσεις του. 2. Πώς διαστρεβλώνεις αυτά που λέει, γιατί κινδυνεύεις να εκτεθείς, όπως συνέβει με αυτό το άρθρο, και 3. Ποιου τα συγγράμματα επαινείς και αποδέχεσαι, γιατί όταν αυτά αποδεικνύονται ψευδή και συκοφαντικά, μαζί με αυτόν εκτίθεσαι κι εσύ ως ΣΥΝΕΡΓΟΣ στη συκοφαντία και στο ψεύδος. |
ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ, ΛΟΙΠΟΝ.
*******
Γιώργος Οικονομίδης"sporeas.gr"
04/08/2007
Δείτε επίσης:
ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΣ και ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ (αν)ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ!!! Αριθμός 1