Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 

NAME: ΔΗΜΗΤΡΗΣ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ενα ερωτημα που με απασχολει ειναι γιατι να μην ειναι τα δευτεροκανονικα στον γενικο κανονα της παλαιας διαθηκης,αφου η αρχαια εκκλησια τα διαβαζε; Τι μεγαλυτερη αξια εχει το ασμα ασματων,απο την σοφια σειραχ; ευχαριστω

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Δημήτρη,

Σπουδαίο το ερώτημα σου, γι΄αυτό θα είμαι προσεκτικός στην απάντηση μου, και εσύ υπομονετικός στην ανάγνωση των πληροφοριών που σου δίνω. Και αυτό το κάνω διότι το ερώτημα αυτό, λες ότι σε απασχολεί. Λοιπόν…,

Οι Ιουδαίοι, την Βίβλο (Παλαιά Διαθήκη) την διέκριναν σε τρία (3) μέρη.

1ον, το “ΤΟΡΑΧ” (ο Νόμος) που περιελάμβανε την Πεντάτευχο.

2ον, τους “ΠΡΟΦΗΤΕΣ” και

3ον, τα “ΓΡΑΜΜΑΤΑ” που ήταν τα Ποιητικά βιβλία καθώς και τα Χρονικά.

Τα βιβλία της Γραφής στο σύνολο τους ήταν 24, διότι οι Ιουδαίοι τους 12 “μικρούς” Προφήτες τους κατέταξαν σαν ένα βιβλίο. Όταν έγινε η μετάφραση των Εβδομήκοντα (3η έως 1η εκατονταετηρίδα π.Χ) τα βιβλία της Π.Δ έγιναν 39, διότι οι μικροί Προφήτες αποτέλεσαν ξεχωριστά βιβλία.

Τα “Απόκρυφα-Δευτεροκανονικά” βιβλία, γράφτηκαν στην ίδια περίοδο των Εβδομήκοντα από άγνωστους συγγραφείς. Αυτά τα βιβλία προστέθηκαν στην Ελληνική μετάφραση των Εβδομήκοντα.

Ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν σαν Εβραϊκές Γραφές από τους Ιουδαίους.

Ποτέ δεν αναφέρθηκαν στην Καινή Διαθήκη, από τον Απόστολο Παύλο για παράδειγμα, που κάνει συχνές αναφορές στην Π.Δ.

Ποτέ ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ δεν έκανε αναφορά αυτών των βιβλίων στην διδασκαλία Του.

Ποτέ η ΠΡΩΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ δεν αναγνώρισε τα βιβλία αυτά σαν κανονικά και Θεόπνευστα.

Η πληροφορία που έχεις ότι, “η αρχαία Εκκλησία τα διάβαζε”, είναι πέρα για πέρα ανακριβής. Ο ιστορικός Ιώσηπος τα απέρριψε παντελώς.

Η Λατινική μετάφραση (2ος αιώνας μ.Χ) που έγινε από την Ελληνική μετάφραση των Εβδομήκοντα, και όχι από την Εβραϊκή Π.Δ, κράτησε τα βιβλία αυτά σαν κανονικά ενώ αργότερα τα υιοθέτησε και η Λατινική Βουλγάτα, μια μετέπειτα μετάφραση. Αυτή η μετάφραση κράτησε μέχρι την εποχή της Διαμαρτύρησης, όπου το κίνημα αυτό την απέρριψε σαν απόκρυφη, διότι η Διαμαρτύρηση βασίστηκε στην αυθεντία του Λόγου του Θεού. Μέχρι και σήμερα οι Διαμαρτυρόμενες Εκκλησίες έχουν την Βίβλο των 66 συνολικά βιβλίων (39 της Π.Δ, και 27 της Κ.Δ).

Σαν “κανονικά” βιβλία, ανακηρύχθηκαν από την Καθολική Εκκλησία το έτος 1546 στην Σύνοδο του Τρέντ. Τότε ήταν που ήθελαν να καταπνίξουν και το κίνημα της Διαμαρτύρησης. Σήμερα τα χρησιμοποιεί τόσο η Καθολική, όσο και η Ορθόδοξη Εκκλησία. Και αυτό ενάντια στην Θεοπνευστία της Βίβλου.

 

Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 

 

 

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Από Γιώργος Οικονομίδης

Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.